Pahoitteluni kun yskin päivät yöt läpeensä.
Taitaa vielä olla pitkäkestoinen flunssa, sorry.
Anteeksi naapurini
5
1503
Vastaukset
- räkänokka!!
olen tehnyt jo valituksen sinusta isännöitsijälle,
että poltat niin paljon hasista ja siksi yskit
yötä päivää!- Naapurin nainen;)
naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)
- Nuhanenä kiittää!
Naapurin nainen;) kirjoitti:
naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)
Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.
Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;) - resilaaria pullo
Nuhanenä kiittää! kirjoitti:
Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.
Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;)ja kietase kurkkuus se kerralla,oletko jo saanut
isännöitsijältä huomautuksen siitä röhinästäsi!
- Nuhanenä seinän takana
Nyt meitä vaan on kaksi aivastelijaa ja köhijää. Naapurit kalliit, pyydän kai paljon mutta, anteeksi antakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074416- 1862451
- 641452
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961171- 1231089
- 711036
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?951006Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131967- 105943
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54865