Pahoitteluni kun yskin päivät yöt läpeensä.
Taitaa vielä olla pitkäkestoinen flunssa, sorry.
Anteeksi naapurini
5
1567
Vastaukset
- räkänokka!!
olen tehnyt jo valituksen sinusta isännöitsijälle,
että poltat niin paljon hasista ja siksi yskit
yötä päivää!- Naapurin nainen;)
naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)
- Nuhanenä kiittää!
Naapurin nainen;) kirjoitti:
naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)
Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.
Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;) - resilaaria pullo
Nuhanenä kiittää! kirjoitti:
Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.
Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;)ja kietase kurkkuus se kerralla,oletko jo saanut
isännöitsijältä huomautuksen siitä röhinästäsi!
- Nuhanenä seinän takana
Nyt meitä vaan on kaksi aivastelijaa ja köhijää. Naapurit kalliit, pyydän kai paljon mutta, anteeksi antakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568