Pahoitteluni kun yskin päivät yöt läpeensä.
Taitaa vielä olla pitkäkestoinen flunssa, sorry.
Anteeksi naapurini
5
1442
Vastaukset
- räkänokka!!
olen tehnyt jo valituksen sinusta isännöitsijälle,
että poltat niin paljon hasista ja siksi yskit
yötä päivää!- Naapurin nainen;)
naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)
- Nuhanenä kiittää!
Naapurin nainen;) kirjoitti:
naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)
Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.
Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;) - resilaaria pullo
Nuhanenä kiittää! kirjoitti:
Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.
Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;)ja kietase kurkkuus se kerralla,oletko jo saanut
isännöitsijältä huomautuksen siitä röhinästäsi!
- Nuhanenä seinän takana
Nyt meitä vaan on kaksi aivastelijaa ja köhijää. Naapurit kalliit, pyydän kai paljon mutta, anteeksi antakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769