Anteeksi naapurini

Nuhanenä seinän takana

Pahoitteluni kun yskin päivät yöt läpeensä.
Taitaa vielä olla pitkäkestoinen flunssa, sorry.

5

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räkänokka!!

      olen tehnyt jo valituksen sinusta isännöitsijälle,
      että poltat niin paljon hasista ja siksi yskit
      yötä päivää!

      • Naapurin nainen;)

        naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)


      • Nuhanenä kiittää!
        Naapurin nainen;) kirjoitti:

        naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)

        Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.

        Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;)


      • resilaaria pullo
        Nuhanenä kiittää! kirjoitti:

        Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.

        Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;)

        ja kietase kurkkuus se kerralla,oletko jo saanut
        isännöitsijältä huomautuksen siitä röhinästäsi!


    • Nuhanenä seinän takana

      Nyt meitä vaan on kaksi aivastelijaa ja köhijää. Naapurit kalliit, pyydän kai paljon mutta, anteeksi antakaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe