Pahoitteluni kun yskin päivät yöt läpeensä.
Taitaa vielä olla pitkäkestoinen flunssa, sorry.
Anteeksi naapurini
5
1544
Vastaukset
- räkänokka!!
olen tehnyt jo valituksen sinusta isännöitsijälle,
että poltat niin paljon hasista ja siksi yskit
yötä päivää!- Naapurin nainen;)
naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)
- Nuhanenä kiittää!
Naapurin nainen;) kirjoitti:
naapureiksi siunautunutkin kun noin kylmäkiskoinen olet toiselle naapurillesi, vaikka hän noin pahoitellen pyytää sinulta anteeksi aiheuttamaansa häiriötä. Minulta saat naapuri kuitenkin anteeksi, sillä tiedänhän minä itsekin kuinka ikävä on kun yskänköhinä kokoajan kiusaa, vaikka kuinka koittaisi sitä hillitä. Annan samalla sinulle hyvän yskälääkkeen nimen, joka on ainankin minulle auttanut ja helpottanut nopeasti oloani / Carmolis yrttitippoja joko sokeripalaan tai suoraan suuhun tiputettuna, niin johan alkaa limat irtoamaan keuhkoista /päivänparin päästä. Ota kuitenkin aluksi varovasti, sillä on aika voimakkaan makuista mutta auttaa todella. Iloista kevät mieltä sinulle:)
Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.
Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;) - resilaaria pullo
Nuhanenä kiittää! kirjoitti:
Niin, onneksi toisella puolella asuva naapurini ymmärtää yskän.
Kivaa kevättä sinullekin näin netin välityksellä, jos ei rapussa satuta törmäämään. ;)ja kietase kurkkuus se kerralla,oletko jo saanut
isännöitsijältä huomautuksen siitä röhinästäsi!
- Nuhanenä seinän takana
Nyt meitä vaan on kaksi aivastelijaa ja köhijää. Naapurit kalliit, pyydän kai paljon mutta, anteeksi antakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1042843Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1412022IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl591992Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al341674- 941620
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t281554- 1411314
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161113kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!211049Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2571019