laukeaminen pyllyyn

jopi

Voisitteko kaikki naiset kertoa mieluisista anaaliseksi asennoista, ja mitä tykkäätte kun mies laukeaa pyllyyn?
Ainakin tyttöystäväni tykkää, mutta hänen kaveri piirinsä ei liiemmin.Siksi ME haluamme kysyä näin, että tykkääkö kukaan naisista kun mies laukeaa sisään pyllyyn, ja minkälaiset asennot tuntuvat parhailta? olemme 28vpari

25

21663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörssy

      Juu, mie ainaki tykkään ku mies laukee pyllyyn, ja mieluisin asento on ehkä että minä makaan mahallani ja hän tulee päälle ja panee siitä... :)
      Varmasti suurin osa naisista alkaisi tykätä peppuseksistäkin jos tekisivät sen vain alussa oikein ;)

    • Ladonovi-Lassi

      Jostakin syystä peppuseksillä niin iso sosiaalinen stigma, ettei kukaan kehtaa myöntää pitävänsä siitä kavereidensa kuullen. Joitakin poikkeuksia tietenkin on, mutta niitä kummastellaan "siveellisessä" porukassa ja sitten illalla tungetaan hammasarjan vartta hanuriin niin että raikaa.

      Eli väitän, etä aloittajan tyttökavern kaveripiirissä harrastetaan peppuseksiä ja sinne laukeamista ihan yleisesti mutta jopin tyttökaveri on ainoa joka sen kehtaa sanoa julkisesti :)

      • jopi

        Ekaks ISOT KIITOKSET ASIALLISISTA kommenteista, näin tämän homman pitää toimia, eikä mitään pään aukomisia.
        Pakko kommentoida ladonovi-lassille, että kirjoituksessasi ei mielestämme ole mitään lisättävää, eikä pois otettavaa.Olemme täysin samaa mieltä kanssasi!


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      jopi ja tyttökaveri, olette ihan oikealla asialla. Hetero-anaaliseksi on yleistä mutta edelleenkin vaiettua ja noloa myöntää (varsinkin naisosapuolelle). Minä ja tyttöystäväni (nyt jo monivuotinen) olemme harrastaneet anaaliseksiä eka illasta lähtien. Ja kun hän joutui jättämään e-pillerit pois kipujen takia, siirryimme lähes pelkkään peppuseksiin, josta molemmat saavat tyttydyttytyydyttyttyyksen :D

    • tykkään..

      Asennolla ei niin suurtä merkitystä, mutta miehelle mieluisinta että makaan mahallaan. Saa laueta ihan vapaasti ja mielellään. Ette ole ainoita jotka siitä tykkää.

    • kouruN

      Ihanaa, se on niin perverssiä kun mies laukeaa pyllyyn. Mä jopa pyydän sitä!
      Paras asento on koira, molemmat voi määrätä tahtia, ja helppo muuttaa asentoa.

    • Isomunainenko

      Voi miten mielenkiintoista keskustelua!! Minä en ole saanut naida pyllyynketään koko 42 vuotisen elämäni aikana.... Mistä saisin naisen joka tykkää pyllypanoista?? Kaikki naisystäväni ovat kieltäneet pyllypanot, kuulemma liian ison munan vuoksi.!! Voiko olla syynä?

      • Anonyymi

        Kyllä se voi sattua.. laita kondomi ja liukastevoidetta...mitäpä ei rakkaalle en tekisi


    • Näinmeillä

      Minusta ja avovaimostani paras asento on ns. lähetyssaarnaaja asento jossa avokki voi hieroa klitoristaan samalla kun olen hänen peppureijässään. Joskus hän työntää sauvaa samalla ykköseen kun olen kakkosessa.

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin tuplapanoa kokeilee. Voin tulla täyttää pimppiosastoa kun nait kakkosta :)


      • Anonyymi

        Tehän fakiireita ootte, tai sitte mulla on väärä kuva lähetyssaarnaaja asennosta? Jos esim. mun kokonen mies makaa naisen päällä ja on iso ja pitkä niin aika vähän siellä alareunassa on tilaa sauvan käyttöön, mielestäni.


    • Liianpaksuaeiole

      Kyllä ! Itsellä oli lievä häpeä tai jokin muu vierastus aluksi päälimmäisenä tunteena. Sitten lievässä humalassa uskalsin antaa mieheni tehdä se ja takaapäin. Voi kun tuntui hyvältä ja se laukeaminen oli upea "täyttävä"-tunne siellä. Kuumaa ja kosteaa laavaa. Sen jälkeen ollaan kokeiltu muitakin asentoja. Mutta se takaa ja syvään on kyllä paras. Ja se että itse saan jo pimppiin normaalisti naituna orkun, mies sitten viimeistelee kakkoseen, on molemille kivaa. Joskus ollaan saatu yhtä aikaa vain kakkoseen naidessa. Ja se tunnen kun mieheni laukeaa sinne kakkoseen ;))

      • Anonyymi

        Eikö tuota löylykauha höpelöä saa vietyä hoitoon? Tarvitsee vahavan lääkityksen samalla!


      • Anonyymi

        Kaverini (pappi) sanoi jo vuoskymmenii sitte et takaapäin osuu tarkemmin, ja pääsee sentin syvemmälle. Tosin en tiedä oliko sillon kysymyksessä anus, mut oman kokemuksen pohjalta pätee molempiin aukkoihin;-)


    • Pasiba8

      Moikka kysyisin että miten saa kullin peppuun silleen että se ei sattuisi naista 😊

      • Bggj

        A. Ellei naisen peppu ole rentona ja vastaanottavassa tilassa, niin sitä pitää lämmitellä jollain, kuten vaikka sormella, tai vaikka anustapilla, jota pidetään hetki ennen aktia. Pelkkä pakaroiden hyväily voi rentouttaa anusta.

        B. Jollei penis ole liukas omasta kiimalimastaan, niin silloin pitää käyttää liukastetta.

        C. Aloita hiljalleen työntämällä pelkän terskan sisään, ja vetele rauhallisesti terskaa reijän suulla, ja ala pikkuhiljaa tekemään syvempiä ja nopeampia työntöjä reijän vastaanottavuuden mukaan, mikäli molemmilla on haluja nopempaan tai suuriliikkeisempään toimintaan.

        D. Asennoissa on eroja siinä kuinka reikää rentouttava asento on.


    • Miina42

      Minusta on parasta, kun mies makaa ja seivästän kyrvän pyllyyni. Saan silloin vietyä sen sisälle niin, ettei satu yhtään ja sitten liikkun ylös alas. Samalla mies hieroo klittaani ja usein saamme yhtä aikaa. Joskus mies tulee takaapäin.

    • Anonyymi

      Eikö huoleta mahdollinen tulehdus miehellä?

    • Anonyymi

      Itselläni paras doggystylessa. Mutta kerran pikku hiprakassa ja todella kiimaisena ensin ratsastin exän kullilla ja sitten alkoi tehdä mieli peppuun. Olin varmaan niin rentona että se upposi sinne ihan helposti. Yleensä vaatii paljon totuttelua ja joutuu ottaa hitaasti alkuun. Exällä oli vielä aika iso kulli... Tuntui hyvältä, ja mieskin tykkäsi. Jostain syystä peppuseksi on kivuliaampaa nykyisen kanssa, jolla on reippaasti pienempi. Parasta anaaliseksissä on se, että voi tulla huoletta ilman kortsua sisään.

    • Anonyymi

      Otse tykkään ns. doggy style-asennosta ja niin on yleensä miehetkin tykänneet. Moni on sanonut että peppureikäni näyttää heistä silloin erittäin kiihottavalta. Jos olen sellaisen miehen kanssa jota en tunne kovin hyvin, niin silloin en anna laueta peppuun, mutta tutun kanssa josta tiedän ettei ole tauteja annan laueta. Se tuntuu jotenkin kivalta varsinkin jos mieheltä tulee paljon spermaa. On musta sitten otettu kuviakin sillain että pepusta on valunut spermaa.

      • Anonyymi

        On Todella kiihottavaa katsoa takaa päin peppua ja vähän sormetella sitä prppureikää kun ensin panee ykköseen, sitten vaihto kakkoseen. Exällä oli peppureikä todella hyvin tyrkyllä siinä asennossa ja hän oli kokenut asiassa, ja muna lipsahti sinen yleensä aika helpolla, toki yleensä siinä vaiheessa oli paikat jo ihan märät. Hän antoi vielä välillä mennä ykköseen takaisin ja sitten taas perseeseen. Luistoa riitti hyvin kun liukastetta tuli pimpasta peppureijän puolelle. Häntä sai rynkyttää oikein kunnolla hanuriin ja pistää ihan pohjaan saakka. Toisella kierroksella oli jo peppu aika mahlainen. Sitä oli mukava katsella, kun hän sitä tyrkytti. Ottaa eteen niin hememtisti, kun vaan ajattelenkin tuota.

        Tuo päällä ratsastaminen on kans välillä hauskaa. Vaimo ottaa joskus ja kääntyy ympäri ja istuu munan päälle niin, että näen, kun se uppoaa perseeseen. Ei tarvi aina montakaan pumppausta, kun peppureikä on täynnä spermaa. Kun hän
        ousee ja pyllistäen nousee ylös valuvana on se aika kiihottavan näköistä.

        Joki kertoi tuossa, että.oli seivästänyt munan päällä ratsastaessa peppuun, minulla oli joskus tyttöystävä, jonka kanssa ei oltu harrastettu peppuseksiä koskaan aikaisemmin. Hän touhusi minun päällä ja oli ihan märkä. Sormeilin samalla siinä hänen persettä kun hän pyöritteli minun päällä. Muna lipsahti ulos ja hän mitään sen kummemmin sanomatta pakitti perseellä sisään. Se tosiaankin meni ihan ykösellä. Hän ei ollut aikaisemmin sitä omien puheidensa mukaan tehnyt. Kun on rentona ja kiimassa, se kyllä lipsahtaa sisään ihan helpolla. Muuten tuo päällä ratsastaminen ei ole niin kivaa. Tykkään nimenomaa nähdä perheen ja painuvani sinne sisälle.

        Ai hemmetti kun tarvisikin kunnon persepanon, kun näitä muistelee.


    • Anonyymi

      Toimiiko peppuseksi jos on peräpukamia?
      Sain niitä synnytyksessä. Ja haluan kokeilla mutta epäröin.

      • Anonyymi

        Nehän lisää vaan nautintoa.


    • Anonyymi

      Olen tutustuttanut monet naiseni peppuseksin saloihin ja lähes kaikki on sitä pyytänyt uudelleen. Ensikertalaiselle on usein ollut paras asento takaapäin kyljittäin. Myöhemmin doggystyle, edestä, ratsastamalla ja vaikka missä asennoissa. Hiljainen, lempeä aloittelu on kaiken a ja o. Vaikka naisesta saattaa tuntua kiusalliselta pyllyn nuoleminen, niin se takuulla avaa kanavat haluun saada sisään kullikin. Edesmennyt vaimo pyysi usein saada peppuun ja samalla itse hieroi klitorista vibralla. Orkut oli kuulemma aivan mahtavia.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe