Voi sitä iloa hmmm.....

Pojat istuvat ellensapattina ja odottavat auringonlaskua, kun mitään ei saa tehdä. Sitten paikalle poksahtaa adventistiset vaihtokortit.

Ellen White-kortti se on rautaa - poikaa epäilyttää vaihtaa kortti toiseen näkyjä näkemättömään.

Sitten äiti tulee kauhistuneena, että sapattia rikotaan vaihtokorteilla. Mutta ei huolta, ääni sanoo, että ne on adventistikortteja. Äiti innostuu imelästi.

Ja keille kaikille kortit sopivatkaan: vauvasta vaariin.

http://www.youtube.com/watch?v=qH2FfQ3lwaU

28

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän epäilen?

      Sinun tulee siis syyttää lähimäisiäsi yötä päivää? Niinkö? Sinussahan ei tietenkään ole itsessäsi mitään vikaa, eikä puutosta, vaan olet viekas kuin käärme ja puhdas kuin pulmunen, niinkuin uskovan tuleekin, eikö vain?

      • Ilmeisesti et ilahtunutkaan ellenistisestä pelistä!


      • Eikä Uskova_1 syytellyt!

        Mistä kummasta on muodostunut käsitys, että
        aina kun puhutaan ellensapatsmista tai adventismista - se on muka syyttelyä.


        Mark. 4:22
        Sillä ei mikään ole salattuna muuta varten, kuin että se tulisi ilmi, eikä kätkettynä muuta varten, kuin tullakseen julki.


        Kun kaupan kassa kertoo ostosten summan - sanotko hänellekin: "Miksi syyttelet minua".
        Tai kun hän tahtoo nähdä, mitä repussasi on?

        Mutta ei ihmisellä pitäisi olla mitään salattavaa:

        Matt. 10:27
        Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

        Luuk. 12:3
        Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.


      • pala tulessakaan
        Eikä Uskova_1 syytellyt! kirjoitti:

        Mistä kummasta on muodostunut käsitys, että
        aina kun puhutaan ellensapatsmista tai adventismista - se on muka syyttelyä.


        Mark. 4:22
        Sillä ei mikään ole salattuna muuta varten, kuin että se tulisi ilmi, eikä kätkettynä muuta varten, kuin tullakseen julki.


        Kun kaupan kassa kertoo ostosten summan - sanotko hänellekin: "Miksi syyttelet minua".
        Tai kun hän tahtoo nähdä, mitä repussasi on?

        Mutta ei ihmisellä pitäisi olla mitään salattavaa:

        Matt. 10:27
        Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

        Luuk. 12:3
        Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.

        Heti kun adventtitotuutta valaistaan TOTUUDEN VALOLLA niin niin adventisti rupeaa syyttelemään ja ellenististisen kiukuttelun kanssa valitusvirsiä veisaamaan.


    • alex-kasi

      ja niissä Raamatun opetuksia. Vaikka se on pientä tämän rinnalla: Tässä on kysymyksessä häikäilemätön ihmisten hyväksi käyttö.

      http://youtube.com/watch?v=bQftnekCv8U

      http://youtube.com/watch?v=FUyPjeIFKug

      toivon että ymmärrätte että videoissa puhutaan totta. Tässä ei siis ole kysymys mistään mainosvideosta niin kuin tuossa adventistien mainoksessa.

      Tämäkö on uskova_:1den profeetta? Aika kaukana Johannes kastajasta.

      • välttyä ajatukselta,

        että niin hulluja kuin adventistien uskonopit ovatkin, ne todella ovat pientä tuollaisen hillumisen rinnalla. Eihän tuollaisessa touhussa ole mitään tolkkua. Jos kyse olisi selvästi "maallisesta" showbisneksestä, asian voisi jotenkuten ymmärtää, mutta uskon(non) alueella manipuloidaan ihmisen ehkä intiimimpiä, haavoittuvimpia ja herkimpiä alueita - -.

        Tuskimpa muuten "Uskova_1" lukeutuu tuohon kööriin, otaksun.


      • musta pekka
        välttyä ajatukselta, kirjoitti:

        että niin hulluja kuin adventistien uskonopit ovatkin, ne todella ovat pientä tuollaisen hillumisen rinnalla. Eihän tuollaisessa touhussa ole mitään tolkkua. Jos kyse olisi selvästi "maallisesta" showbisneksestä, asian voisi jotenkuten ymmärtää, mutta uskon(non) alueella manipuloidaan ihmisen ehkä intiimimpiä, haavoittuvimpia ja herkimpiä alueita - -.

        Tuskimpa muuten "Uskova_1" lukeutuu tuohon kööriin, otaksun.

        Sinä olet pelannut korttisi oikein jos käteesi on jäänyt kortti jossa lukee että Ellen White on oikea profeetta.


      •    Johannes Kastaja oli Vanhan liiton profeetta, jos et sitä tiennyt. Eikä Ellen White ollut mikään Elia, vaan Johannes Kastaja oli. Ellen White taas oli kiistattomasti väärä profeetta.

        Toronto-, Pensacola- ja millä kaikilla nimillä jo nykyään kulkeekaan nauruherätys ei ole tervettä kristillisyyttä. Vai mistä Raamatusta voit lukea, että Jeesus olisi nauraa käkättänyt tolkuttomasti tuntikausia, kouristellut maassa epileptisesti tai päästellyt eläinääniä horroksissa - lietsonut joukkoja tunnelmaan ja tunnelman nostatukseen.

        Jeesus päinvastoin lupasi seuraajilleen rauhaa (Joh 14:27). Paavalin kirjeissä taas on monet selostukset siitä, miten armolahjoja käytetään tiettyjen rajojen puitteissa seurakunnan kokouksissa ja muusta kokousjärjestyksestä.

        Lihallinen hengen nostatus ei vie hengelliseen vaan lihalliseen ja pahimmillaan demoniseen toimintaan.


      • UnaFortuna

        Johan jo ennen muinoin sanottiin Raamattusa, että kielimurteesi ilmaisee kuka sinä olet. Oliko tämä Suzanne Hinn Bennyn tytär vai vaimo? Taktiikka oli Nokian herätyksen kaltainen. Toronton herätyshän kuuluu siihen samaan joukkoon. Onko Pietismi todella noin rajua uskotoa? Tällä palstalla olen voinut hieman tutustua tuohon Pietismiin. Saamani käsitys ei ole mikään imarteleva käsitys. Minulla oli nuoruuteni aikoina naapurissa tällainen hurskasteleva naisihminen joka toi omaa uskoaan julki panettelemalla kaikkia toisin uskovia. Hän todisteli toisten ihmisten panettelulla omaa pyhyyttään. Taas toisessa paikassa oli naapurina Todellinen uskova vanha Rouva leski tyttärensä kanssa. Heistä loisti todellinen uskovaisuuden henki. He näyttivät elämällään oman uskonsa. He eivät koskaan puhuneet pahaa naapureistaan, eikä liiemmin työntäneet nenäänsä heille kuulumattomiin asioihin. Myöhemmissä elämäni ratkaisun vaiheissa tein ratkaisuni rehellisemmän linjan puolelle.



      • UnaFortuna
        Utulila kirjoitti:

        Mitäs sinä uskova_1 vastaan käyt. Itse kehuskelet tällä palstalla Ellen Whitea ja adventisteja tietämättömyyttäsi tai tahallisesti.

        Ellen White on yhtälailla vääräprofeetta kuin tuo Hinn. Tuskin uskova_1 Hinniä hyväksyy.

        Katso nyt omaa sankariasi..

        http://www.youtube.com/watch?v=8zwygXK1bBc

        http://www.youtube.com/watch?v=QFQ2YeVZOno

        http://www.youtube.com/watch?v=fEochm2hvG0

        http://www.youtube.com/watch?v=MvRYXmgFo_c

        Ei Jeesuskaan ollut oman antamansa ennustuksen mukaan täydellinen. Evankeliumin kirjoittaja sanoo suoraan Jeesuksen sanomaksi tämän lauseen: Te ette ehdi käymään läpi kaikkia Israelin kaupunkeja ennenkuin minä palajan takaisin. Kuten me kaikki hyvin tiedämme tätä aikaa on vierähtänyt jo lähes 2000 vuotta. Eikä paluuta ole vieläkään tapahtunut?

        Tämän Jeesuksen odotetun paluun aikoina Syntyi Pakanain vapahtaja Aopllonius Tyanalainen. Hän teki ja saarnasi Hänen oman Evankeliuminsa mukaan vielä tunnetummin, mitä Jeesus oli saarnannut ja paransi sairaita herätti kuolleia käveli veden päällä. Eivätkä edes rauta kahleet voineet häntä pidättää. Moninaita hänen aikaisiaan ihmisistä piti häntä Jeesuksena joka, oli palannut. Kuitenkin Muun muassa Paavali ei häntä hyväksynyt. Hänelläkin oli 12 toista Apostolia. Vain Damian niminen apostoli seurasi häntä kaikkialle. osa hänen Evankeliumiaan on Netissä. Monet ovat kysyneet olisiko tämä Apollonius ollut Jeesus uudelleen syntyneenä, jota kukaan hänen Apostolinsa tuntenut? Eiväthän Jeesuksen aikalaiset tunteneet Jeesustakaan, Kuten käy ilmi kirjoituksista.

        Vääristä Profeetoista puheen ollen Jopa, Kutherilainen Bengel erehtyi. Jopa vanhan Testamentin Profeetoille tuli erehdyksiä, Koska hekään eivät olleet täydellisiä. Teeppä tarkka analyysi noista vanhan testamentin Profeetoista, niin huomaat, etteivät hekään olleet täydellisiä.


      • alex-kasi
        Utulila kirjoitti:

        Mitäs sinä uskova_1 vastaan käyt. Itse kehuskelet tällä palstalla Ellen Whitea ja adventisteja tietämättömyyttäsi tai tahallisesti.

        Ellen White on yhtälailla vääräprofeetta kuin tuo Hinn. Tuskin uskova_1 Hinniä hyväksyy.

        Katso nyt omaa sankariasi..

        http://www.youtube.com/watch?v=8zwygXK1bBc

        http://www.youtube.com/watch?v=QFQ2YeVZOno

        http://www.youtube.com/watch?v=fEochm2hvG0

        http://www.youtube.com/watch?v=MvRYXmgFo_c

        vai olen suositellut Elle G Whitea??
        Milloin? Jos saan kysyä. Jos SE on jonkun suosittelemista että ei alennu haukkujien porukkaan niin siinä tapauksessa meillä on eri näkökanta suosittelemisesta. Joten näytähän toteen väitteesi. Vai onko puheesi vain huulen heittoa ja puhut mitä sylki suuhun tuo?

        Minulle Ellen oli eläessään (kuten olen niin monesti sanonut) vain uskova nainen, mutta ei mikään profeetta. Ja on selvää että jokainen ihminen tekee erehdyksiä, joten siitä ei edes kannata keskustella, että joku olisi erehdyksiä tekemätön - oli sitten kyse Ellenistä tai muista ihmisistä ( esimerkiksi sinusta tai minusta).

        Voin sanoa että vaikka olekin luterilainen niin en silti kysy joka asiassa papilta mihin minun tulee uskoa. Minulla on OMA todellinen uskoni ja sen ole saanut sitä sen paremmin oman seurakuntani papilta kuin Elleniltäkään - vaan vain Raamatusta.

        Joten näytähän toteen väitöksesi - Et ka halua osoittautua perättömien asioiden puhujaksi.. vai?


      • ylifariseus
        uskova_1 kirjoitti:

           Johannes Kastaja oli Vanhan liiton profeetta, jos et sitä tiennyt. Eikä Ellen White ollut mikään Elia, vaan Johannes Kastaja oli. Ellen White taas oli kiistattomasti väärä profeetta.

        Toronto-, Pensacola- ja millä kaikilla nimillä jo nykyään kulkeekaan nauruherätys ei ole tervettä kristillisyyttä. Vai mistä Raamatusta voit lukea, että Jeesus olisi nauraa käkättänyt tolkuttomasti tuntikausia, kouristellut maassa epileptisesti tai päästellyt eläinääniä horroksissa - lietsonut joukkoja tunnelmaan ja tunnelman nostatukseen.

        Jeesus päinvastoin lupasi seuraajilleen rauhaa (Joh 14:27). Paavalin kirjeissä taas on monet selostukset siitä, miten armolahjoja käytetään tiettyjen rajojen puitteissa seurakunnan kokouksissa ja muusta kokousjärjestyksestä.

        Lihallinen hengen nostatus ei vie hengelliseen vaan lihalliseen ja pahimmillaan demoniseen toimintaan.

        Aivan oikea hengellisistä hedelmistä, jotka näkyy TV 7 taivas kanavalla.
        Katolinen kirkko on ottanut myöskin käyttöönsä karismaattiset hengenlahjat, kirkuvine ja röhkivine uskovineen, jotka kieriskelevät lattialla, ja myöskin paavi hyväksyy nykyisen karismaattisen suuntauksen.
        Helluntailaisuudessa sillä on vuosisataiset perinteet ja myöskin hurmoksellisuus näkyy muutamissa uskonnollisissa piireissä maassamme, ja siksi on vaikea saada selville mikä on oikeaa ja mikä on väärää ajassamme.


      • alex-kasi kirjoitti:

        vai olen suositellut Elle G Whitea??
        Milloin? Jos saan kysyä. Jos SE on jonkun suosittelemista että ei alennu haukkujien porukkaan niin siinä tapauksessa meillä on eri näkökanta suosittelemisesta. Joten näytähän toteen väitteesi. Vai onko puheesi vain huulen heittoa ja puhut mitä sylki suuhun tuo?

        Minulle Ellen oli eläessään (kuten olen niin monesti sanonut) vain uskova nainen, mutta ei mikään profeetta. Ja on selvää että jokainen ihminen tekee erehdyksiä, joten siitä ei edes kannata keskustella, että joku olisi erehdyksiä tekemätön - oli sitten kyse Ellenistä tai muista ihmisistä ( esimerkiksi sinusta tai minusta).

        Voin sanoa että vaikka olekin luterilainen niin en silti kysy joka asiassa papilta mihin minun tulee uskoa. Minulla on OMA todellinen uskoni ja sen ole saanut sitä sen paremmin oman seurakuntani papilta kuin Elleniltäkään - vaan vain Raamatusta.

        Joten näytähän toteen väitöksesi - Et ka halua osoittautua perättömien asioiden puhujaksi.. vai?

        Jokainen joka suosittaa adventismia suosii samalla Ellen G Whitea. Miten tämän perustelen? Näin...

        Adventtikirkon virallisilla sivuille tunnustetaan EGW(profeetaksi)johtajaksi. Sanoilla..>>

        """""Perusluonteiset opinkohdat 18
        PROFETOIMISEN LAHJA

        Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jään-nösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä """"

        """>>Arvovaltaisena totuuden lähteenä


      • alex-kasi
        Utulila kirjoitti:

        Jokainen joka suosittaa adventismia suosii samalla Ellen G Whitea. Miten tämän perustelen? Näin...

        Adventtikirkon virallisilla sivuille tunnustetaan EGW(profeetaksi)johtajaksi. Sanoilla..>>

        """""Perusluonteiset opinkohdat 18
        PROFETOIMISEN LAHJA

        Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jään-nösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä """"

        """>>Arvovaltaisena totuuden lähteenä

        enpä tuota ennen huomannutkaan - mutta oppi ja ikä kaikki. Jos minä sanon sinulle että jos olet kiinnostunut adventismista lue heidän nettisivujaan äläkä kuuntele täällä olevien anti-adventistien vääristeltyä kuvaa adventismista. Ei se tarkoita että olisin väittänyt jotain heidän opistaan. On kuitenkin niin että olen varma että ei kukaan täällä ole täysin oikeassa, et sinä enkä minä. Minä kirjoitan tältä pohjalta sen mitä kirjoitan ja sen saat nyt sitten uskoa todeksi tai sitten olla uskomatta. Minusta te kaikkitietävät olette aika työlästä väkeä kun väitätte tietävänne jopa muiden ihmisten ajatukset.
        Häpeäisit vähän - vaan et taida osata.


      • alex-kasi kirjoitti:

        enpä tuota ennen huomannutkaan - mutta oppi ja ikä kaikki. Jos minä sanon sinulle että jos olet kiinnostunut adventismista lue heidän nettisivujaan äläkä kuuntele täällä olevien anti-adventistien vääristeltyä kuvaa adventismista. Ei se tarkoita että olisin väittänyt jotain heidän opistaan. On kuitenkin niin että olen varma että ei kukaan täällä ole täysin oikeassa, et sinä enkä minä. Minä kirjoitan tältä pohjalta sen mitä kirjoitan ja sen saat nyt sitten uskoa todeksi tai sitten olla uskomatta. Minusta te kaikkitietävät olette aika työlästä väkeä kun väitätte tietävänne jopa muiden ihmisten ajatukset.
        Häpeäisit vähän - vaan et taida osata.

        Tuon mielestäsi anti-adventistien vääristeltyä kuvaa adventismista.
        Kun toin :

        ""Perusluonteiset opinkohdat 18
        PROFETOIMISEN LAHJA

        Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jään-nösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta.""

        Mistähän kävin hakemassa tuon kohdan? Väitätkö nyt, ettei adventtikirkon virallisilla sivuilla olevatkaan asiat pidä paikkansa?

        Mielestäni totuuden lähteenä ei sovi olla Ellen G White, eikä kukaan muukan henkilö, jota kuitenkin adventtikirkko virallisilla sivuilla tiukkana esittää.http://www.adventtikirkko.fi/opetus/profet.htm


      • Utulila kirjoitti:

        Tuon mielestäsi anti-adventistien vääristeltyä kuvaa adventismista.
        Kun toin :

        ""Perusluonteiset opinkohdat 18
        PROFETOIMISEN LAHJA

        Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jään-nösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta.""

        Mistähän kävin hakemassa tuon kohdan? Väitätkö nyt, ettei adventtikirkon virallisilla sivuilla olevatkaan asiat pidä paikkansa?

        Mielestäni totuuden lähteenä ei sovi olla Ellen G White, eikä kukaan muukan henkilö, jota kuitenkin adventtikirkko virallisilla sivuilla tiukkana esittää.http://www.adventtikirkko.fi/opetus/profet.htm

        Paljastit alex-kasin itsensä pussiin puhumisen monellakin tasolla!


      • loppuosan pois?
        Utulila kirjoitti:

        Tuon mielestäsi anti-adventistien vääristeltyä kuvaa adventismista.
        Kun toin :

        ""Perusluonteiset opinkohdat 18
        PROFETOIMISEN LAHJA

        Yksi Pyhän Hengen lahjoista on profetoimisen lahja. Tämä lahja kuuluu jään-nösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä ja tarjoavat seurakunnalle lohdutusta, ohjausta, opetusta ja ojennusta.""

        Mistähän kävin hakemassa tuon kohdan? Väitätkö nyt, ettei adventtikirkon virallisilla sivuilla olevatkaan asiat pidä paikkansa?

        Mielestäni totuuden lähteenä ei sovi olla Ellen G White, eikä kukaan muukan henkilö, jota kuitenkin adventtikirkko virallisilla sivuilla tiukkana esittää.http://www.adventtikirkko.fi/opetus/profet.htm

        Ne myös ilmaisevat selvästi, että Raamattu on se normi, jolla kaikki opetukset ja kokemukset on koeteltava.


    • auni1

      hyvän linkin kuuntelin kaikki, ja olivat hyviä.
      Ihmettelin kun Hillary Clinton ja President Bush antoivat kumpikin niin hyvän tunnustuksen seveth-day adventisteista,joka osaa englantia kuunelkaa ei kaikki ole sitä mitä Riitta toi esille on siellä paljon hyvääkin.

    • Adventistit

      Seuraa aurinkoa, en itsekkään ja tiedän monia muitakin jotka ei aurinkoa seuraa.
      Perjantai on työpäivä ja lauantai on sapatti näkyy aurinkoa sitten tai ei.

      (SUNDAY) on varsinainen auringonpäivä.

    • toistansa!

      Keropa miten sinä Riitta Jumalan sapattia rikot?
      Kun olet uskoon tullut, niin ota vaari Herra sinun Jumalasi käskyistä!

      Ilm. 3:3 Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.

      2 Aikak. Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.

      • standard adventism

        Raamattu sanoo suoraan: "Älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget" (1 Joh 4:1). On opittava tuntemaan totuuden henki ja eksytyksen henki (1 Joh 4:6). Molemmat ovat lähellä vierekkäin ja muistuttava toisiaan kuten nisu ja luste, oikea vehnä ja valhevehnä, vilja ja rikkavilja (Matt 13:25,30).

        >>>>>>>>>>>> ...................


      • tutki ainoastaan
        standard adventism kirjoitti:

        Raamattu sanoo suoraan: "Älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget" (1 Joh 4:1). On opittava tuntemaan totuuden henki ja eksytyksen henki (1 Joh 4:6). Molemmat ovat lähellä vierekkäin ja muistuttava toisiaan kuten nisu ja luste, oikea vehnä ja valhevehnä, vilja ja rikkavilja (Matt 13:25,30).

        >>>>>>>>>>>> ...................

        adventistit. Kyllä siitä löytyy vaikka minkälaista versiota, jotka eivät sovi raamattuun.

        Pedon merkin täytyy olla Jumalan merkin vastakohta ja jos tunnista pedon, niin ei merkkikään ole vaikea tunnistaa raamatun pohjalta.


      • kultin tunnusamerkki
        tutki ainoastaan kirjoitti:

        adventistit. Kyllä siitä löytyy vaikka minkälaista versiota, jotka eivät sovi raamattuun.

        Pedon merkin täytyy olla Jumalan merkin vastakohta ja jos tunnista pedon, niin ei merkkikään ole vaikea tunnistaa raamatun pohjalta.

        Adventisit demonisoivat ihmisiä pedon merkillä.


      • sanottuna
        kultin tunnusamerkki kirjoitti:

        Adventisit demonisoivat ihmisiä pedon merkillä.

        varoittavat pedon merkistä!


      • mitä auttaa?
        kultin tunnusamerkki kirjoitti:

        Adventisit demonisoivat ihmisiä pedon merkillä.

        Minun Jeesus ei opeta demonisoimaan adventisteja mutta minun Jeesus sanoo: "harhaoppista karta ja väärää profeettaa ei kannata seurata."


      • pakkotoistoapakkotoistoa
        sanottuna kirjoitti:

        varoittavat pedon merkistä!

        PAKKOTOISTOA ADVENTISTEILTA JA AINA PALATAAN SAMAAN AIHEESEEN MUTTA JOS WHITE-PESU PUHDISTAISI?

        2. Piet. 2:22    
        Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa". .


      • UnaFortuna
        mitä auttaa? kirjoitti:

        Minun Jeesus ei opeta demonisoimaan adventisteja mutta minun Jeesus sanoo: "harhaoppista karta ja väärää profeettaa ei kannata seurata."

        Ihan oikeana Profeettana pidä. Jätän hänet Herran tuomion haltuun. Aikanaanhan se Riitta Profeettakin tuomionsa saa Herralta. Aikuisena ihmisenä hän kai tietää mikä hänenkin tuomionsa on. Sillä sana sanoo, että meidän kaikkien tulee saapua Kristuksen tuomio istuimen eteen vastaamaan tekosistaan. Eikä siinä erotella ketää tuomioistuinen ulkopuolisiksi. Joten Pilkkaajatkin tuomitaan. Mitä ihminen kylvää, niitä sitä hän tulee niittämään! Herra pitää huolen Adventeistakin. Tuskimpa he ovat pahempia mitä ovat heidän syyttäjänsäkään. Ainakin se on varmaa, että he ovat nopeita auttajia katasrofi alueilla. Heiltä lähtee heti ensimmäinen avustus kuorma varastoista liikkeelle eivätkä he kysele kenenkään hengellistä tilaa. Heille ihmiset ovat ihmisi ilman kansallisuus rajoja. Tämän kaltaista oikean kristillisyyden tulisi ollakin. Pitäisi toimia hätää kärsivien puolesta. ja tulisi jättää lähimmäisten parjaaminen pois. Kuten oli kysymys laupiaasta Samarialaisesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe