Eipä nuo verotiedot nii kauheasti kiinnosta, mutta tuli kuitenkin katsottua oman paikkakunnan hyvätuloiset. Ei kovin suuria yllätyksiä ollut. Kyllä sen näin pienellä paikkakunnalla tietää ilman verokoneitakin, ketkä tienaa paljon. Ihminen on kuitenkin utelias ja omalla koneella on turvallista tirkistellä muiden talousasioita:)
Kiinnostaako
29
7108
Vastaukset
- taysikuu
Ei todellakaan kiinnosta. Eihän siitä saa kun pahan mielen,kun katsoo miten herrat porskuttaa. Olen vaan oppinu olemaan tyytyväinen omiin tuloihini.(mieluimmin ilman veroa)
- Lady-Dee
Periaatteessa ei kiinnosta, mutta pakko ne on kuitenkin kattoo.
Pari tuttua sieltä aina löytyy :)
- ei ihme
Korruptio rehottaa suomessa.
- silly dy n 'yre
Ei vähääkään kiinnosta. Minun mielestäni tuollaisten listojen tai muutenkin ihmisen yksityisyyden rajan rikkomiset pitäisi tehdä laissa kielletyiksi. Suomalaiset eivät osaa vetää rajoja koskaan millekään alueelle, täällä kateus, kyttäämiskulttuuri ja ahneus rehottaa, kuten myös jo valmiiksi löydyn lyöminen. Se on todella ikävää.
Tulkoon nyt tässä samassa yhteydessä tiettäväksi myös se että ainakin minua ärsyttää lehtijutuissa se että ihmisen nimen perässä on aina hänen ikänsä. Outo kansa ja juntit tavat. - Suajamua.
Kiinnostaa. Jokaista kiinnostaa, aivan kuin juorutkin.
On se ihme kun ihmiset aina sanoo, ettei verotiedot ja juorut kiinnosta vaan asiatieto enemmän. Kuitenkin Suomen Kuvalehdet ovat kioskeilla pääasiassa myymättä mutta Iltikset ja juorulehdet tekevät kauppansa. Mutta uskotaan, eihän ihmisiä homppä kiinnosta hahahaa.
Tänään on taas iltikset tehneet kauppansa... vaikka ketään ei kiinnosta.- outo lintu
Valtaosaa ihmiskuntaa varmaan juuri toisten tekemiset ja tulot ja varsinkin ikävät ja kamalat asiat kiinnostavat. Niistähän uutisetkin koostuvat - ikävistä asioista.
Ilmoittaudun kuitenkin aivan vilpittömästi ja rehellisesti olevani ihminen, jota ei kiinnosta julkkisten yksityisjutut ja ihan vähiten jotkut verojutut, varat tai velat. Olen outo, mutta en usko olevani ainut maan päällä. Varmaan on muitakin, jotka ovat "sivistyksestä" jäljessä, kun eivät juoruista tms. tiedä mitään.
Uskokaa pois. - oikeestiKiinnosta
outo lintu kirjoitti:
Valtaosaa ihmiskuntaa varmaan juuri toisten tekemiset ja tulot ja varsinkin ikävät ja kamalat asiat kiinnostavat. Niistähän uutisetkin koostuvat - ikävistä asioista.
Ilmoittaudun kuitenkin aivan vilpittömästi ja rehellisesti olevani ihminen, jota ei kiinnosta julkkisten yksityisjutut ja ihan vähiten jotkut verojutut, varat tai velat. Olen outo, mutta en usko olevani ainut maan päällä. Varmaan on muitakin, jotka ovat "sivistyksestä" jäljessä, kun eivät juoruista tms. tiedä mitään.
Uskokaa pois.puhut asiaa.
Itseäni ei myöskään kiinnosta mitä toinen tienaa ja paljonko on velkaa,Mitenkä se vaikuttaa minun elämään ? juuri niin,ei mitenkään.
Ehkä olen vanhanaikainen nuorukainen :)
- Verotiedot...
No minua ne EI kiinnosta, pääasia on että itse SAA PALAUTUSTA. Siihen saakka asia minua kiinnostaa, muuten en juurikaan kyttäile toisten saamisia/ maksamisia.
- Reksa....
Toivottavasti naapurit kattoo mun tulot, ei oo ihan mitkään pienet. Onhan sitten puhumista mistä tuokin saatana rahaa tienaa kun kaiket päivät on himassa. Varmaan luulevat mua työttömäksi. Ei oo autoakaan millä vois prassata ku ei oo tullu koskaan korttia ajettua, ei niin päälepäin huomaa mun varallisuutta. Himassa on kyllä laitteet ja kalusteet viimeisen päälle.
- Nolooo
yrittää esittää rikasta kun ei ole muutakuin velkaa.
Melko uusi ilmiö..-70 luvulla oltiin rehellisesti köyhiä... - keikkaa pukkaa
Rikolliset käyttävät verotustietoja hyväkseen. Verotiedot ovat julkisia ja ne julkaistaan vielä lehdissä. Sieltä on rikollisten hyvä bongailla hyvät "keikkapaikat". Helppo keikka ja hyvä saalis kiinnostavat monia.
- pätkääkään
aivan sama!!!!!
- HYVÄ MIELI ??
Helppo se on rahaa nostaa kuin ikään ryövätä, kun kansa on pakotettu maksamaan menovedestään se mitä siitä pyydetään. Laki on kummallinen ja kummallisia ovat ahneet ihmiset, joilla ei tunnu olevan mitään häveliäisyyttä niin kauan kuin mikään ei uhkaa heidän pohjatonta rahan himoaan!
- Joukkoon mukaan
Pieni moraalittomien ahnas joukko hallitsee suurelta osin talouselämää. Kakku on paisunut jo maailmanlaajuiseksi ja joltain se aina poissa kun ahneet lohkaisevat kohtuuttoman suuren osan.
Osittain vallistee viidakon laki (vahvemman oikeus), vahvat ja rikolliset ottavat jo suurimman osan kakusta, osalle ihmisistä jää vain rippeet. Joukkojen voima olisi yksi ratkaisu tasa-arvoisempaan kakun jakamiseen. Lakkoilu on jo yksi osoitus siitä voiman käytöstä. Kaikella on rajansa ja nämä ahneetkin kyllä tietävät sen ja taitavat kokeillakin sitä rajaa.
- moraalitonta
Kimi Räikkönen on formulamenestyksensä ansiosta ollut median otsikoissa viime kuun lopulta lähtien. Tänään ei poju päässyt otsikoihin. Tänään esiteltiin listat niistä kansalaisista, jotka kunnioittavat kotimaataan maksamalla tuloveroa sen hyväksi. Kimin nimeä ei niiltä listoilta löydy.
Poju temmeltää kyllä helsinkiläisistä klubeista toiseen ja elää makeaa elämää luksusasuntojensa ja kalliiden veneiden kanssa, mutta maa, johon hän mieluummin ansiotuloistaan veronsa maksaa on Sveitsi.
Kimi ja Mika Häkkinen ja muut autokuskit saavat tietysti päättää, miten itsekkäästi omaisuutta itselleen keräävät, mutta pitääkö meidän tavallisten suomalaisten veronmaksajien osoittaa näille moraalittomille vastuunpakoilijoille kiitollisuutta heidän kilpailusaavutustensa ansiosta?
Ei pidä. Jos ei ole selkärankaa sen vertaa, että kiittäisi kotimaataan puoli-ilmaisesta koulutuksesta ja hyvistä lähtökohdista harrastaa omaa lajia, niin pysyköön poissa. Sveitsiläiset ja monacolaiset ottavat riemuiten vastaan näiden huijareiden kansalaisuushakemukset.
Tässä yhteydessä kiitos Marcus Grönholmille, joka voisi halutessaan myös muuttaa kirjansa halvan verotuksen maahan, mutta on kuitenkin päättänyt suorittaa veronmaksuvelvoitteensa kotimaahansa.- panettelua
Itse jos olisit samassa tilanteessa niin
tuskin maksaisit veroja tänne "hyvinvointivaltioon" - Silmät auki
panettelua kirjoitti:
Itse jos olisit samassa tilanteessa niin
tuskin maksaisit veroja tänne "hyvinvointivaltioon"Sinulla menee ilmeisesti hyvin, mutta avaapa silmäsi näkemään sitä pahoinvointia, joka tässä "hyvinvointivaltiossa" vallitsee.
- kiinnosta
omissakin on ihan tarpeeksi.
Mutta tulipahan tarkistettua, mitä pomo tienaa. :D
- Nimetön
kateellista kansaa, ja tällä sitä ruokitaan lisää. Eipä jaksa kiinnostaa, kuka tienaa mitäkin.
- Bullworker
Ei taida kiinnostaa. Selitys: Eihän niitä kaikkien verotietoja rohkene tiirailla. Varsinkaan Rötös-Herrojen. Alkaa vain käsinkosketeltava vitutus kun meitä riistävät ja meidän selkänahalla miljoonansa saaneet Rosvot pullistelevat tuloillaan.
Kas kun eivät herrat tee mainosta Maikkariin; "Minä ansaitsin(rosvosin)tänä vuonna niin ja niin paljon" tai "Olen hankkinut(rosvonnut)hyvinvointia itselleni" tai "Se on ikävää(nautittavaa)kun muut eivät saa edes kohtuullista(paskaa)palkkaa vuodessa. - Tarx
kiinnosta, muutakuin et kovapalkkasten palkkoja pitää alentaa tasaiseen tahtiin ja aloitetaan Kansanedustajien palkoista. Kuuntelitteko eilen miten edustaja Kasvi vihreistä osoitti, että miten sillä korkealla palkalla saadaan Eduskuntaan asiaansa motivoituneita ihmisiä. Eihän se tiennyt miten laki määrää pienten kauppojen aukioloajoistakaan.
- demokratiaan kuuluu avoimuus
Tottahan toki kiinnostavat. Jollain tapaa sitä tulee tarkkailla, että oikeudenmukaisuus tässäkin yhteiskunnassa toteutuu ja parhaiten se onnistuu avoimuudella. Vielä kun saataisiin ne maataloustuet julkisiksi, aivan kuten EU:n lainsäädäntö sanoo, vaikka maatalousministeriön virkamiehet panevat hanttiin. Toisaalta, nehän ne usein ovat juuri niitä isojen talojen tyttäriä ja poikia. Hyvä esimerkki siitä, että mitä avoimempaa sitä parempi.
Ymmärrän toki rikkaita, että keljuttaa verotietojen retostelu netissä, mutta se keljuutuksen syy taitaa kylläkin piillä siinä, että nyt koko kansa saa ihastella sitä rikkaiden ovelaa veronkiertosysteemiä.... - minkäänlaista
kiinnostusta kyllä omat riittää :o>
- kamikaze 33
ovat listan kärkipäässä.Miten on nykyään mahdollista, että esim valtion yhtiön johtaja voi varastaa kassan ja se vielä hyväksytään.On selvää miksi sähkö on kallista.Liliukset varastavat ja kansa maksaa.MAFIA on saanut vallan
- Työn arvo
on saanut vallan, kaikki mafian piirteet ovat havaittavissa tässä ahneiden joukossa, hyvä veli ja hallitus kytköksineen. Ihmisen työn arvosta pitäisi aloittaa keskustelu, ei se voi olla niin erilainen, kuin tuloerot osoittavat. Kyllä nämä suuret kahmijat tekevät työtä kohtuullisellakin palkalla, kun vain rajat asetetaan. Rahan lisäksi heitä kannustaa yltymätön kunnianhimo.
On inhimillistä, jos syntyy kateutta, kun katselee vaikkapa leipäjonoja. Mutta tästä kaikesta alkaa myös kytemään viha ja sillä voi olla kohtalokkaat seuraukset.
miten tiedottaminen Fortumissa on tärkeää jotta kaikki tietävät maksaa oikean sähkön hinnan.
Nokian hommat ovat työläs tapa tienata rahaa kun pitää keksiä uusia malleja ja vielä markkinoida - kannattaisi ehkä lopettaa ja jäädä sähkön tuottajaksi nostamalla hintaa.- -sussu-
Pitkä liuta kateellisia, uteliaisuuden vielä ymmärrän:) Itse kävin läpi vain oman paikkakuntani. Olishan se kivaa, että olisi rahaa enemmän..sehän on selvä!:)) Mutta en rupea kateellisena panettelemaankaan ketään. Johtuu ehkä siitä, että oon ihan tyytyväinen nykyiseen tulotasooni. Ei tarvi duunarina käsiään liata. Lähisukuilaisenkin aina bongaan kymmenen kärjestä. Onnea ja menestystä hänellekin!;)
- muuta vikaa
hyvä kun voi tarvittaessa kattoo muiden verotietoa, siten näkee myös jonkun verran kuinka paljon kaveri saa varallisuutta ilman veroja.
paljon on niitä pullistelijoita, jotka tekevät ja teettävät pimeää työtä saavat siten itselleen verottomana varoja. tämä syö kansantaloutta.
henk.koht. pidän ihmisistä enemmeän, jotka rehellisesti tienaavat rahansa itse, oli palkka sitten mikä vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936