Reiskan pohjaton ahneus

Pelikarju

utuudet ässäkisa, ventti-ville ym.. ym..
antavat pelaajalle mahdollisuuden iskeä 1 kierrokseen paljon rahaa, mutta voitot ihan surkeita!
Ja tuplaus, miten voi kutsua tuplaukseksi näiden pelien tuplinkia, jossa saat 50 sentillä 60 senttiä-tyyliin onnistuessasi, ja pieleen mennessä menee kaikki.
Naurettavaa ja ahnetta rahastusta.
Entisetkin koneet on säädetty täysin paskoiksi, kun syöttää 40e voi saada kerran pari jonkun 8-10e "voiton"

8

1725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfasdfasasdf

      ostapa pelle aivot, elämä, harrastus ja ehkä nainenki.

      Jos tollasella tasolla on sun aivotoiminta ni huhhuh.

      • pelikarju

        Mulla on naisia ja harrastuksia vaikka muille jakaa.
        Aivoni ja melani ovat hiukan isompaa kaliiberia kuin sulla, surkimus!


    • Edeleenkään niissä peleissä ei käytetetä mitään ohjelmisto kikkailuja vaan ne ovat satunnaisia, mutta pelit lasketaan niin, että voittokertoimet ovat todenäköisyyteen nähden liian pieniä.

      kun kerroitkin, että 50 sentillä saa 60 senttiä. Se on liian vähän se. kun siitä pitäsi saada enemmän.

      Kokeilin kerran ässäkisaa ja siitäähän huomaa laskemattakin, että voittokerroin on pienempi mikä on todenäköisyys ässän maaliin pääsylle.
      Sama juttu tuplauksessa. voittokerroin on pienempi mikä todenäköisyys

      • ettevaaosaa

        Ässäkisa jos joku on taitopeli. Samase mitä panostaa alussa. Voittoa rapsahtaa 50cent ja sitä ku tuplailet ja kohta onjo helposti 2 euroa. Sitten veät vähä riskillä ni pronsentit on hyvät niille kertoimille mitä tuplaus antaa. Loistava peli.


      • alaikäinen
        ettevaaosaa kirjoitti:

        Ässäkisa jos joku on taitopeli. Samase mitä panostaa alussa. Voittoa rapsahtaa 50cent ja sitä ku tuplailet ja kohta onjo helposti 2 euroa. Sitten veät vähä riskillä ni pronsentit on hyvät niille kertoimille mitä tuplaus antaa. Loistava peli.

        ja mummos oli aikoinaan loistava!!!!!!!!


      • etteosaamyöskään
        ettevaaosaa kirjoitti:

        Ässäkisa jos joku on taitopeli. Samase mitä panostaa alussa. Voittoa rapsahtaa 50cent ja sitä ku tuplailet ja kohta onjo helposti 2 euroa. Sitten veät vähä riskillä ni pronsentit on hyvät niille kertoimille mitä tuplaus antaa. Loistava peli.

        Voitin just ässäkisasta 120€ 2€ aloitusrahalla. Keskustelun aloittaja on nyyb.


      • rye

        Jos "jaettavat" kortit kerran tulevat satunnaisesti, niin oikein pelaamalla siinä pitäisi jäädä voitolle pidemmän päälle: Maksimikerroin jollekkin ässistä on vähintään 5e, ja ässiä on neljä, joten jos panostat tuohon ässään euron, keskimäärin joka neljännellä eurolla pitäisi tulla 5 e. Puhumattakaan siitä kun kerroin on 18e


      • pena232
        rye kirjoitti:

        Jos "jaettavat" kortit kerran tulevat satunnaisesti, niin oikein pelaamalla siinä pitäisi jäädä voitolle pidemmän päälle: Maksimikerroin jollekkin ässistä on vähintään 5e, ja ässiä on neljä, joten jos panostat tuohon ässään euron, keskimäärin joka neljännellä eurolla pitäisi tulla 5 e. Puhumattakaan siitä kun kerroin on 18e

        On siinä taas toinen pelle. Pitää ton rye:n tulla pätemään vaikka ei tiedä mistään paskan vertaa.
        Kertoimet tulee siten, että kuinka monta tiettyä maata olevaa korttia lähtee pois pakasta, jota käytetään itse pelissä. Jos esim 3 pataa lähtee pois, tulee kertoimeksi joku 8,7 koska on epätodennäköisempää, että pataässä tulee ekana maaliin, kuin esim hertta, jonka kaikki kortit ovat vielä pakassa. Perkele


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe