Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnassa on käyty tiukka keskustelu, jonka yhteydessä manennertenvälinen nahjus Zero-Matti Vanhanen olisi ilmoittanut, että hän ei "koplaa", koska sellainen ei ole kuulunut Suomen vakiintuneisiin toimintatapoihin.
Valiokunnan keskustelu oli huipentunut kansanedustaja Sasin todettua, että Suomen toimintatavat selvitetään sen jälkeen, kun 141-tuen lopputulos tiedetään. Sasi oli saanut Zero-Matti Vanhasen sydämistymään sanomalla lisäksi, että myös pääministerin toiminta arvioidaan tässä yhteydessä. Näin julmaa puhetta Vanhanen ei varmaankaan voinut kuvitella kuulevansa hallituskumppanin riveistä.
Mannertenvälinen nahjus on pannut kohtalonsa peliin myös ihan itse. Zero-Matin sanotaan todenneen läheisilleen, että mikäli 141-tukineuvottelut epäonnistuvat, hän ja maatalousministeri Sirkka-Liisa Anttila (KEPU) eivät voi jatkaa.
Näin hyviä uutisia ei ole vähään aikaan kuultu!
Hyvä uutinen: Vanhanen väläytti eroaan!
1
259
Vastaukset
Jos ilmoitus pitää paikkansa, Matti on koplannut, vaikka sanoo, ettei koplaa. Hän on koplannut oman ja maatalousministerin kohtalon 141-neuvottelujen onnistumiseen. Kepulaisen muilla kuin savon kielellä tapahtuvan neuvottelutaidon tietäen voisi jo alkaa keitellä läksiäiskahveja Matille ja nötkötille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101