Marimekon arvo pörssissä nousi välittömästi 10% kun johtoon astui nuori" mies.
Vastaukset 18
- Raipe
Tuossahan nyt oli kysymys ihan fiksusti toteutetusta "sukupolven vaihdoksesta". Paakkanen on hoitanut kuralla ollutta Marimekkoa loistavasti, samoin kuin edellisiä busineksiaan. Jossain vaiheessa ikä vaan sanoo stop. Rohkeaa luopua noin kovan julkisuuden saattamana lempilapsestaan. Paakkanen teki sen selkä suorana, uutta omistajaa kannustaen. Mitä hemmetin väliä sillä, Poitsupalleroinen on, olisiko puikkoihin tullut mies vai nainen?
Eikö se ole tärkeintä, että suomalaisomisteinen perinnehelmi säilyy täkäläisissä käsissä tahtotilana jatkaa perinteitä, mutta kehittää businesta. Uskon vahvasti Ihamuotilan kykyihin viedä Marimekkoa eteenpäin.- pojan-pallero.
Sijoittajat luottavat enemmän tähän mieheen, kuin tähänastiseen naisjohtajaan. Siksi osakkeiden arvo pomppas heti kun kyseinen mies tuli johtamaan yritystä.
On sillä merkitystä. - Raipe
pojan-pallero. kirjoitti:
Sijoittajat luottavat enemmän tähän mieheen, kuin tähänastiseen naisjohtajaan. Siksi osakkeiden arvo pomppas heti kun kyseinen mies tuli johtamaan yritystä.
On sillä merkitystä.Sijoittajia kiinnostaa ainoastaan tulosodotukset.
- pojan-pallero.
Raipe kirjoitti:
Sijoittajia kiinnostaa ainoastaan tulosodotukset.
Sitäkö et oikein käsitä että tulosodotukset on nyt sijoittajilla paremmat uuden johtajan myötä?
- Raipe
pojan-pallero. kirjoitti:
Sitäkö et oikein käsitä että tulosodotukset on nyt sijoittajilla paremmat uuden johtajan myötä?
Tulosodotukset ovat positiiviset uuden johtajan myötä. Mutta ihan saatanan sama sijoittajien, kuten minun, kannalta, onko sillä johtajalla munat vai ei. Tämä liittyy noin yleisesti Marimekon lisäksi muihinkin pörssiyhtiöihin.
Tätäkö et nyt ymmärrä? Uusi johtaja, uudet suunnitelmat munilla tai ilman. Menikö nyt jakeluun, täh? - pojan-pallero.
Raipe kirjoitti:
Tulosodotukset ovat positiiviset uuden johtajan myötä. Mutta ihan saatanan sama sijoittajien, kuten minun, kannalta, onko sillä johtajalla munat vai ei. Tämä liittyy noin yleisesti Marimekon lisäksi muihinkin pörssiyhtiöihin.
Tätäkö et nyt ymmärrä? Uusi johtaja, uudet suunnitelmat munilla tai ilman. Menikö nyt jakeluun, täh?Sijoittajat nyt sattuu vain luottamaan enemmän miehiin.
Syytön minä siihen olen. pojan-pallero. kirjoitti:
kyllä se suorastaan hämmästyttää, kun julkaistiin lehdesä ansioiden (arvoton ansion nousu) niin top 10 listalla oli seitsemän Fortumin päällikköä joista yksi oli nainen.
Mitä todellista tulosta he ovat tehneet, jotta saivat niin suuret ansiot?- mutha
epikuros kirjoitti:
kyllä se suorastaan hämmästyttää, kun julkaistiin lehdesä ansioiden (arvoton ansion nousu) niin top 10 listalla oli seitsemän Fortumin päällikköä joista yksi oli nainen.
Mitä todellista tulosta he ovat tehneet, jotta saivat niin suuret ansiot?He ovat kummiski osanneet toimia niin että ovat päässeet nauttimaan Fortumin rahoista.
- haluaa vain
Raipe kirjoitti:
Tätäkö et nyt ymmärrä? Uusi johtaja, uudet suunnitelmat munilla tai ilman. Menikö nyt jakeluun, täh?todistaa kuinka sovinistiset asenteet jylläävät vieläkin Suomessa.
- y-kert
Raipe kirjoitti:
Tätäkö et nyt ymmärrä? Uusi johtaja, uudet suunnitelmat munilla tai ilman. Menikö nyt jakeluun, täh?Pojan pallero on vain tuollainen tapaus joka heiluu siinä rajoilla riittääkö älykkyys elämään vai pitääkö julistaa holhoukseen.
Hän on nyt käyttänyt koko aivokapasitteensa ja tavannut jonkun iltapäivälehden otsikkoa pari tuntia ja saanut siitä suunnattoman ahaa-elämyksen. Toisin kuin useimmat ihmiset, tämä palleroinen ei ymmärrä että erilaiset omistajanvaihdokset, johtokuntavaihdokset vaikuttavat lähes poikkeuksetta positiivisesti pörssiyhtiöiden osakkeiden arvoon.
Ei kannata hermostua jonkun puolijauhoisen kommenteista, jonka keskustelu taso yltää korkeintaan lähiräkälän keskiarvoiseen herrasviha ja naisviha tasoon. - tollo mikä tollo
y-kert kirjoitti:
Pojan pallero on vain tuollainen tapaus joka heiluu siinä rajoilla riittääkö älykkyys elämään vai pitääkö julistaa holhoukseen.
Hän on nyt käyttänyt koko aivokapasitteensa ja tavannut jonkun iltapäivälehden otsikkoa pari tuntia ja saanut siitä suunnattoman ahaa-elämyksen. Toisin kuin useimmat ihmiset, tämä palleroinen ei ymmärrä että erilaiset omistajanvaihdokset, johtokuntavaihdokset vaikuttavat lähes poikkeuksetta positiivisesti pörssiyhtiöiden osakkeiden arvoon.
Ei kannata hermostua jonkun puolijauhoisen kommenteista, jonka keskustelu taso yltää korkeintaan lähiräkälän keskiarvoiseen herrasviha ja naisviha tasoon.Ei paljo pallerolla järki juokse. Silti se pistää keskustelussa 6-0 Raipen suohon.
- y-kert.
tollo mikä tollo kirjoitti:
Ei paljo pallerolla järki juokse. Silti se pistää keskustelussa 6-0 Raipen suohon.
missä kohtaa?
- tollo mikä tollo
y-kert. kirjoitti:
missä kohtaa?
Etpä tietenkään huomanu, koska olet Raipe toiselta nimimerkiltäs.
- Raipe
Tässä pienen ajan sisällä minun on väitetty olevan paitsi yx-kert, myös Marian-Aave, Ruosutar ja sen lisäksi matkivani Sanelmaa*
Kuka näitä herjoja tehtailee? Minulle ihan h-tin sama, mutta epäilyt johtavat kirjoitustyylin perusteella pariinkin eri osoitteeseen, joilla ei ole riittävästi "munaa" kirjoittaa omilla nimimerkeillään. - .....
Raipe kirjoitti:
Tässä pienen ajan sisällä minun on väitetty olevan paitsi yx-kert, myös Marian-Aave, Ruosutar ja sen lisäksi matkivani Sanelmaa*
Kuka näitä herjoja tehtailee? Minulle ihan h-tin sama, mutta epäilyt johtavat kirjoitustyylin perusteella pariinkin eri osoitteeseen, joilla ei ole riittävästi "munaa" kirjoittaa omilla nimimerkeillään.Loukkaannutko pahasti kun kaikki epäilee sinun olevan yx-kert, Marian-Aave ja Ruosutar?
- Raipe
..... kirjoitti:
Loukkaannutko pahasti kun kaikki epäilee sinun olevan yx-kert, Marian-Aave ja Ruosutar?
Osasta voi olla jopa imarreltu. Et sitten edelleenkään esiinny omalla nimmarillasi..
Kaikkiko epäilee? Enhän minä niin sanonut. - yksinkertainen
tuottaa pettymys, mutta kaikki eivät multinikkeile kuten sinä. Mutta hienoa, että sinäkin saat aikasi kulumaan.
- Kyllä paakkanen tietää!
Niinkuin Paakkanen sanoo: vaikein päätös on ollut lapsettomuus. Että silleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941375
- 781123
- 49827
- 58762
Mustikat jää metsiin
kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi63755Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157749- 40699
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?86658Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16640- 78578