Ouuutooooo.....

outzak

..on se, että käyttäessäni villasukkia, oikean jalan sukka valuu aina alaspäin. Lisäksi se kiertyy jalan ympärillä niin, että sukan kantapää on mun jalkaterän päällä.

Vasemman jalan sukka pysyy säntillisesti paikoillaan.

Mitähän sellaista mun oikea jalka oikein tekee, mitä vasen jalkani ei tee...????

Onko muilla kokemusta samasta?

Asiallisia vastauksia, kiitos....;)))

15

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätsä

      on nii outoo......luulin taas tekeväni jotain..mut enpä si tehnykkää..mut jos varpit kelaa johki suuuntaa ...ni sukat menöö mukana.............taian painuu neipör....

      • outzak

        Kovin outoa kaikki on.....

        Mut älä siitä huoli, näinhän täällä käy...;))

        Jos sun neipörissä on hyvät pippalot, ni hauskaa iltaa sulle siellä!!:)))))


    • Tuttua..

      Tuttua tutumpi tilanne..
      Sinulla on Virossa valmistetut sukat, joilla on sama "kierre", eli yhden jalan sukka(sukat)..

      Suosittelen, sukkien pesua n.Kolmessakymmenessä asteessa ja uudelleen kokeilua..
      Jollei kokeilu tuota tulosta, niin unohda koko juttu.
      Joka juttu ei voi olla paras juttu:=)

      • outzak

        mulla on ihan itte tekemäni sukat.......

        Ny en kerkiä enempää..........


    • Hartte-Vainaa

      Itse asiassa oikean jalan sukkasi pysyy säntillisesti paikoillaan, mutta sinun kehosi ja koko universumi liikkuu sukasta katsoen ylöspäin sekä myös sivusuunnassa ja alkaa kiertymään uskollisen sukkaystäväisemme ympäri. Kehosi, maapallo, aurinkokunta ja koko universumi kiertyvät kaikki omaan tahtiinsa ja siksi tuokion kuluttua jokainen niistä on lähtöasetelmaan verrattuna eri asennossa säntillisesti paikallaan pysyneeseen sukkaan nähden.

      Perin yksinkertaista, eikö totta?

      • outzak

        siis käsitettävä, että mun oikean jalan sukkani on ainut, joka pysyy paikoillaan, maailmankaikkeuden, mukaanlukien kehoni, pyöriessä sen ympärillä...?

        Miksi sitten vasemman jalkani sukka ei kierry mihinkään suuntaan?

        Siis kysymykseni kuuluu niin, että miksi vasemman jalan sukkani liikkuu, mutta oikean jalkani sukka ei...?


      • outzak
        outzak kirjoitti:

        siis käsitettävä, että mun oikean jalan sukkani on ainut, joka pysyy paikoillaan, maailmankaikkeuden, mukaanlukien kehoni, pyöriessä sen ympärillä...?

        Miksi sitten vasemman jalkani sukka ei kierry mihinkään suuntaan?

        Siis kysymykseni kuuluu niin, että miksi vasemman jalan sukkani liikkuu, mutta oikean jalkani sukka ei...?

        pyöriikö maailmankaikkeus mun oikean jalkani ympärillä??


      • Hartte-Vainaa
        outzak kirjoitti:

        pyöriikö maailmankaikkeus mun oikean jalkani ympärillä??

        Tuo on loogisin selitys sukkasi oudolle käytökselle. Tiedemiehet ovat jo todistaneet, että koko universumi pyörähtää maapallon ympäri tietyssä ajassa. En muista kuinka kauan yhteen pyörähdykseen menee, mutta kyse on useammista vuosista...

        Sinun sukkasi (näin oletan) sijaitsee maapallolla ja tämähän tarkoittaa vain yhtä asiaa: Universumi pyörii oikean jalkasi sukan ympärillä!


      • outzak
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

        Tuo on loogisin selitys sukkasi oudolle käytökselle. Tiedemiehet ovat jo todistaneet, että koko universumi pyörähtää maapallon ympäri tietyssä ajassa. En muista kuinka kauan yhteen pyörähdykseen menee, mutta kyse on useammista vuosista...

        Sinun sukkasi (näin oletan) sijaitsee maapallolla ja tämähän tarkoittaa vain yhtä asiaa: Universumi pyörii oikean jalkasi sukan ympärillä!

        Mä luulin olevani ihan tavallinen kuolevainen, mut yllättäen saankin kuulla, että universumi pyörii mun oikean jalkani sukan ympärillä!!!

        Tarkoittaako tämä nyt sitä, että minun oikean jalan sukastani tehdään jonkunlainen muistomerkki??

        Täytyykö minun pestä oikean jalan sukkani päivittäin???


    • jatkossa kudot aina oikian jalan sukan niin pitkäksi että ylettyy nivustaipeeseesi ja kiinnität sen klenksukoilla kiinni pikkareihisi, johan on kumma jos kantäpää kiertyy jalkapöydälle... näin olen minä tehnyt jo vuosien ajan, eikä ongelmia ole esiintynyt.

      • outzak

        onnistu...

        Mulla on niin pitkät jalat, että vaikka kiinnittäisin sukat pikkareihin, ni silti sukilla on matkaa viel kiertyä....:((

        Ja jos teen sukasta niin lyhyen, ettei jalka enää taivu, ni ehä mä sit pysty sen kaa ees....kävelemään.....;)


    • sulle tulee.

      ne "levottomat jalat" ja se harjottelee tuloa vasta toisella jalalla :)))))))))

    • et oot oikeejalkanen, oikee jalkas toimii nopeemmin kun vasen ihan huomaamatta ja silleen sukka kääntyilee...:)

    • Anonyymi

      Sama ongelma mutta vaan eri jalka, vasemmassa kantapää on jalkaterän päällä sukka kiertyy vasemmalla ja oikeassa jalassa sukka kiertyy myös mutta ei niin voimakkaasti kuin vasemmassa. Olisikohan syynä yli 20v sitten tapahtunut vasemman jalan halvaantuminen, on todella harmittava ongelma

    • Anonyymi

      Etkö tosiaan tiedä, että villasukilla on oma tahto. Ne voi olla, halutessaan, todella itsepäisiä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe