Kone sekosi kun yritin laittaa

Kössönöm

vastausta jollekin, enkä enää muista kenelle. Mutta uskovaisista piti kirjoittamani.

Olin kerran eräässä yleisötilaisuudessa, jossa keskusteltiin taivaasta tutkijan ja uskovan näkökulmista. Eräs puhujista oli jehova ja hänellä oli raamatun sivujen välissä lippusia. Jokaiseen tiedemiehen väitteeseen löytyi hetkessä raamatunlause.

Nämä jehovat (ne jotka olen tavannut),ovat siitä jänniä, että he eivät hermostu mistään. Vaikka miten argumentoisi uskontojen järjettömyydestä, niin hymyillen löytyy raamatunselitys. Eikä haittaa yhtään vaikka vastapuolen naama jo punottaisikin.

Vähän niin kuin meidän savonarolan.

9

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himassa paskat pihalle puolisosta, lapsista ja väliaikoina vanhuksista.

Siksi niillä on lehmän hermot julkisissa tilanteissa.

• Olen minä saanut jehovalaisen horjumaan! Mä sanoin sille Jeesuxen Nimessä ULOS ! NYT LÄHDET PERCELE TÄSTÄ MIEHESTÄ! No percele ei lähtenyt siitä miehestä,, mutta aika nopesti pakkasi tavaransa ja lähti.

• Lapislazuli
        savonarola kirjoitti:

Olen minä saanut jehovalaisen horjumaan! Mä sanoin sille Jeesuxen Nimessä ULOS ! NYT LÄHDET PERCELE TÄSTÄ MIEHESTÄ! No percele ei lähtenyt siitä miehestä,, mutta aika nopesti pakkasi tavaransa ja lähti.

preiveistäsi päätellen olet väärällä palstalla.Sinähän olet uskovainen,vai mitä?TAPELKAA KESKENÄNNE!

• Lapislazuli

Älä sano jehovantodistajia "Jehoviksi" sinähän teet heistä "Jumalia"Saatanan yksinkertaista.(olen tutustunut heidän oppeihinsa.Ne ovat älyyn vetoavia)

• Kössönöm

pulttia ota, hyvänen aika sentään. Ei sitten lyhennellä mitään, niinkö?

• Toivo

Joo, monesti uskovaiset ovat parempia keskustelijoita kuin ateistit. Uskosta saa voimaa ja itsevarmuutta. Ja ateistit luulevat, että he jyräävät uskovaiset väittelyssä, koska he pitävät itseään viisaampina. Mutta ei pidä koskaan aliarvioida ketään. Se kostautuu nopeasti.

• Tauno

"Uskosta saa voimaa ja itsevarmuutta."

sekä henkisen lobotomian. M.O.T

• Hihhuli on se, jolla on homma ojennuksessa, asiat selvillä ja huima itseluottamus virheelliseen asiaan.

Onhan se nähty, että tiedemies kyseenalaistaa, pohtii kaikkia näkökulmia, vetää johtopäätöksiä, mutta ei vala mitään sementtiin. Aika hidasta ja pohdiskelevaa toimintaa myös monen tiedemiehen sosiaalisissa kyvyissä, joten hihhuli yleensä vetää pinnat kotiin törkeydellään ja totaalisen itsevarmalla tyylillään.

En itsekään lähtisi julkiseen keskusteluun näiden saarnaajien kanssa: he laskisivat minut idiootin tasolleen ja pieksäisivät minut kokemuksellaan.

• Kössönöm

Se oli hauska yleisötilaisuus, missä Valtaoja keskusteli mm. jehovantodistan Kauko Haverisen kanssa taivaasta. Valtaojahan on valtavan karismaattinen, sanavalmis ja hauska puhuja.

Oli huvittavaa, että vaikka Valtaoja miten selitti, mitä maailmankaikkeudesta on saatu selville, niin Haverinen se vaan löysi taas siihen sopivan raamatunlauseen. Ja tosiaan lehmänhermoilla, kuten joku täällä jo aiemmin sanoikin. Mutta ihan lempeästi.

Tällaiset tilaisuudet, joissa keskustelijoita on korkeintaan kolme, ovat kaikkein parhaimpia. Esimerkiksi ne, joita televisiossa harrastetaan, menevät yleiseksi päällepuhumiseksi, kun aikaa on tunti ja keskustelijoita 20. Ei hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1492
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      934
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      911
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      703
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      636
    Aihe