Saksalainen laulaja, biisintekijä ja kitaristi Michelle Darkness julkaisee karismaattisen “Brand New Drug” -nimeä kantavan albuminsa 26. päivä kuluvaa kuukautta.
Michelle Darkness teki yhteistyötä Hanna Pakarisen kanssa. Nainen laulaa kiekolla kuultavassa “Love Will Tear Us Apart” -kappaleessa, mikä on alunperin Joy Divisionin rustaama värssy. M. Darkness on hehkuttanut Hannan lauluäänen olevan seksikäs, savuinen ja lämmin, jonka takia hän sopi erinomaisen hyvin laulamaan kappaleen duo-osuudet Michellen kanssa. Kiekolla kuultavassa bonuskappaleessa “Hatethings” vierailee Entwinen Mika Tauriainen. Kappaleessa “Forgotten Sun” kuullaan myös Midnatsol-nimisen orkesterin joukoista tutun Christian Hectorin musisointia. “Hatethings” on “Brand New Drug” -kiekon digipak-versiolla kuultava bonusbiisi.
“Brand New Drug” -albumin kappaleet:
My Sweet
Brand New Drug
Raging Fire
Love Will Tear Us Apart (Feat. Hanna Pakarinen)
Darklandcity
Dopecrawler
Pet Semetary
Shine On
The Dawn
The Sound Of Silence
Angelsong
Forgotten Sun
http://www.myspace.com/michelledarkness
Darkness ja Hanna Pakarinen levyttivät
Brand New Drug
1
651
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052