ELI::
-philip ei kuole, menettää kasconsa, tulee uutena näyttelijänä kotiin, myös shawnin näyttelijä on silloin vaihtunut..
-philip ja belle saavat tyttären joka paljastuukin shawnin lapseksi.
-hope saa tytön jota luullaan patrikin lapseksi mutta patrik olikin maksanut lääkärille että sanoo niin ja lapsi onkin bo:n. vauvan nimi on ciara
-kun georgia löytyy tulee ongelmia bolle ja hopelle sitten kun hope on lähettäny s-postia bolle niin georgia vastaa "bona" hopelle ja kertoo suostuvansa avioeroon, patrik on silloin hopen kanssa kun kuulee asiasta..
-piku zac jää auton alle, viedään sairaalaan mutta mitään ei ole tehtävissä joten hän menehtyy..
-abe yllättää tekin ja lexien sängystä, näkö on palannut ja yllätys onkin suuri..
JUONIPALJASTUKSIA
<33
1
574
Vastaukset
- ssssss
kiits, noi onki vihdoinki oikeit paljastuksii eikä mitää feikkei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667