Ajattelin aloittaa tämmöisen aiheen. Onko miesten mielestä naisilla parempi parempi alapään karvoitus semmoinen runsas karvoitus ja tumma. Vai semmoinen siisti ajateltu alapään karvoitus. Itse ajelen alapääni karvoja aina siistiksi ja en tykkää naisena runsaasta karvoituksesta.Posliinista tulee minulle punaisia näppylöitä siksi pidän kuitenkin vähän karvoitusta.
liian runsas karvoitus alapäässä kaunista?
8
5985
Vastaukset
Minun mielestä naisellisen naisen tekee runsas
siisti karvoitus alapäässä. Se on kaunista ja seksikästä!!!!!!!! Posliini on kaunista vain astioissa:)- satyriasis
molempi parempi. välillä täysin naturellpöheikkö on kiva, esim. talvisin ja kesällä riittää sitten vähempikin.
toisaalta liian karvaista ei ole mukava nuolla, vaikea valinta jos pitäisi. kaikki käy ;) - -JJ-
...kyllä siistitty/posliini on kyllä parasta...
- Kiehkurat
Naisystävälläni on aivan ihanat hurmauskiehkurat alapäässä. Niitä on mukava näprätä ja pyöritellä aina kun ei ole muuta tekemistä. Olen laittanut niihin kauniin punaisen rusetinkin! En missään nimessä haluaisi niitä poistettavaksi. Toivottavasti ne eivät katoa runsaasta käsittelystä.
- anna kasvaa
kun täytät 60v harvenee karvat itestään.Vaimostakin on tullut posliini ajamatta.
- vaimoni mies
Jos saan neuvoa...alareunan karvat pois ja jätä siisti karvoitus alavatsan kohdalle. Karvat kannattaa nyppiä.
- Peku37
Paras on pieni tupsu alavatsalla ja muuten karvaton :)
- Tosi mies
Aah... muistelen vieläkin kaiholla yli kymmenen vuoden takaisen tyttöystävän ihanaa mustaa pehkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29611531
- 1447116
- 1045922
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425249- 524361
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323591- 613584
- 813177
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223115