Ajattelin aloittaa tämmöisen aiheen. Onko miesten mielestä naisilla parempi parempi alapään karvoitus semmoinen runsas karvoitus ja tumma. Vai semmoinen siisti ajateltu alapään karvoitus. Itse ajelen alapääni karvoja aina siistiksi ja en tykkää naisena runsaasta karvoituksesta.Posliinista tulee minulle punaisia näppylöitä siksi pidän kuitenkin vähän karvoitusta.
liian runsas karvoitus alapäässä kaunista?
8
6104
Vastaukset
Minun mielestä naisellisen naisen tekee runsas
siisti karvoitus alapäässä. Se on kaunista ja seksikästä!!!!!!!! Posliini on kaunista vain astioissa:)- satyriasis
molempi parempi. välillä täysin naturellpöheikkö on kiva, esim. talvisin ja kesällä riittää sitten vähempikin.
toisaalta liian karvaista ei ole mukava nuolla, vaikea valinta jos pitäisi. kaikki käy ;) - -JJ-
...kyllä siistitty/posliini on kyllä parasta...
- Kiehkurat
Naisystävälläni on aivan ihanat hurmauskiehkurat alapäässä. Niitä on mukava näprätä ja pyöritellä aina kun ei ole muuta tekemistä. Olen laittanut niihin kauniin punaisen rusetinkin! En missään nimessä haluaisi niitä poistettavaksi. Toivottavasti ne eivät katoa runsaasta käsittelystä.
- anna kasvaa
kun täytät 60v harvenee karvat itestään.Vaimostakin on tullut posliini ajamatta.
- vaimoni mies
Jos saan neuvoa...alareunan karvat pois ja jätä siisti karvoitus alavatsan kohdalle. Karvat kannattaa nyppiä.
- Peku37
Paras on pieni tupsu alavatsalla ja muuten karvaton :)
- Tosi mies
Aah... muistelen vieläkin kaiholla yli kymmenen vuoden takaisen tyttöystävän ihanaa mustaa pehkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211873Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371068
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66926Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86796Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696