Tärkeä ilmoitus

Jumala

Mulle riitti mitä tällä palstalle olette syntejänne kehuskelleet, ette saa enää anteeksi sen yhden liuhuletin tiliin.

Jonkun teistä täytyy ruveta jesseksi ja kipinkapin ristille tai muuten käristän joka sorkan (sic).

3

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      MIKÄHÄN ON LIUHULETTI?

      Luin vastauksenne enempää siihen tarkentamatta huomiota. Jotenkin oli tunne, että viittasitte Jeesus Nasaretilaisen olemukseen. Hänhän on ihmiskunnalle annettu mahdollisuus, siis ikäänkuin merkittävä tarjous, jossa on määräaika, ja se on elämänne pituinen, kuitenkin enintään viimeiseen hengenvetoonne. Liuhuletti kuvastaa sellaista ajattelua, kuin Nasaretilainen olisi ollut aikansa protestoija ja kapinoitsija ja peräti jokin erikoisuus. Toisaalta nimitys viittaa asenteeseen, jossa Nasatetilainen ei vielä mielestänne ole Kunnian Kuningas, vaan hän olisi jäänyt siihen historian tummaan sakkiin, joiden nimet löytyvät jostakin kirjasta, jota tutkijat käyttävät määritellessään jotakin ajanjakson taustaa.

      Toki mielestänne olette ajatellut Liuhuletin olevan ehkä muutakin kuin mitä sillä tarkoitatte. Hänhän on se suurin suurmies, josta Raamattu kertoo. Mutta hän ei tuppaa kenenkään elämään, vaan tarjoaa mahdollisuutta Messiaana ja Vapahtajana tämän maailmanajan keskellä. Tietysti helposti kritisoidaan kirkkolaitosta siitä, ettei se toteuta Messiaaan eli Kristuksen tahtoa, vaan suorittaa omaa perinteistä virkavaltaisuutta. Mutta kukapa tätä elämääkään tosissaan ymmärtää. Kehoittaisinpa avamaan Uuden Testamentin ja silmäilemään vaikka 24. lukua Luukkaan evankeliumista, siinä kun puhutaan maailman tilanteesta jossakin myöhäisvaiheessa.

      Itsekin olen kokenut kovuutta, joka taas juontaa Antikristuksesta, joka on se jokaisen suussa kulkeva kirosana vauvasta vaariin. Kun tuo sadattelu jää pois, ja tilalle tulee "Voi Kristus tai Herran Jestas"-lausahdus, niin onhan sekin lohdullisempaa kuin maailman ruhtinaan lempinimet. Joten etsikäämme Häntä, tuota ihmiskunnan Suurta Kuningasta, Jeesusta Kristusta, josta ollaan montaa mieltä, mutta joka on jo voittanut tämän maailman. Mehän olemme vain kuin heinä, joka kuihtuu pois, mutta Messias on tuleva, koska hän on Kingi, todellinen ratkaisu.

      terv. staili

      • JumalanKaveri

        Toi oli hyvä


      • sivusta seuraava

        Nyt on pakko kiittää hyvästä viestistä!
        Lukisin mielelläni enemmänkin tekstejäsi, tai kuuntelisin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe