Talipallo on iloinen uskokaa pois se on iloinen..
jos ette usko menkää kysymään talipallolta..
talipallot ovat vihaisia otuksia koska ne syötetään linnuille ...linnut ovat iloisia koska saavat ruokaa.. talipallo on vihainen myös sinulle joka talipalloja ulos laitat ..
jos satut syömään talipallot itse .talipallot tulevat hyvin vihaisiksi ja tekevät sinulle vatsanpuruja..siis älä mene syömään talipalloja koska ne tulevat siitä hyvin vihaisiksi... >:(
Olen iloinen
iloinen talipallo
0
345
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448481
- 724916
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373580Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella513036Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme272955- 402900
- 412176
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827