Uusi raiskaus

Rob Zombie teki perinnetietoisena ohjaajana kuttuuriteon ja filmatisoi uudelleen kauhuklassikko Halloweenin.

Paskaa odotin ja paskaa sain.

Joskus näiden remakejen takaa tuntuu tuijottavan, purely and simply... evil.

5

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota niin

      täysin kauhukomedian puolelle?

      • Tyly kuin mikä, brutaali ja verinen, mutta niin on suurin osa nykykauhusta - eli ei mitään uutta.

        Jos tämä olisi tehty ennen, vaikka kymmenisen vuotta sitten, sitä voisi arvioida toisin silmin.
        Nyt tämä hukkuu armotta massaan - mitä nyt omaa vaikuttavan nimen, ja pinnalla (vielä) porskuttelevan ohjaajapersoonan.


      • JohanLewis
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Tyly kuin mikä, brutaali ja verinen, mutta niin on suurin osa nykykauhusta - eli ei mitään uutta.

        Jos tämä olisi tehty ennen, vaikka kymmenisen vuotta sitten, sitä voisi arvioida toisin silmin.
        Nyt tämä hukkuu armotta massaan - mitä nyt omaa vaikuttavan nimen, ja pinnalla (vielä) porskuttelevan ohjaajapersoonan.

        ...tätä uudelleenfilmatisointia, eikä paljon edes kiinnosta. Alkuperäinen Halloween-leffakaan ei muhun oikeen tehonnu, John Carpenter matki siinä vähän liikaa italialaisia giallo-leffoja joita USA:ssa ei oltu nähty, joten leffa menestyi Mario Bavan, Sergio Martinon ja Dario Argenton siivellä. Kuin myös pari vuotta myöhemmin Perjantai 13.päivä.

        Rob Zombie on ehkä alaspäin vajoamassa, "The Devil's Rejects" oli vielä hyvä, mutta minkä ihmeen takia joku uusioversio Halloweenista? Kuka semmoista kaipaa?


      • PinkCatz
        JohanLewis kirjoitti:

        ...tätä uudelleenfilmatisointia, eikä paljon edes kiinnosta. Alkuperäinen Halloween-leffakaan ei muhun oikeen tehonnu, John Carpenter matki siinä vähän liikaa italialaisia giallo-leffoja joita USA:ssa ei oltu nähty, joten leffa menestyi Mario Bavan, Sergio Martinon ja Dario Argenton siivellä. Kuin myös pari vuotta myöhemmin Perjantai 13.päivä.

        Rob Zombie on ehkä alaspäin vajoamassa, "The Devil's Rejects" oli vielä hyvä, mutta minkä ihmeen takia joku uusioversio Halloweenista? Kuka semmoista kaipaa?

        I love Mike Myers!!! Se on PORNO!!! XD....eli odotan todella että näen Zombien Halloweenin!


      • madlove
        PinkCatz kirjoitti:

        I love Mike Myers!!! Se on PORNO!!! XD....eli odotan todella että näen Zombien Halloweenin!

        Eilen kävin kattomas tuota rob zombien kauhuklassikkon uudelleenfilmatisointia ja täyttyy myöntää et olin positiivisesti yllättynyt. Kun oon vuosia ollu john carpenterin alkuperäisversion suuri fani odotukset oli korkeal ja rob täytti ne. Tässä täyttyy muistaa et tämä on zombien näkemys halloweenistä eikä suorakopio 70-luvun klassikosta ja siksi se toimii varsinkin hyvin.

        Zombien halloweenissä mennään michael myersin syvimpään psykkeen selvitellääksen miten hänestä tuli armoton tappaajakone. Varoituksen sana elokuva on myös todella raaka niinkuin pitääkin olla eikä sitä jännitettäkään puuttuu, suosittelen sitä sekä halloween elokuvien faneille että niille joille tää kauhusarja ei oo tuttu koska robin halloween lähtee puhtaalta pöydältä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe