nopeudet? Mulla menee kuin ettana tervessa.
Vaihdoi, ta lisäsin Soneralta nopeutta 8 jotakin, kuitenkin tulisi olla huippunopeaa.
Alussa meni niin, ettei ehtinyt itse lähettää viestiä, kun hupsis, meni jo?!
Nyt takeltaa ja pumpaa "ikuisuuden" ???
Miten teillä , "tahkoaako"
18
632
Vastaukset
- hirvas
vonkaamista tämä nyt on ollut viime viikosta lähtien. Odottelun jälkeen ilmoittelee, ettei saada yhteyttä... tämä on sitä huipputeknologista nykyaikaa.. heh.
- hansutuulia
Täällä myös tahkoaa, ja ei kohta viitsi tänne mitään kirjoittaakaan. Ehkä näin onkin parempi. :)
Kyllä niiden on kohta saatava tämä palsta toimimaan, on se sellainen rahasmpo heille!
Ja muutenkin, sinua tarvitaan täällä, eikös?!
- K-mies!
uudesti kasteen usko perkeleen hengessä ja voimassa.
Se hidastaa, jättäen jälkeensä ruskean vanan mutta miksi olet sen hengen johdatuksessa joka ei ole Jumalasta?
Kuinkahan kauan sinua on "pumpattu"...ennen syntymää aina tähän päivään asti, minä vaan kysyn? Turha sulle on tuota kyllä jatkuvasti selittää mutta kahdeksalla megalla kulkee yhtä nopeasti pienen kaupungin viestit.
Ja voisit perehtyä myös paremmin raamattuun jotta se aukenisi sulle kun tapanasi on vääristellä Jumalasi sanaa.
Raamatun kansasta Alamakilaisista sanot että he ei ole ihmisiä eikä kansa.
http://www.koivuniemi.com/raamattuhaku?kirjat=kr&hakuehto=amalekilaTietenkin Amalekilaiset on kansa, ja oli voimakas kansa, vaikka israel luuli sen jo murskanneensa, jostain se taas putkahti vastustamaan israelia.
Mohikaani_27 kirjoitti:
Tietenkin Amalekilaiset on kansa, ja oli voimakas kansa, vaikka israel luuli sen jo murskanneensa, jostain se taas putkahti vastustamaan israelia.
ristiriitaisia. Hiljattain väitit, etteivät amalekilaiset ole kansa, vaan synti.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000030373949
- Dateisti
Data liikkuu niin kuin pitääkin.
nykyisellään tunnu toimivan kunnolla koskaan. Eniron palvelimista se johtuu, ei käyttäjien yhteyksistä.
- poikalapsi
Keskittyisit mieluummin viestien sisällön laatuun ja rehellisyyteen. Nykyisin puhut silkkaa perustelematonta paskaa tai "olet oikeassa", koska olet itse oma jumalasi.
Sonera taitaa tahallaan hidastaa teidän - sinun ja lahkosiskosi hansun - hartaan rivoa palstan väärinkäyttöä. Me muut keskustelemme, te saarnaatte.
Terveisiä sille ettanalle sinne terveen....
=)) - ...sakotetaan
Vanha sanonta "tyhmyydestä sakotetaan" taitaa päteä tässä. Voit nostaa nopeuden vikka 2 mbps mutta nettiselailu ei siltikään oleellisesti nopeudu. Surffatessa siirrettävä datamäärä per sivu on melko pieni, joten hitaammallakin, esim. 1 mbps yhteydellä pärjää. Pullonkaulat ovat muualla, Suomi24:n tpauksessa sivuston ylläpitäjän palvelimilla, eikä tähän auta nopeuden lisääminen. Tietenkin myös omalla koneella saattaa olla ongelmia: haittaohjelmia, viruksia jne. Nettisurffailu ei edes vaadi tehokasta konetta vaan vanhempi ja vaatimattomampikin käy. oletkin lähtenyt purkamaan ongelmaa väärästä päästä, oikea tapa olisi opiskella tietotekniikan perusteet, jolloin ymmärtäisi ongelmien syyt ja osaisi tehdä nille jotakin mikäli se on mahdollista. Maksat siis turhaan nopeasta yhteydestä.
- taivaaseen
siis vaikka 24 mbps:ään mutta ei auta ei....
- poikalapsi
Asiaa puhut.
Mohikaani-Ritari ei tiedä tietokoneista mitään, vaikka "tietämystään" on aika ajoin esitellytkin. Turhaan neuvot: ei hän usko sinua, hän uskoo VAIN Raamattua, vaikka tästäKÄÄN asiasta ei siinä kaunokirjallisessa teoksessa halakaastua sanaa oo. Niin: olen aikoinani koettanut selittää, miksi TIEDÄN, että Ritari ei voi tietää IP-osoitteen perusteella asioita, joita sanoo tietävänsä, vaikka vain luulee ja luulottelee. Ei, ei mene perille, koska Ritari-Mohikaani on päättänyt, että hän ei usko faktoja vaan saa valehdella "tietävänsä" mitä sattuu. Hän on katsos helluntailainen ja hän "tietää"... =))
No: antaa paapan maksaa vain. Omiapa ovat rahansa.
- Normaali netti riittää.
Sentähden ole huomannut 1 megan riittävän hyvin nettisurffailuun, myös imurointi sujuu kohtuullisen hyvin koska palvelun tarjoajilta ei kuitenkaan löydy kaistaa riittävästi nopeisiin siirtoihin.
Mohikaani_27 kirjoitti:
asiallinen kommentti. Kiitos!
että 8Mbit:n nopeus on satoja kertoja suurempi kuin nämä kyseiset sivut tarvitsevat avautuakseen nopeasti.
Olet vaan hätiköiden tuhlaamassa rahaasi.
Ja kun itse kirjoitat ja lähetät viestin niin tuo 8Mbit ei ole se lukema jota tarvit vaan se yhteysnopeutesi toinen lukema eli lähtevän liikenteen lukema.Pe.ku kirjoitti:
että 8Mbit:n nopeus on satoja kertoja suurempi kuin nämä kyseiset sivut tarvitsevat avautuakseen nopeasti.
Olet vaan hätiköiden tuhlaamassa rahaasi.
Ja kun itse kirjoitat ja lähetät viestin niin tuo 8Mbit ei ole se lukema jota tarvit vaan se yhteysnopeutesi toinen lukema eli lähtevän liikenteen lukema.on kaksi suuntainen, samoilla nopeuksilla!
Mohikaani_27 kirjoitti:
on kaksi suuntainen, samoilla nopeuksilla!
Laajakaistassa on erikseen meno- ja tulokaistat.
Teoriassahan voi olla samakin nopeus mutta et kai ole niin hullu että olisit erikseen pyytänyt myös lähtevälle liikenteelle saman nopeuden kun sitä ei tarvi kuin palvelinkoneet jotka jakaa tiedostoja.
Esim. Soneran 8 megan liittymässä on vakiona 1 mega lähtönopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454