SUOMI24. kelle valitan

HERMOT MENEEEEEE

,mikä on sen PÄÄJEHUN osoite joka vastaa SUOMI24 etanasivustosta? lähettäsin katkeran viestin.

8

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piejehu

Puhu pukille.
      Ei lahjahevosen suuhun saa katsoa.
      Jos ymmärsit.
      Tämä on ns. "ilmaispalvelu" josta ei voi valittaa.

• hassu

Ei sellaista palvelua olekaan joka isompaa sivustoa pitäisi ilmaiseksi.
        Kaikkialla maailmalla satsataan nyt juuri näihin yhteisösivustoihin, koska niissä nähdään hyvät mahdollisuudet ansaita.
        Missä ihmiset siellä kannattaa mainostaa ja ylläpitäjä on se joka hillot kahmii niistä.

Näitä eniron sivuja ihmetellessä tuleekin mieleen että eivät nämä enää ole etanasivut, vaan eniro tekee hidasta eutanasiaa itselleen.

Nyt toiminta on hidasta jo kun on joku viisitoistatuhatta kirjautunutta muut päälle.
        tällainen palvelin kaatuisi suuremmissa ympyröissä jo seitsemältä aamulla, kun nyt menee iltapäivään asti siedettävästi, vai joko tähän toimimattomuuteen turtuu.

Ei ole järkeä eniron touhuissa, tai sitten tässä on takana sitä ruotsalaista logiikkaa, jota en nyt hiffaa.

• piejehu
        hassu kirjoitti:

Ei sellaista palvelua olekaan joka isompaa sivustoa pitäisi ilmaiseksi.
        Kaikkialla maailmalla satsataan nyt juuri näihin yhteisösivustoihin, koska niissä nähdään hyvät mahdollisuudet ansaita.
        Missä ihmiset siellä kannattaa mainostaa ja ylläpitäjä on se joka hillot kahmii niistä.

Näitä eniron sivuja ihmetellessä tuleekin mieleen että eivät nämä enää ole etanasivut, vaan eniro tekee hidasta eutanasiaa itselleen.

Nyt toiminta on hidasta jo kun on joku viisitoistatuhatta kirjautunutta muut päälle.
        tällainen palvelin kaatuisi suuremmissa ympyröissä jo seitsemältä aamulla, kun nyt menee iltapäivään asti siedettävästi, vai joko tähän toimimattomuuteen turtuu.

Ei ole järkeä eniron touhuissa, tai sitten tässä on takana sitä ruotsalaista logiikkaa, jota en nyt hiffaa.

Höpö Nassu kirjoittaa:

Mitä maksat näiden sivustojen käytöstä?

Itse olen ainakin toistaiseksi saanut sen maksutta.

Sain myöskin eräästä Eniron palvelusta hienon CD:n joka ei myöskään toiminut.

Kysyin saisinko rahana tämän arvon johon vastattiin:
        Jos olet maksanut siitä jotain saat rahasi takaisin.

Kuten sanoin: "Lahjahevosen suuhun on turha katsoa"

Jos yritys tarjoaa huonoa palvelua siitä voisi päätellä että yritys on ehkä tuuliajolla.

• hassu
        piejehu kirjoitti:

Höpö Nassu kirjoittaa:

Mitä maksat näiden sivustojen käytöstä?

Itse olen ainakin toistaiseksi saanut sen maksutta.

Sain myöskin eräästä Eniron palvelusta hienon CD:n joka ei myöskään toiminut.

Kysyin saisinko rahana tämän arvon johon vastattiin:
        Jos olet maksanut siitä jotain saat rahasi takaisin.

Kuten sanoin: "Lahjahevosen suuhun on turha katsoa"

Jos yritys tarjoaa huonoa palvelua siitä voisi päätellä että yritys on ehkä tuuliajolla.

Näin se vaan menee ja aina joku myös avaa ne ja tekee ehkä ostopäätöksen.
        Väitätkö ettet ole koskaan avannut yhtään mainosta tällä sivustolla, vaikkapa vaan vilaistaksesi, niinpä niin, siihen perustuu koko homma.
        Sinä vaan kuvittele saavasi tämän maksutta, mutta usko pois maksuttomia palveluita ei juurikaan ole, vaan aina joku rahastaa.
        Puhumani satsaus on todellakin tätä päivää ja tästäkin maksettaisiin huima summa, jos eniro tämän myisi.
        Miksi siis joku maksaisi ilmaisesta jotakin?
        mietipä sitä!
        http://sektori.com/uutiset/7940/microsoft

• piejehu
        hassu kirjoitti:

Näin se vaan menee ja aina joku myös avaa ne ja tekee ehkä ostopäätöksen.
        Väitätkö ettet ole koskaan avannut yhtään mainosta tällä sivustolla, vaikkapa vaan vilaistaksesi, niinpä niin, siihen perustuu koko homma.
        Sinä vaan kuvittele saavasi tämän maksutta, mutta usko pois maksuttomia palveluita ei juurikaan ole, vaan aina joku rahastaa.
        Puhumani satsaus on todellakin tätä päivää ja tästäkin maksettaisiin huima summa, jos eniro tämän myisi.
        Miksi siis joku maksaisi ilmaisesta jotakin?
        mietipä sitä!
        http://sektori.com/uutiset/7940/microsoft

En näe yhtään mainosta tällä sivustolla.
        Olen kai vainoharhainen ja siksi käytänkin tulikettua.
        Ehkä tämä tahmaaminen johtuukin siitä.

• hassu
        piejehu kirjoitti:

En näe yhtään mainosta tällä sivustolla.
        Olen kai vainoharhainen ja siksi käytänkin tulikettua.
        Ehkä tämä tahmaaminen johtuukin siitä.

varmasti näet ainakin yhden mainoksen tälläkin sivulla.
        Ainakin minulla näkyy.
        Samaa selainta minäkin käytän.

• piejehu
        hassu kirjoitti:

varmasti näet ainakin yhden mainoksen tälläkin sivulla.
        Ainakin minulla näkyy.
        Samaa selainta minäkin käytän.

Minulla lienee liian vanhat silmät.
        En erota mainoksia.
        Ehkä mun selain on lastattu liian monella kilkkeellä.
        Ei kai eniron omia logoja lasketa?
        Sivustot ovat silti hyvin hitaat.
        Anna vihje.

• on palaute-linkki. sieltä kun katselet niin löydät valitusosoitteen. itse juuri tein niin. hermothan tään kanssa menee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe