SUOMI24. kelle valitan

HERMOT MENEEEEEE

,mikä on sen PÄÄJEHUN osoite joka vastaa SUOMI24 etanasivustosta? lähettäsin katkeran viestin.

8

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piejehu

Puhu pukille.
      Ei lahjahevosen suuhun saa katsoa.
      Jos ymmärsit.
      Tämä on ns. "ilmaispalvelu" josta ei voi valittaa.

• hassu

Ei sellaista palvelua olekaan joka isompaa sivustoa pitäisi ilmaiseksi.
        Kaikkialla maailmalla satsataan nyt juuri näihin yhteisösivustoihin, koska niissä nähdään hyvät mahdollisuudet ansaita.
        Missä ihmiset siellä kannattaa mainostaa ja ylläpitäjä on se joka hillot kahmii niistä.

Näitä eniron sivuja ihmetellessä tuleekin mieleen että eivät nämä enää ole etanasivut, vaan eniro tekee hidasta eutanasiaa itselleen.

Nyt toiminta on hidasta jo kun on joku viisitoistatuhatta kirjautunutta muut päälle.
        tällainen palvelin kaatuisi suuremmissa ympyröissä jo seitsemältä aamulla, kun nyt menee iltapäivään asti siedettävästi, vai joko tähän toimimattomuuteen turtuu.

Ei ole järkeä eniron touhuissa, tai sitten tässä on takana sitä ruotsalaista logiikkaa, jota en nyt hiffaa.

• piejehu
        hassu kirjoitti:

Ei sellaista palvelua olekaan joka isompaa sivustoa pitäisi ilmaiseksi.
        Kaikkialla maailmalla satsataan nyt juuri näihin yhteisösivustoihin, koska niissä nähdään hyvät mahdollisuudet ansaita.
        Missä ihmiset siellä kannattaa mainostaa ja ylläpitäjä on se joka hillot kahmii niistä.

Näitä eniron sivuja ihmetellessä tuleekin mieleen että eivät nämä enää ole etanasivut, vaan eniro tekee hidasta eutanasiaa itselleen.

Nyt toiminta on hidasta jo kun on joku viisitoistatuhatta kirjautunutta muut päälle.
        tällainen palvelin kaatuisi suuremmissa ympyröissä jo seitsemältä aamulla, kun nyt menee iltapäivään asti siedettävästi, vai joko tähän toimimattomuuteen turtuu.

Ei ole järkeä eniron touhuissa, tai sitten tässä on takana sitä ruotsalaista logiikkaa, jota en nyt hiffaa.

Höpö Nassu kirjoittaa:

Mitä maksat näiden sivustojen käytöstä?

Itse olen ainakin toistaiseksi saanut sen maksutta.

Sain myöskin eräästä Eniron palvelusta hienon CD:n joka ei myöskään toiminut.

Kysyin saisinko rahana tämän arvon johon vastattiin:
        Jos olet maksanut siitä jotain saat rahasi takaisin.

Kuten sanoin: "Lahjahevosen suuhun on turha katsoa"

Jos yritys tarjoaa huonoa palvelua siitä voisi päätellä että yritys on ehkä tuuliajolla.

• hassu
        piejehu kirjoitti:

Höpö Nassu kirjoittaa:

Mitä maksat näiden sivustojen käytöstä?

Itse olen ainakin toistaiseksi saanut sen maksutta.

Sain myöskin eräästä Eniron palvelusta hienon CD:n joka ei myöskään toiminut.

Kysyin saisinko rahana tämän arvon johon vastattiin:
        Jos olet maksanut siitä jotain saat rahasi takaisin.

Kuten sanoin: "Lahjahevosen suuhun on turha katsoa"

Jos yritys tarjoaa huonoa palvelua siitä voisi päätellä että yritys on ehkä tuuliajolla.

Näin se vaan menee ja aina joku myös avaa ne ja tekee ehkä ostopäätöksen.
        Väitätkö ettet ole koskaan avannut yhtään mainosta tällä sivustolla, vaikkapa vaan vilaistaksesi, niinpä niin, siihen perustuu koko homma.
        Sinä vaan kuvittele saavasi tämän maksutta, mutta usko pois maksuttomia palveluita ei juurikaan ole, vaan aina joku rahastaa.
        Puhumani satsaus on todellakin tätä päivää ja tästäkin maksettaisiin huima summa, jos eniro tämän myisi.
        Miksi siis joku maksaisi ilmaisesta jotakin?
        mietipä sitä!
        http://sektori.com/uutiset/7940/microsoft

• piejehu
        hassu kirjoitti:

Näin se vaan menee ja aina joku myös avaa ne ja tekee ehkä ostopäätöksen.
        Väitätkö ettet ole koskaan avannut yhtään mainosta tällä sivustolla, vaikkapa vaan vilaistaksesi, niinpä niin, siihen perustuu koko homma.
        Sinä vaan kuvittele saavasi tämän maksutta, mutta usko pois maksuttomia palveluita ei juurikaan ole, vaan aina joku rahastaa.
        Puhumani satsaus on todellakin tätä päivää ja tästäkin maksettaisiin huima summa, jos eniro tämän myisi.
        Miksi siis joku maksaisi ilmaisesta jotakin?
        mietipä sitä!
        http://sektori.com/uutiset/7940/microsoft

En näe yhtään mainosta tällä sivustolla.
        Olen kai vainoharhainen ja siksi käytänkin tulikettua.
        Ehkä tämä tahmaaminen johtuukin siitä.

• hassu
        piejehu kirjoitti:

En näe yhtään mainosta tällä sivustolla.
        Olen kai vainoharhainen ja siksi käytänkin tulikettua.
        Ehkä tämä tahmaaminen johtuukin siitä.

varmasti näet ainakin yhden mainoksen tälläkin sivulla.
        Ainakin minulla näkyy.
        Samaa selainta minäkin käytän.

• piejehu
        hassu kirjoitti:

varmasti näet ainakin yhden mainoksen tälläkin sivulla.
        Ainakin minulla näkyy.
        Samaa selainta minäkin käytän.

Minulla lienee liian vanhat silmät.
        En erota mainoksia.
        Ehkä mun selain on lastattu liian monella kilkkeellä.
        Ei kai eniron omia logoja lasketa?
        Sivustot ovat silti hyvin hitaat.
        Anna vihje.

• on palaute-linkki. sieltä kun katselet niin löydät valitusosoitteen. itse juuri tein niin. hermothan tään kanssa menee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe