Vastaus: siksi, ettei hänellä ollut Pyhää Henkeä.
Miksi Ellen White kehitti niin hullunkurisen harhaopin?
14
413
Vastaukset
- kun.
Jeesus siirtyi kärryillä taivaassa,toiseen paikkaan...Tulee mieleen 5v.lapsen lapseni(poika) hän kysyi minulta,kumpi voittais pyöräily kisat Jeesus vai ihminen...
- ja saasteettomat
menopelit! Lapsen kaltaiset perivät taivasten valtakunnan.
- ylifariseus
Eiköhän se riipu siitä mitä kukin pitää Pyhänä Henkenä, sillä on toinenkin harha henki jota laittomuuden palvelijat pitävät pyhänä henkenä.
Kyllä harhaantunutkin voi tuntea Pyhän Hengen kosketuksen, erehdyksistään huolimatta.
Nämä ovat vaikeita asioita, sillä paholainen jäljittelee Jumalan antamaa Pyhää Henkeä ja saa uskomaan häneen.
Eroavatko Ellenin ja Riitan Pyhät Henget toisistaan, ratkaistaan nahkurin orsilla aikanaan, kun olemme päässeet nahkastamme irti ja saamme nähdä Jumalan.- Riitta-Iita
Minä en vaihtaisi yhtäkään näkemystäni adventismista toiseksi, vaikka saisin jokaisesta adventismin opinkohdan hyväksymisestä tiilitalon.
- täällä..
Riitta-Iita kirjoitti:
Minä en vaihtaisi yhtäkään näkemystäni adventismista toiseksi, vaikka saisin jokaisesta adventismin opinkohdan hyväksymisestä tiilitalon.
En mistään hinnasta vaihtaisi sapattia sunnuntaihin.
Ei edes kiinnosta sunnuntai kirkot. - Kohdallasi
täällä.. kirjoitti:
En mistään hinnasta vaihtaisi sapattia sunnuntaihin.
Ei edes kiinnosta sunnuntai kirkot.Sinulla on se tilanne, jossa ei pitäisi sanoa ei koskaan. Ja tämä on varmasti totta!
- olisikohhan
Kummallisinta on, että adventistit kehtaavat tarjota oppiaan meille kirkkonsa ulkopuolisille valehdellen meille suut ja silmät täyteen.
- vaan et ole
oikeassa.
- kysyit,,
kun itse siihen annoit vastauksen, aivan hullunkurinen kysymys, mutta kun Pyhä Henki puuttuu niin vastauskin tulee myös sen mukainen.
- voi hyvää nousta
kolme-enkeliä ja moni muu nainen kompastuu Elleniin
juuri siksi, että näkevät hänessä itseään.
- halu loistaa keskipisteenä
- olla palvottu vielä kuoltuaankin
- erottaa itselleen oma väki
- saada ihana nimensä historiaan
- kisailla miesten kanssa opin luomisessa
- kostaa Jeesus-pettymyksensä muille- niin pettynyt,!
Kiitos siitä kuuluu teille, että pidätte Ellen Whiten lipun korkealla? Parjaajien ja Ellen Whiten ero on siinä, että Ellen Whiten oli uskova ja kirjoitukset olivat sen mukaisia.
Jopa vieläkin hänen kirjoitusten kautta löytävät ihmiset Jeesusksen elämäänsä.
Vai olet suonhon vajonnut? Ellen Whiten henkilöpalvonnasta pitää uskova_1:n huolen! - valhetta,
ja VALHETTA SUOLLAT VALHEITTESI PÄÄLLE, jos et tee parannusta noista valhe jutuistasi joudut sinne helvetin liekkehin itse joita muille olet tarjoamassa.
Valehtelijat eivät peri iankaikkista elämää. - jokaselle selvää
valhetta, kirjoitti:
ja VALHETTA SUOLLAT VALHEITTESI PÄÄLLE, jos et tee parannusta noista valhe jutuistasi joudut sinne helvetin liekkehin itse joita muille olet tarjoamassa.
Valehtelijat eivät peri iankaikkista elämää.Adventistien lakioppi näkyy heidän sopeutumisessaan muiden joukkoon. Adventisteihin ei ole tullut mitään hyvää Ellenismistä vaan päinvastoin. He eivät tule toimeen kenenkään kanssa ja sen kyllä huomaa.Tekopyhät saavat risuja aina missä he liikkuvatkin.
- ja totuus
jokaselle selvää kirjoitti:
Adventistien lakioppi näkyy heidän sopeutumisessaan muiden joukkoon. Adventisteihin ei ole tullut mitään hyvää Ellenismistä vaan päinvastoin. He eivät tule toimeen kenenkään kanssa ja sen kyllä huomaa.Tekopyhät saavat risuja aina missä he liikkuvatkin.
voi kulkea käsikädessä. Se on mahdottomuus. Mihinkään valhehengeen ei voi uskova yhdistyä.
Eli se on turhaa räksytystä, että sapattista teette lakiopin. Sapatti kuuluu Jumalan lakiin siinä missä muutkin Jumalan käskyt.
Eihän meissä ihmisissä ole mitään hyvää. Yksi on hyvä Jumala, josta kaikki hyvyys lähtee liikkeelle!
Tekopyhä on sunnuntai, ihmisten tekemä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078843
- 936770
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656520Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345371Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634567- 553521
- 503365
- 513112
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906