Loistavaa hallitus

on aikakin laittää terroristijärjestö TEHYlle kapuloita rattaisiin. Mikäli joku veti sanahirviöstä terroristijärjestö palkokasvin palan hengitysteiden alkuosaan, niin seuraavassa on wikipediasta löytynyt määritelmä terrorismille:
"Terrorismi (ransk. terrorisme, latinankielisestä sanasta terrere, 'aiheuttaa kauhua') on yksilön tai ryhmän harjoittamaa väkivaltaa, jonka tarkoitus on viranomaisten uhkaamisen ja yleisöön kohdistuvan pelon avulla vaikuttaa päätöksentekoon."
Sitähän Tehy on aiheuttanu kansalaisissa, jotka ovat sairaita tai joiden omaiset ovat sairaita.
Viranomaisiakin on uhattu, kun on ajauduttu joukkoirtisanomisiin ja UHATTU uudella "aallolla".
Hoitajien olisi nyt aika tyytyä siihen, mitä työnantaja tarjoaa ja katsoa parin vuoden kuluttua uudelleen.

42

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöritellyt

Olen joskus pyöritellyt näitä käsitteitä enemmänkin ja itse asiassa Tehyhän ei harjoita väkivaltaa. Jos aletaan halkoa hiuksia, niin todellisuudessahan kuntatyönantaja ja sairaanhoitopiirit ovat lähempänä terroristeja. Hehän uhkaavat jopa kiireellisen hoidon loppuvan ja resurssien vähyyden aiheuttavan nopeasti kuolemia. Eli tuossa vaiheessa he syyllistyvät kauhunkin lietsomiseen. Jos siis otetaan tarkasti tämä asia ja katsotaan vastuunkantaja, niin sairaanhoitajien palkkaneuvotteluissa on vain terroristeja. Ehkä arkkiatri saa vielä puhtaat paperit.

En ota sen enempää kantaa asiaan, mutta edellinen ihan faktojen pohjalta. Ja eikös Kuopion yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa todettu sairaanhoidossa olevan paljon ylimääräisiä resursseja. Jospa julkinenkin puoli kerrankin skarppaisi ja organisoisi asioita kunnolla, niin uhatut kuolemat jää varmaan tulematta.

• Tehyn on terroristijärjestö

Ei voida mennä siihen, että kaikenlaiset ammattiliitot saavat uhata ihmishenkiä työtaisteluissaan. "Maksakaa tai jätämme keskoset, syöpäpotilaat ja sairauskohtauksen saaneet kuolemaan!" Justiin joo...

• kirjoittelukyvyn

Turhaa kirjoitat tälle palstalle mitään asiallista perusteluilla varustettuna. Mave on ainut asioita tänne perusteleva, muut ovat maalaisjuntteja ilman faktojen esittämistä. Asiahan käy hyvin ilmi seuraavasta viestistä.

• Tehyn toimia

Ulkomaisessa mediassakin jo ihmetellään Tehyn toimia. Länsimaissa lääkärien ja sairaanhoitajien toimintaa ohjaa moraali ja etiikka. Tehy on viskannut nämä käsitteet romukoppaan tavoitellessaan 24% palkankorotusta keskituloisille sairaanhoitajille. Se on nyt rahat tai henki!

• ratkaisu.

Miksi ei ihan suosiolla tarjota muutama prosentti ylimääräistä ja se tästä konfliktista. Ilman rahaa tästä ei kuitenkaan selvitä.

• miksei-

Siis koko probleemastahan tosiaan päästään muutamalla lisäprosentilla. Miksi ihmeessä työnantajapuoli ei tajua asiaa? Voittamalla nyt ongelmat vain lisääntyy jatkossa.

• turhaa meluat

mee tutkituttamaan eturauhasesi,jotta voit olla varma,ettet sairasta eturauhassyöpää.Mitä siinä kiukkuilet.Olen syöpäsairas ja annan kaikki tukeni Tehylle ja hoitajille.Palkanmaksajille osoitan syyllistävän sormeni.Hoitajilla ja lääkäreillä on Suomessä liian suuri ero palkoissa.

• tekeekö se sinusta asiantuntijan hoitajien palkka-asioissa, koska sinulla on syöpä?Mietippä niitä joilla on halua elää ja heidän tulevaisuutensa esteenä on hoitajien lakko. Omaiset ja sairaat itse joutuvat nyt kärsimään, enkä ole palkankorotuksia vastaan, mutta järjettömyyttä vastustan.Olet aivan oikeassa siinä, että lääkärien ja hoitajien palkoissa on liian suuri ero, mutta tuskin lääkärit palkkojansa laskee.

• mitäkin
        mave kirjoitti:

tekeekö se sinusta asiantuntijan hoitajien palkka-asioissa, koska sinulla on syöpä?Mietippä niitä joilla on halua elää ja heidän tulevaisuutensa esteenä on hoitajien lakko. Omaiset ja sairaat itse joutuvat nyt kärsimään, enkä ole palkankorotuksia vastaan, mutta järjettömyyttä vastustan.Olet aivan oikeassa siinä, että lääkärien ja hoitajien palkoissa on liian suuri ero, mutta tuskin lääkärit palkkojansa laskee.

Minusta syöpäpotilaan kirjoitus on asiallinen ja asiantunteva. Minusta maven kirjoitus on ala-arvoinen tässä tapauksessa. Siinä näkyy se terve tosiasia, että kirjoittajan suurin ongelma on kuljettaa mukanaan yli-ihraantunutta persettään.

Terveisiä mavelle Kauhavalta

• mitäkin kirjoitti:

Minusta syöpäpotilaan kirjoitus on asiallinen ja asiantunteva. Minusta maven kirjoitus on ala-arvoinen tässä tapauksessa. Siinä näkyy se terve tosiasia, että kirjoittajan suurin ongelma on kuljettaa mukanaan yli-ihraantunutta persettään.

Terveisiä mavelle Kauhavalta

eikä vaikuta muhun mitenkään sinun mielipiteesi. Kerro mulle, mistä sinä oikein löysit siinä pätkässä asiantuntemusta? Sinä tunsit vain sympatiaa henkilöä kohtaan, vaikka aikuisenkin, lasten lisäksi tulisi muistaa, ettei asiat netissä aina pidä paikkansa.Mistä sinä muuten sait selville siitä kertomuksesta, että syöpäpotilaalla on myös suuri perse? Voisit opettaa ton mulle, koska mulla olisi käyttöä tollaiselle opille.Kiitoksia terveisistä:)

• ymmärtäminen
        mave kirjoitti:

eikä vaikuta muhun mitenkään sinun mielipiteesi. Kerro mulle, mistä sinä oikein löysit siinä pätkässä asiantuntemusta? Sinä tunsit vain sympatiaa henkilöä kohtaan, vaikka aikuisenkin, lasten lisäksi tulisi muistaa, ettei asiat netissä aina pidä paikkansa.Mistä sinä muuten sait selville siitä kertomuksesta, että syöpäpotilaalla on myös suuri perse? Voisit opettaa ton mulle, koska mulla olisi käyttöä tollaiselle opille.Kiitoksia terveisistä:)

Minusta siinä luki, että sinulla mave on iso perse. Hah hah oletko joku läskiperse. Mahtuuko perse pytylle?

• tuhkaa
        mave kirjoitti:

Ettei vain olisi mave totta tuo sinun leveä perse. Joku ainakin sanoi, ettet ole maailman siisteimpiä ihmisiä. Väittivät sinua törkeäksi.

• tuhkaa kirjoitti:

Ettei vain olisi mave totta tuo sinun leveä perse. Joku ainakin sanoi, ettet ole maailman siisteimpiä ihmisiä. Väittivät sinua törkeäksi.

miehillä liikalihavuus keskittyy keskivartaloon ja naisilla taas pakaroiden ja reisien ympärille eli akoilla on niin sanotusti päärynävartalo ja miehillä on paskamaha. Tosin paskamahaakin alkaa esiintymään viimeisten tutkimusten mukaan naisilla, mutta vielä vähissä määrin. Minulla ei ole painon kanssa ongelmia, vaan vartaloni muistuttaa daavid-patsaan vartaloa, ollen tosin pikkuisen tiukemmassa kunnossa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Daavid-patsas
        Mikäli aiotte saada minun provosoitumaan, niin keksikää joku muu aihe, koska tolla se ei irtoa:D

• painuisit
        mave kirjoitti:

miehillä liikalihavuus keskittyy keskivartaloon ja naisilla taas pakaroiden ja reisien ympärille eli akoilla on niin sanotusti päärynävartalo ja miehillä on paskamaha. Tosin paskamahaakin alkaa esiintymään viimeisten tutkimusten mukaan naisilla, mutta vielä vähissä määrin. Minulla ei ole painon kanssa ongelmia, vaan vartaloni muistuttaa daavid-patsaan vartaloa, ollen tosin pikkuisen tiukemmassa kunnossa.
        Mikäli aiotte saada minun provosoitumaan, niin keksikää joku muu aihe, koska tolla se ei irtoa:D

Jospa suksisit takaisin sinne lapualaisten palstalle haisemaan täältä asiallisemmalta palstalta. Täällä sinunlaista mätäpaisetta ei kaivata. Terve menoa,äläkä tule takaisin.

• parempi:)
        mave kirjoitti:

Voisitko tosiaan poistua tältä palstalta. Ei sinua kaivata. Hyvää jatkoa sinne Lapua-palstalle.

• painuisit kirjoitti:

Jospa suksisit takaisin sinne lapualaisten palstalle haisemaan täältä asiallisemmalta palstalta. Täällä sinunlaista mätäpaisetta ei kaivata. Terve menoa,äläkä tule takaisin.

ja sen kyllä huomaa:D

• parempi:) kirjoitti:

Voisitko tosiaan poistua tältä palstalta. Ei sinua kaivata. Hyvää jatkoa sinne Lapua-palstalle.

aiheesta mave takaisin Lapua-palstalle, niin lupaan noudattaa sitä yhtä varmasti kuin Nurmon valtuusto:D

• Emäntä lk
        mave kirjoitti:

aiheesta mave takaisin Lapua-palstalle, niin lupaan noudattaa sitä yhtä varmasti kuin Nurmon valtuusto:D

suosittelen menemistä Kauhajoelle,sieltä löytäisit varmaan paremmalla onnella naisseuraakin,vaikkapa sellaisen siveän,laihan hoitajan.Hyvästi ja onnea matkaan.

• täällä
        mave kirjoitti:

Kusipää-mavehan täällä on pilaamassa Seinäjoki-palstaakin. Terrorisoit jo Lapua-palstan piloille ja nyt olet sitten päättänyt pilata Seinäjoenkin palstan Hyvä mave.

• Emäntä lk kirjoitti:

suosittelen menemistä Kauhajoelle,sieltä löytäisit varmaan paremmalla onnella naisseuraakin,vaikkapa sellaisen siveän,laihan hoitajan.Hyvästi ja onnea matkaan.

eikö Lapualla ole enää hoikkia, siveitä naisia?

• täällä kirjoitti:

Kusipää-mavehan täällä on pilaamassa Seinäjoki-palstaakin. Terrorisoit jo Lapua-palstan piloille ja nyt olet sitten päättänyt pilata Seinäjoenkin palstan Hyvä mave.

mutta kuinka minä voin tietää, mihin viesteihin sinä vastaat, kun sinä vaihdat kokoajan nimimerkkiä??
        Palstalla olisi helppoa, jos jokainen käyttäisi omia nikkejään, niin minunkaan ei tarttisi venyä vastaamaan aina samalle ammatti-instittuutin autopuolen oppilaalle, jonka mielestä kusipää-sanan toimiessa 16-vuotiaitten keskuudessa, niin se toimii myöskin aikuisten keskuudessa. Ymmärrän kyllä, että siinä iässä hormoonit hyrrää ja kehossa tapahtuu muutoksia, jotka saavat mielen järkkymään ja olon tuntumaan epävarmalta. On ihan normaalia ja voit myös kysyä terkkarilta, jos sinua askarrtuttaa jokin asia(kuten aamuisin löytyvä outo mähmä alushousuista). Sinäkin voisit käyttää samaa nikkiä jatkossa, ettei mun tartte aina saman POJAN kanssa vämmätä, kun se kuitenkin menee siihen, että minä vastaan todella fiksusti ja sinun pelihousujen revettyä on sanastossa enää ammatti-instituutin oppilaiden käyttämät tehosanat.
        PS. käytätkö myös sanaa ihQ?

• tällä palstalla,
        täällä kirjoitti:

voi ku olis kirveellä töitä

• sillekkin loppu
        täällä kirjoitti:

Eiköhän sillekkin tule loppu aikanaan. Hirvee häirikkö tuntuu olevan!

• Jorisija
        mave kirjoitti:

eikö Lapualla ole enää hoikkia, siveitä naisia?

mahdollisuutesi jo Lapualla.Kukaan laiha tai lihava ei sinusta kiinnostu.Siksipä kokeile vaihteeksi hurmaustaitojasi ym.taituruutta Kauhajoen hiljaisella keskusteluraitilla,jos vaikka saisit sinne vipinää.

• Jorisija kirjoitti:

mahdollisuutesi jo Lapualla.Kukaan laiha tai lihava ei sinusta kiinnostu.Siksipä kokeile vaihteeksi hurmaustaitojasi ym.taituruutta Kauhajoen hiljaisella keskusteluraitilla,jos vaikka saisit sinne vipinää.

kyllä mun vaatimuksiin kuuluu kuitenkin ihan älykäs akka eikä mikään tuulitunneli. Kattotaan sitten vanhempana, jos mä haluan naisesta vain seksiä, niin voin mä sitten Lapualaista naista miettiä, kun nykyaikana saa nua lamput sammuksiin, niin voi ajatellla sellaista rumempaakin, ihan sellaisia mitä Lapualla löytyy:D

• omia etuja ajaessaan

Tehyn työtaistelun ennakkotapaus todistaa, että Suomessa saa tappaa ihmisiä omia etuja ajaessaan.

Minäkin alan ajamaan omia etujani. Ensimmäiseksi tahdon Suomeen vapaat nopeusrajoitukset. Tulen ajamaan täst'edes kalliilla saksalaisella city-maasturillani nasta laudassa. Ei paljoa nappaa jos joku jää alle ja kuolee, koska valtio on vastuussa teiden turvallisuudesta!

Eristyisesti lujaa tulen ajamaan lastentarhojen ja koulujen kohdalla. Eihän lapsen henki ole minkään arvoinen kun omia etuja lähdetään ajamaan!

• kommentoi

kysymystä kenen on vastuu mahdollisista kuolemantapauksista lakon aikana sanomalla, että kuoleehan ihmisiä tänäpäivänäkin joka hetki.

Juu niin tekeekin, 1500 ihimistä viinan aiheuttamihin kuolemantapauksihin eli 4kpl/päivä, eikä kukaan panikoi mitenkään.

• laureila
        kommentoi kirjoitti:

kysymystä kenen on vastuu mahdollisista kuolemantapauksista lakon aikana sanomalla, että kuoleehan ihmisiä tänäpäivänäkin joka hetki.

Juu niin tekeekin, 1500 ihimistä viinan aiheuttamihin kuolemantapauksihin eli 4kpl/päivä, eikä kukaan panikoi mitenkään.

Jaa, että sinun mielestäsi lakossa istumalla saa tappaa, kunhan ei tapa montaa ihmistä?

Jokelan kouluammuskelukin ilmeisesti oli sinun mielestäsi pikkujuttu, kun kuoli "vain" 8 sivullista ammuskelija itse?

Kyllä ihmishenki on sen verran arvokas, ettei sitä saa millään lakolla uhata. Jos joku uhkaa, kuten Tehy tekee, niin heitettäköön härskit oman etunsa ajajat telkien taakse.

• kateus?
        laureila kirjoitti:

Jaa, että sinun mielestäsi lakossa istumalla saa tappaa, kunhan ei tapa montaa ihmistä?

Jokelan kouluammuskelukin ilmeisesti oli sinun mielestäsi pikkujuttu, kun kuoli "vain" 8 sivullista ammuskelija itse?

Kyllä ihmishenki on sen verran arvokas, ettei sitä saa millään lakolla uhata. Jos joku uhkaa, kuten Tehy tekee, niin heitettäköön härskit oman etunsa ajajat telkien taakse.

Kateus se heti kukkii, jos joku saisi toista enemmän rahaa. Nythän sinä pelkäät tehyläisten saavan muita enemmän korotuksia veronmaksajien maksaessa viulut korkeampana veroprosenttina. Kun kerran sinäkin arvostat ihmishenkiä, niin eikö olisi helpoin tapa ratkaista ongelma antamalla pieni palkankorotus. Asiat normalisoituisi ja palkkakuoppaakin olisi alettu korjata, vaikkei korjaus niin hirmu suuri olisikaan.

• mutta ei tykkimies
        kateus? kirjoitti:

Kateus se heti kukkii, jos joku saisi toista enemmän rahaa. Nythän sinä pelkäät tehyläisten saavan muita enemmän korotuksia veronmaksajien maksaessa viulut korkeampana veroprosenttina. Kun kerran sinäkin arvostat ihmishenkiä, niin eikö olisi helpoin tapa ratkaista ongelma antamalla pieni palkankorotus. Asiat normalisoituisi ja palkkakuoppaakin olisi alettu korjata, vaikkei korjaus niin hirmu suuri olisikaan.

Eipä meidän perheessä kumpikaan ainakaan sairaanhoitajia enempää tienaa. Hoitsuthan tienaa 25000-38000 euroa vuodessa. Vaan ilmeisesti sitä pitäs laittaa tästäkin taloudesta 45-50 euroa kuukaudessa lisää veroihin, että saataisiin korotettua näiden "köyhien reppanoiden mitätöntä palkkaa" 500 eurolla kuukaudessa.

Sairaanhoitajat eivät ole osanneet perustella miksi juuri heille pitäisi antaa 500 euron palkankorotus. Yksi hoitaja antoi radiossa hyvän kommentin: "Koska valtion on pakko maksaa". Eli pakko maksaa tai jätetään potilaat kuolemaan. Voi hyvä sylvi mikä peruste...

Suomessa on läjäpäin ammattiryhmiä paljon syvemmässä palkkakuopassa kuin sairaanhoitajat. Esimerkkinä vaikka perhepäivähoitajat 1200 euron BRUTTOpalkkoineen. Älkääkä sanoko, että sairaanhoitajat ovat ainoita tässä maassa, jotka joutuvat lujille.

• kateus? kirjoitti:

miksi aina epäillään kateelliseksi, jos arvostellaan hoitajien palkankorotushaaveita? Hoitsuilla on paremmat lomat kuin muilla kuolevaisilla, hoitsuja on tutkitusti enemmän töissä, kuin tarvittaisiin, ja esim Seinäjoella on hoitsuilla keskimäärin 22 SAIRASPÄIVÄÄ vuodessa ja turha tulla sanomaan, että se kuvaa työn raskautta. Paskanmarjat, hoitsut on vain oppinut tuntemaan lääkärit ja byrokratian, millä saa pikkuisen lisälomaa ja käyttävät sitä härskisti hyväkseen. Eihän se hoitajien kukkarossa tunnu, mutta veronmaksajien kukkarossa tuntuu.

• vaalilupaukset
        mutta ei tykkimies kirjoitti:

Eipä meidän perheessä kumpikaan ainakaan sairaanhoitajia enempää tienaa. Hoitsuthan tienaa 25000-38000 euroa vuodessa. Vaan ilmeisesti sitä pitäs laittaa tästäkin taloudesta 45-50 euroa kuukaudessa lisää veroihin, että saataisiin korotettua näiden "köyhien reppanoiden mitätöntä palkkaa" 500 eurolla kuukaudessa.

Sairaanhoitajat eivät ole osanneet perustella miksi juuri heille pitäisi antaa 500 euron palkankorotus. Yksi hoitaja antoi radiossa hyvän kommentin: "Koska valtion on pakko maksaa". Eli pakko maksaa tai jätetään potilaat kuolemaan. Voi hyvä sylvi mikä peruste...

Suomessa on läjäpäin ammattiryhmiä paljon syvemmässä palkkakuopassa kuin sairaanhoitajat. Esimerkkinä vaikka perhepäivähoitajat 1200 euron BRUTTOpalkkoineen. Älkääkä sanoko, että sairaanhoitajat ovat ainoita tässä maassa, jotka joutuvat lujille.

Satut nyt unohtamaan Kokoomuksen vaalikampanjat. Puhuivatko sitten esimerkinomaisesti vai tarkasti määritellen sairaanhoitajista, mutta puhuivat sairaanhoitajien palkka-asioiden kuntoon laittamisesta.

Ja ettei taas tarvitse haukkua, niin en ole sairaanhoitaja, mutta olen valmis maksamaan pikkuisen enemmän veroja heidän palkkojen kohottamiseksi.

• vaalilupaukset
        vaalilupaukset kirjoitti:

Satut nyt unohtamaan Kokoomuksen vaalikampanjat. Puhuivatko sitten esimerkinomaisesti vai tarkasti määritellen sairaanhoitajista, mutta puhuivat sairaanhoitajien palkka-asioiden kuntoon laittamisesta.

Ja ettei taas tarvitse haukkua, niin en ole sairaanhoitaja, mutta olen valmis maksamaan pikkuisen enemmän veroja heidän palkkojen kohottamiseksi.

Pitää olla melkoisen hölmö, jos menee uskomaan johonkin vaalilupauksiin. Kyllähän jotkut puolueet lupaa vaikka kuun taivaalta jotta voittaisivat vaalit. Et sitten halua osallistua vaikka poliisien tai palomiesten palkankorotuksiin? Entäs lähihoitajien palkankorotukset? Kyllä näitä ammattiryhmiä riittää..

• tarkalleen
        vaalilupaukset kirjoitti:

Pitää olla melkoisen hölmö, jos menee uskomaan johonkin vaalilupauksiin. Kyllähän jotkut puolueet lupaa vaikka kuun taivaalta jotta voittaisivat vaalit. Et sitten halua osallistua vaikka poliisien tai palomiesten palkankorotuksiin? Entäs lähihoitajien palkankorotukset? Kyllä näitä ammattiryhmiä riittää..

Katainen puhui nimenomaan sairaanhoitajista. Lähihoitajat mielletään usein sairaan hoitajiksi, mutta hehän menivät hyväksymään sopimuksen. Samoin taisi tehdä palomiehet.

• v. 2001 ,

sitä ei näköjään muisteta ....

• laureila

No eipä tuota lakkoa tahdo muistaa, koska silloin Lääkärit hoitivat suojatyövelvoitteen eikä potilaita jätetty kuolemaan.

Tehy on kerännyt suurimmat irtisanoutumislistat kriittisimmiltä osastoilta. Toisinsanoen: maksakaa lisää tai tulee ruumiita. Joku kutsuisi tätä terrorismiksi.

• uhkaa
        laureila kirjoitti:

No eipä tuota lakkoa tahdo muistaa, koska silloin Lääkärit hoitivat suojatyövelvoitteen eikä potilaita jätetty kuolemaan.

Tehy on kerännyt suurimmat irtisanoutumislistat kriittisimmiltä osastoilta. Toisinsanoen: maksakaa lisää tai tulee ruumiita. Joku kutsuisi tätä terrorismiksi.

Väärin. Kyse on nyt jäykän julkisen toiminnan kyvystä mukautua. Julkinen sektori kun on jäänyt pahasti jälkeen yritysmaailmasta, jossa osataan räätälöidä tilanteisiin tilapäisratkaisuja. Nyt onkin hyvä tilaisuus opetella asia sairaanhoidossakin. Ammattitaitoisesta työvoimasta ei todellisuudessa ole pula.

• uhkaa kirjoitti:

Väärin. Kyse on nyt jäykän julkisen toiminnan kyvystä mukautua. Julkinen sektori kun on jäänyt pahasti jälkeen yritysmaailmasta, jossa osataan räätälöidä tilanteisiin tilapäisratkaisuja. Nyt onkin hyvä tilaisuus opetella asia sairaanhoidossakin. Ammattitaitoisesta työvoimasta ei todellisuudessa ole pula.

Ne, jotka osaa, "ostetaan" yksityiselle puolelle ja ne, jotka on "tusinatyöntekijöitä". pääsevät valtiolla ja kunnille työntekijöiksi. Miten sellainen sektori voi kehittyä, kun aines on mitä on?

• Lasse h-j
        mave kirjoitti:

Ne, jotka osaa, "ostetaan" yksityiselle puolelle ja ne, jotka on "tusinatyöntekijöitä". pääsevät valtiolla ja kunnille työntekijöiksi. Miten sellainen sektori voi kehittyä, kun aines on mitä on?

alalle hakeekin vain keskitasoista ammattiainesta.Ketä kiinnostaa huonosti palkattu ala raatajana.

• Lasse h-j kirjoitti:

alalle hakeekin vain keskitasoista ammattiainesta.Ketä kiinnostaa huonosti palkattu ala raatajana.

tähän astikkin sinne on hakeutunut keskinkertaista ammattiainesta eli tilanne ei muuttuisi mitenkään.

• keskinkertaisia
        mave kirjoitti:

tähän astikkin sinne on hakeutunut keskinkertaista ammattiainesta eli tilanne ei muuttuisi mitenkään.

paremmat ovat hakeutuneet alan koulutukseen.

• keskinkertaisia kirjoitti:

paremmat ovat hakeutuneet alan koulutukseen.

kuinkahan yliopistoihin on riittäny päteviä hakijoita, kun hoitsukoulu on vieny keskimääräistä paremman aineksen. Tuskin on, ja lukion käyminenkään ei osoita vielä oppilaan olevan keskimääräistä paremman..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe