Tuomas!!

what goes around comes around

toivon todella, että saavutit haluamasi. En tule enää koskaan uskomaan sua, miten osasitkin olla niin vakuuttava? Oletko ylpeä itsestäsi? Toivottavasti et enää satuta läheisiäsi.Voit pitää anteeksipyynnöt itselläsi, koska tiedän ettet niitä tarkoita. Et tiedä mitä ystävyys merkitsee, et tiedä mitä rakkaus merkitsee.Voit lopettaa sen avautumisen siitä, miten kukaan ei ymmärrä sua tai anna sulle mahdollisuutta selittää. Selityksiä on kuultu jo tarpeeksi ja ainakaan mulla ei ole halua tai tarvetta olla enää kynnysmattona. Et ansaitse sitä ystävyyttä ja luottamusta, mitä tarjosin. Et ansaitse sitä keneltäkään.

22

3379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka ihme

      Mistäpäin?

    • Tuomas

      Mä ymmärrän kyllä rakkauden ja ystävyyden eron. Mä ihastuin sinuun ja halusin enemmän kuin ystävyyttä. Sinä halusit vain tilapäismiehen ja puhut kaiken sen jälkeen ystävyydestä. Mä en tarvitse sinua ystäväkseni.

    • Tuomas 123456

      Mä ymmärrän kyllä rakkauden ja ystävyyden eron. Mä ihastuin sinuun ja halusin enemmän kuin ystävyyttä. Sinä halusit vain tilapäismiehen ja puhut kaiken sen jälkeen ystävyydestä. Mä en tarvitse sinua ystäväkseni.

      • sulla on

        Miksi sulla on mesessä eri email kuin gmail. Onko se vain, että erotat, mitä osoitetta jaat kenellekin. Vai eikö mesessä toimi gmailit.

        Niin-no. Aika tavallinen tarina tuo, että toinen sanoo, että ollaan ystäviä senkin jälkeen. Ja sekin me tiedetään, missä tilanteessa ystävyys on mahdollista ja missä ei, kummallekin asianomaiselle tai niiden lähipiirille.

        Kumman tahto on ratkaiseva, asianomaisten, lähipiirin vai yhteistyössä, jos ne ovat ristiriitaiset.


      • hyvä asenne kun

        Älyttömän (vaikka tuo on huono sanavalinta) hyvä asenne, kun sanoo suoraan, jos ei kiinnosta. Niin asian pitäisi olla sitten sillä selvä.


    • joku toinen tuomas

      Kuulostaa tutulta, paitsi ettei minulla ole ystäviä.

      • what goes around comes around

        ei olekaan, koska petit meidän luottamuksen. Kiitos. Nyt yrität kyllä selittää..hetken jopa uskoin sua ja valheitasi. Haluat puhtaille vesille, puhtaan omantunnon. Älyäsi aina kehuit ja saavutuksia, mutta tunneälyä sulla ei ole. Olet vain kylmä, itsekäs narsisti. En tiedä voinko koskaan unohtaa, luottaa suhun enää. Tiesit, miten helposti mun luottamuksen voi menettää. Ja mitä tulee rakkauteen, valehtelit siitäkin. Et tiedä, mitä rakkaus on.


      • ei tiedä mitä
        what goes around comes around kirjoitti:

        ei olekaan, koska petit meidän luottamuksen. Kiitos. Nyt yrität kyllä selittää..hetken jopa uskoin sua ja valheitasi. Haluat puhtaille vesille, puhtaan omantunnon. Älyäsi aina kehuit ja saavutuksia, mutta tunneälyä sulla ei ole. Olet vain kylmä, itsekäs narsisti. En tiedä voinko koskaan unohtaa, luottaa suhun enää. Tiesit, miten helposti mun luottamuksen voi menettää. Ja mitä tulee rakkauteen, valehtelit siitäkin. Et tiedä, mitä rakkaus on.

        Jos joku ei tiedä mitä rakkaus on, hän ei varmaan sitten ole vielä rakastunut kaksipuolisesti... kritiikkisi osuu näemmä henkilöön, jolta et usko saavasi vastinetta pyyteettömille tunteillesi. Ja että asia olisi tehty Sinulle selväksi.

        Yksipuolinen rakkaushan ei ole aivan sama asia kuin kaksipuolinen, sillekään joka sitä tuntee.


      • siltä että

        Kuulostaa lähinnä siltä, että haluat itse valita ystäväsi.

        Ja valita sen, kuka Sinuun rakastuu.


    • what goes around comes around

      Tiedät kyllä kuka olet jos tätä luet. Hyvin mahdollista, koska muutenkin asioita levittelet julkisesti. Luoja, että tunnen halveksuntaa ja vihaa. Vaikka se ei minnekään kanna niin tämän yli on vaikea päästä. Onnistuit satuttamaan. Olet varmasti iloinen.

      • betoni6

        jos olet satu ja puhut tuomaksesta olet oikeassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Vanha ketju joo, mutta mistäpäin tämä Tuomas?

      • Anonyymi

        Olet minulle rakas sielu. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet minulle rakas sielu. ❤

        Kiitos!!! From the bottom of my heart!! 💓🥰


    • Anonyymi

      ??

    • Anonyymi

      Ei vaan sattus oleen Tampereelta tää herra?

    • Anonyymi

      Onko Tampereelta tämä herra?

    • Anonyymi

      Onko Tampereelta

    • Anonyymi

      Olis tärkeä tietää mistä on kotoisin tai jotain mistä tunnistaa hänet. Oma tulevaisuus kyseessä joten olisin kiitollinen.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan exän touhuista tämä joka on Uudellamaalla

    • Anonyymi

      Onko tämän herrasmiehen sijainti itä-suomessa? Aikamoinen pelimies jos on. Kertoo olevansa sinkku, mutta onkin naimisissa.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Naiset on petkuttajapaskoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe