Saisimmeko analyysisi viime lauantain pienten numeroiden sarjasta
Arvonta 6 - Arvontapäivämäärä la 3.11.2007
Oikea rivi
2 4 5 6 7 8 11 15 29 34
42 47 54 56 57 59 60 63 64 69
Tais tulla joulu ennen aikojaan, vai eikö mainoskierroksen pitänyt tulla mielestäsi vähän ennen joulua?? Ja kakkosta nyt ei ainakaan anneta tulla riviin jossa pieniä numeroita, tämäkin lausumanasi kuultu (luettu)??
Kolmas naiskampela
13
979
Vastaukset
Se ei ollut mainoskierros numerot,koska numerot 1 ja 3 puuttu. Kakkonen tuli nyt,mutta koska numeroita 1 ja 3 ei tullut esti se suurien voittojen määrän!
- Kampela2
..Poika, sinähän alat oppia!
Itse en viitsi vastata sun enkä kenenkään puolesta, riittänee kuiva toteamus matemaattisesti huonoista todennäköisyyksistä ja RPO:n kirjoituksien lainaukset.. Kampela2 kirjoitti:
..Poika, sinähän alat oppia!
Itse en viitsi vastata sun enkä kenenkään puolesta, riittänee kuiva toteamus matemaattisesti huonoista todennäköisyyksistä ja RPO:n kirjoituksien lainaukset..matemaattisesti huonoista todennäköisyyksistä ja RPO:n kirjoituksien lainaukset..
No tuohan sen todistaa, että arvonta on täysin rehellinen kun pieniäkin numeroita tulee,mutta sinä väännät sen väkisin manipuloiduksi täällä tapaa
Jos arvonnssa tulisi numerot 1,,3,4,5,6,7,9,10
väität, että ei ollut mainoskierros kun nro 2 ei tullut.
Jos avonnassa tulisi numerot 2,3,4,5,6,7,8,10
väitä, että ei ollut mainoskierros koska nrot 1 ja 9 puuttuu jne.........
Sittenkun tulee numerot johon voi mennä satoja tai jopa tuhansia vuosia. kun numerot 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 tulee väität, että Minoskierros! VEIKKAUS JAKOI RAHAA.
Eli sun logikkalla JOIKAINEN kierros on eäpärehellinen arvottiin sitten IHAN MITKÄ TAHANSA NUMEROT. Niin arvonta on AINA Jollakin tapaa sinun ja 3.naisen mielestä epärehellinen.
Eli olen tullut siihen tuloksen, että sinua ja 3.naista ei saa millään uskomaan arvonnan rehellisyyteen kuin muuttamalla arvonnan loton kaltaiseksi johon minä en pytsy mitenkään vaikuttaan. Joten turhaa vängätä tästä. Jokainen uskoo mihin uskoo,mutta kannataisi uskoa RPO:hon ja minuun. Sillä meillä on ne OIKEAT TIEDOT.- näin...
Gambler1 kirjoitti:
matemaattisesti huonoista todennäköisyyksistä ja RPO:n kirjoituksien lainaukset..
No tuohan sen todistaa, että arvonta on täysin rehellinen kun pieniäkin numeroita tulee,mutta sinä väännät sen väkisin manipuloiduksi täällä tapaa
Jos arvonnssa tulisi numerot 1,,3,4,5,6,7,9,10
väität, että ei ollut mainoskierros kun nro 2 ei tullut.
Jos avonnassa tulisi numerot 2,3,4,5,6,7,8,10
väitä, että ei ollut mainoskierros koska nrot 1 ja 9 puuttuu jne.........
Sittenkun tulee numerot johon voi mennä satoja tai jopa tuhansia vuosia. kun numerot 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 tulee väität, että Minoskierros! VEIKKAUS JAKOI RAHAA.
Eli sun logikkalla JOIKAINEN kierros on eäpärehellinen arvottiin sitten IHAN MITKÄ TAHANSA NUMEROT. Niin arvonta on AINA Jollakin tapaa sinun ja 3.naisen mielestä epärehellinen.
Eli olen tullut siihen tuloksen, että sinua ja 3.naista ei saa millään uskomaan arvonnan rehellisyyteen kuin muuttamalla arvonnan loton kaltaiseksi johon minä en pytsy mitenkään vaikuttaan. Joten turhaa vängätä tästä. Jokainen uskoo mihin uskoo,mutta kannataisi uskoa RPO:hon ja minuun. Sillä meillä on ne OIKEAT TIEDOT....se on, olet siis vain Veikkuun tiedottaja elikäs asteikolla alhaalla vielä , mutta kun vaan jaksat jauhaa, eiköhän se arvo nouse sekä palkka....
Tsemppiä vaan valitsemallesi tielle! näin... kirjoitti:
...se on, olet siis vain Veikkuun tiedottaja elikäs asteikolla alhaalla vielä , mutta kun vaan jaksat jauhaa, eiköhän se arvo nouse sekä palkka....
Tsemppiä vaan valitsemallesi tielle!En ole edelleenkään veikkauksen tiedottaja.
Jännä juttu, että myös RPO:n päätoimittajaa on epäilyt olevan veikkauksen palveluksessa
http://groups.google.com/group/sfnet.harrastus.rahapelit/browse_thread/thread/1c64aaa8f7c99f38/794f37aab63956c1
"lainaus" En ole Veikkauksen palveluksessa.
En ole RAY:n palveluksessa.
En ole PAF:n palveluksessa.
En ole yleensäkään minkään rahapelioperaattorin tai -valmistajan
palveluksessa.
En saa palkkaa miltään rahapelioperaattorilta tai pelien valmistajalta.
Minulla ei siis ole mitään tarvetta väittämällesi mukamas virheellisen
tiedon levittämiselle.
Kaiken mitä täällä olen kirjoittanut voin myös tarvittaessa todistaa.
Pystytkö itse todistamaan väitteesi?
Menikö perille vai haenko tukusta lisää rautalankaa? ;) "
PS: sinulle, 3.naselle,kampelalle ja muille arvonnan epärehellisyyden luulijoille kysymys. Jos numerot arvottasiin saman lailla kuin lotossa niin millaset olisi arvottavat numerot?ja miten ne poikkeaisvat nyt koneella arvottavista numeroista?- Kampela2
Gambler1 kirjoitti:
En ole edelleenkään veikkauksen tiedottaja.
Jännä juttu, että myös RPO:n päätoimittajaa on epäilyt olevan veikkauksen palveluksessa
http://groups.google.com/group/sfnet.harrastus.rahapelit/browse_thread/thread/1c64aaa8f7c99f38/794f37aab63956c1
"lainaus" En ole Veikkauksen palveluksessa.
En ole RAY:n palveluksessa.
En ole PAF:n palveluksessa.
En ole yleensäkään minkään rahapelioperaattorin tai -valmistajan
palveluksessa.
En saa palkkaa miltään rahapelioperaattorilta tai pelien valmistajalta.
Minulla ei siis ole mitään tarvetta väittämällesi mukamas virheellisen
tiedon levittämiselle.
Kaiken mitä täällä olen kirjoittanut voin myös tarvittaessa todistaa.
Pystytkö itse todistamaan väitteesi?
Menikö perille vai haenko tukusta lisää rautalankaa? ;) "
PS: sinulle, 3.naselle,kampelalle ja muille arvonnan epärehellisyyden luulijoille kysymys. Jos numerot arvottasiin saman lailla kuin lotossa niin millaset olisi arvottavat numerot?ja miten ne poikkeaisvat nyt koneella arvottavista numeroista?Manuaalinen = varmasti rehellinen
Tietokoneohjelmapohjainen = varmasti manipuloitu
Se nyt on täysin selvä homma, että tuollaisten rahavirtojen ja vieläpä jokapäiväisten sellaisten, hallitsemisessa käytetään manipuloitua arvontaa. Kuten olen sanonut niin koskaan ei lopu veikalta tekosyyt selitellessä sitä, miksi arvonta ei ole manuaalinen.
Sinun ja Rpo:n päätoimittajan suhteen en ole motiiveistanne varma, mutta se on varma että teillä todellakin on valtava tarve puolustella kenoa rehelliseksi. Se asia vie gambler1:n elämästäkin melkoisen suuren prosentuaalisen osan, näin asiaa matemaattesesti ajatellen, ihan vittuillakseni hiukan ; ) - lennetään
Kampela2 kirjoitti:
Manuaalinen = varmasti rehellinen
Tietokoneohjelmapohjainen = varmasti manipuloitu
Se nyt on täysin selvä homma, että tuollaisten rahavirtojen ja vieläpä jokapäiväisten sellaisten, hallitsemisessa käytetään manipuloitua arvontaa. Kuten olen sanonut niin koskaan ei lopu veikalta tekosyyt selitellessä sitä, miksi arvonta ei ole manuaalinen.
Sinun ja Rpo:n päätoimittajan suhteen en ole motiiveistanne varma, mutta se on varma että teillä todellakin on valtava tarve puolustella kenoa rehelliseksi. Se asia vie gambler1:n elämästäkin melkoisen suuren prosentuaalisen osan, näin asiaa matemaattesesti ajatellen, ihan vittuillakseni hiukan ; )Manuaalinen = varmasti rehellinen
Tietokoneohjelmapohjainen = varmasti manipuloitu
Taivas = varmasti punainen
Esoteerinen = varmasti totta
Joulupukki = varmasti olemassa
Maapallo = varmaasti littana
Heeei tähän on helppoa kuin heinänteko !! ELÄKÖÖN HIP, HIP HURRAA tieteellinen argumentointi on vihdoin saatu toimestasi kumottua. Liityn joukkoihisi oitis. Mitäs seuraavaksi todistetaan ?
Uri Gellerin lusikanvääntö olis jees teema. Anna palaa, sinä sen osaat !!!!!!!!!!!!!!!! Kampela2 kirjoitti:
Manuaalinen = varmasti rehellinen
Tietokoneohjelmapohjainen = varmasti manipuloitu
Se nyt on täysin selvä homma, että tuollaisten rahavirtojen ja vieläpä jokapäiväisten sellaisten, hallitsemisessa käytetään manipuloitua arvontaa. Kuten olen sanonut niin koskaan ei lopu veikalta tekosyyt selitellessä sitä, miksi arvonta ei ole manuaalinen.
Sinun ja Rpo:n päätoimittajan suhteen en ole motiiveistanne varma, mutta se on varma että teillä todellakin on valtava tarve puolustella kenoa rehelliseksi. Se asia vie gambler1:n elämästäkin melkoisen suuren prosentuaalisen osan, näin asiaa matemaattesesti ajatellen, ihan vittuillakseni hiukan ; )Että tietokonella suoritettu arvonta voisi olla rehellinen?
Kuten myös casinoeuron softa on satunaisuuteen perustuva
http://www.casinoeuro.com/fi/trygamepage.jsp?game=kenobnjp- 3.nainen
lennetään kirjoitti:
Manuaalinen = varmasti rehellinen
Tietokoneohjelmapohjainen = varmasti manipuloitu
Taivas = varmasti punainen
Esoteerinen = varmasti totta
Joulupukki = varmasti olemassa
Maapallo = varmaasti littana
Heeei tähän on helppoa kuin heinänteko !! ELÄKÖÖN HIP, HIP HURRAA tieteellinen argumentointi on vihdoin saatu toimestasi kumottua. Liityn joukkoihisi oitis. Mitäs seuraavaksi todistetaan ?
Uri Gellerin lusikanvääntö olis jees teema. Anna palaa, sinä sen osaat !!!!!!!!!!!!!!!!Sinä = takuuvarma idiootti!
3.nainen kirjoitti:
Sinä = takuuvarma idiootti!
Manipulointiin uskominen = Peliongelmaisten harhaluuloa.
Sooori kirjoitus erheet oon vähä kännissä- kaikki kehitys lähes
Gambler1 kirjoitti:
Manipulointiin uskominen = Peliongelmaisten harhaluuloa.
Sooori kirjoitus erheet oon vähä kännissäaina on tullut siitä kuin joku tai jotkut ovat epäilleet asian olevan toisin.
- Kampela2
kaikki kehitys lähes kirjoitti:
aina on tullut siitä kuin joku tai jotkut ovat epäilleet asian olevan toisin.
Justiin niin ja useimmiten alkuperäinen oletus (maapallo on litteä, keno on rehellistä), on ollut se väärä olettamus, kunnes asian oikea laita on havaittu.
- varmaan
3.nainen kirjoitti:
Sinä = takuuvarma idiootti!
Liittyä tohon samaan porukkaan, joka kohta istuu käräjillä. Suomi24 palsta kuuluisa siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532