tehneet sitä ja tätä, emmekö sinun nimessäsi sanoneet niin ja näin?
Pysähtykää nyt.
Se, että Jeesuksen nimessä tehdään sitä sun tätä
Jeesuksen nimessä sanotaan sitä tai tätä ei ole
merkki siitä että ihminen on Jeesuksen oma.
Siis te jotka turvaatte Jeesuksen nimeen tekemiseen
Jeesuksen nimeen sanomiseen, niin havahtukaa.
Sillä tämä on TODELLISUUTTA, TOTTA kerran ihmettelette;"emmekö sinun nimessäsi HERRA...."
On siis valtavaa eksytystä ja juuri Jeesuksen
nimen turhaan lausumista kun Hänen nimensä
turvin tehdään sitä tai tätä Hänen nimessään
sanotaan niitä, näitä valheita totuuksina.
Kavahtakaa siis Jeesuksen nimen lausumista valheitten ylle.
Jeesuksen nimi ei ketään pelasta, vaikka tällekin
asialle Raamatusta otetaan tukea kun siellä sanotaan:"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, JOTKA USKOIVAT HÄNEN NIMEENSÄ"
Tässäkin otetaan vain tuo loppu jakeesta omaan korvasyyhyyn.
Lauseen alusta välittämättä.
Sillä ihmisen on otettava JEESUKSEN SANA VASTAAN,
ETTÄ HÄN VOI OTTAA JEESUKSEN VASTAAN.
ETTÄ TODELLA MUUTA TIETÄ PELASTUKSEEN EI OLE KUIN
TÄMÄ MITÄ JEESUS SANOO: ETSIKÄÄ.. KILVOITELKAA
PÄÄSTÄKSENNE AHTAASTA PORTISTA SISÄLLE.
SIIS HERÄTKÄÄ TE JOTKA NUKUTTE, HERÄTKÄÄ VALVOMAAN.
Herra, emmekö me sinun nimessäsi
10
564
Vastaukset
- VT-stä
Jeesuksen veressä on se voima, eli pelastus.
Johannes 3
16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.- aivan niin
Ei pelastusta saa minkään ahtaan portin kilvoituksen kautta, vaan ainoastaan Jeesuksen antaman veriuhrin kautta, uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön.
aivan niin kirjoitti:
Ei pelastusta saa minkään ahtaan portin kilvoituksen kautta, vaan ainoastaan Jeesuksen antaman veriuhrin kautta, uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön.
sanoo mitä sanoit niin varmana?
aivan niin kirjoitti:
hätkähdytä, KUN SANOT ITSE HERRAA JEESUSTA VASTAAN
KUN JEESUS SANOO: "Etsikää ENSIN Jumalaa ja Hänen
valtakuntaansa niin kaikki muukin tarpeellinen teille annetaan."
Ja KUN JEESUS SANOO:" Kilvoitelkaa päästäksenne
AHTAASTA PORTISTA SISÄLLE.- Säädös.
10 Noudata tätä säädöstä aina määräaikana vuodesta toiseen.
13 Ja veri olkoon niiden talojen merkkinä, joissa te olette, sillä kun minä näen veren, menen ohitsenne.* Minä kuritan vain egyptiläisiä, eikä tämä vitsaus satu teihin. [Heprean sana pesah 'pääsiäinen' muistuttaa sanaa pasah 'mennä ohi', 'jättää väliin'.]
14 "Tästä päivästä tulkoon teille muistopäivä. Viettäkää sitä Herran juhlana. Pitäkää tämä ikuisena säädöksenä sukupolvesta toiseen.
-Pitäkää tämä ikuisena säädöksenä sukupolvesta toiseen. - Anonyymi
ArmiK kirjoitti:
hätkähdytä, KUN SANOT ITSE HERRAA JEESUSTA VASTAAN
KUN JEESUS SANOO: "Etsikää ENSIN Jumalaa ja Hänen
valtakuntaansa niin kaikki muukin tarpeellinen teille annetaan."
Ja KUN JEESUS SANOO:" Kilvoitelkaa päästäksenne
AHTAASTA PORTISTA SISÄLLE.Niin. Se ahdas portti ja kaita tie tarkoittaa itse Jeesusta. Kuinka moni pysyy vain ja ainoastaan Jeesuksessa ja Hänen täytetyssä työssään Golgatalla?!!
Tietä lavennetaan omilla ansioilla, lakihenkisyydellä, menestysteologialla ja milloin milläkin.
Minä olen tie, totuus ja Elämä, sanoo Herrojen Herra ja Kuningasten Kuningas 🔥
"Sinun nimessäsi", sillä Saatana tekee kaikki tuhotyönsä juuri Jeesuksen nimessä.
Kun taas Totuuden Hengen saaneet tekevät kaikki työnsä: "Hänen Hengessä."tuli todella niin selkeästi esiin kun luin tuon
artikkelin 23minuuttia helvetissä.
Ja miten kauhistuttavaa tällainen ihminen jolle Jumala oli näyttänyt helvetin kauhuja on juuri
ohjaamassa muitakin helvettiin luullen itse aivan toisin.- Taas Suni nyrjähti.
Noin siinä käy kun lukee portinpieliä eikä
Raamattua.
Mark 16:17
"Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat:
MINUN NIMESSÄNI he ajavat ulos riivaajia, puhuvat
uusilla kielillä....."
1. Kor 1:10
"Mutta minä kehoitan teitä veljet, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset....."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982