Jokelan yläasteella Tuusulassa

ammuttu.

"Jokelan yläasteen koulussa Tuusulassa on ammuttu.

Rehtori on sisällä koulussa. Paikalla on poliiseja ja ambulansseja.

Aluehälytyskeskus ei toistaiseksi ole kertonut enempää asiasta".

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Jokelan koulussa Vantaalla ammuttu/1135231611687?ref=rss

46

1769

    Vastaukset

    • tebe

      MTV3:n uutisten mukaan ampuja on 18-vuotias lukiolainen, joka ihaili Stalinia.

      Eräs palstan trollipelle oli omien sekavien juttujensa mukaan käytettyjen autojen kauppias Tuusulan Sulantiellä. Tuo samainen vasemmistohihhuli tosin kertoi myöhemmin olevansa työtön.

      Hän on myös kertonut olevansa Stalinin ajan Neuvostoliiton ihalija.

      Kummaa porukkaa nuo Tuusulan iirot :)

      • nainen56.ap

        etsin autoa netistä ja mitä ihmettä on tämä viestiketju, ei oo tuusulan seudun autoja täällä kait esillä? apua


      • run.run

        autot ei käy


    • Vieläköoottaa

      Joko karhuryhmä on mennyt sisään rakennukseen?

    • Tämä uutinen on jo 10 vuoden takaa.

      • iofdfspokcöipol

        tarkkaan laskit


      • mahasarakham.ap

        on jo yli 10 vuotta


      • höpöhöpö.ei.kirj

        oliko?


      • Anonyymi

        en tieda


    • Jokelan ammmuskelija ei tykannut koulukavereista, ja lontoon puukottaja ei tykannyt poliisista.

      Siina on motiivin ihmettelijoille motiivia.

      Joku taas ei tykkaa vaarauskoisista.

      Mika naissa on ihmeellista???? Mika????

      Parempi ettei ketaan irvittaisi, niin naita voisi olla hivenen vahemman, Ja niinkin etta olisi nayttaa elamalle suurempi tarkoitus. Kristinuskosta ja islamista sita ei loydy, eipa kylla ateismistakaan, eika pelkasta tieteesta, psykiatriasta puhumattakaan.

      Parempi on kaantaa maailma paremmaksi, on siina kylla vahan haastetta

    • cat-woman
      • cat-w0man

        ehkäisy auttaa lapsien ongelmiin,.. siis ei tulekaan kusipäisiä pentuja


      • Kuulutkojoukkoon

        Pennut eivät ole "kusipäisiä" ennen kuin tyhjäaivoiset vanhemmat, ns. aikuiset, tekevät heistä sellaisia.


      • hös älä yle
        -istä


    • Anonyymi

      Niin. Ja syy oli mikä?

      • Anonyymi

        Kalapuikko ko? Liikaa kotettu


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe