Jokelan yläasteella Tuusulassa

ammuttu.

"Jokelan yläasteen koulussa Tuusulassa on ammuttu.

Rehtori on sisällä koulussa. Paikalla on poliiseja ja ambulansseja.

Aluehälytyskeskus ei toistaiseksi ole kertonut enempää asiasta".

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Jokelan koulussa Vantaalla ammuttu/1135231611687?ref=rss

46

1769

    Vastaukset

    • tebe

      MTV3:n uutisten mukaan ampuja on 18-vuotias lukiolainen, joka ihaili Stalinia.

      Eräs palstan trollipelle oli omien sekavien juttujensa mukaan käytettyjen autojen kauppias Tuusulan Sulantiellä. Tuo samainen vasemmistohihhuli tosin kertoi myöhemmin olevansa työtön.

      Hän on myös kertonut olevansa Stalinin ajan Neuvostoliiton ihalija.

      Kummaa porukkaa nuo Tuusulan iirot :)

      • nainen56.ap

        etsin autoa netistä ja mitä ihmettä on tämä viestiketju, ei oo tuusulan seudun autoja täällä kait esillä? apua


      • run.run

        autot ei käy


    • Vieläköoottaa

      Joko karhuryhmä on mennyt sisään rakennukseen?

    • Tämä uutinen on jo 10 vuoden takaa.

      • iofdfspokcöipol

        tarkkaan laskit


      • mahasarakham.ap

        on jo yli 10 vuotta


      • höpöhöpö.ei.kirj

        oliko?


      • Anonyymi

        en tieda


    • Jokelan ammmuskelija ei tykannut koulukavereista, ja lontoon puukottaja ei tykannyt poliisista.

      Siina on motiivin ihmettelijoille motiivia.

      Joku taas ei tykkaa vaarauskoisista.

      Mika naissa on ihmeellista???? Mika????

      Parempi ettei ketaan irvittaisi, niin naita voisi olla hivenen vahemman, Ja niinkin etta olisi nayttaa elamalle suurempi tarkoitus. Kristinuskosta ja islamista sita ei loydy, eipa kylla ateismistakaan, eika pelkasta tieteesta, psykiatriasta puhumattakaan.

      Parempi on kaantaa maailma paremmaksi, on siina kylla vahan haastetta

    • cat-woman
      • cat-w0man

        ehkäisy auttaa lapsien ongelmiin,.. siis ei tulekaan kusipäisiä pentuja


      • Kuulutkojoukkoon

        Pennut eivät ole "kusipäisiä" ennen kuin tyhjäaivoiset vanhemmat, ns. aikuiset, tekevät heistä sellaisia.


      • hös älä yle
        -istä


    • Anonyymi

      Niin. Ja syy oli mikä?

      • Anonyymi

        Kalapuikko ko? Liikaa kotettu


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe