Mitä tykkäsitte kun tuli ke 11.6. TV1 Ripa Ruostuu minusta se oli huippu hyvä.
Vastaukset 4
- Komed
Elokuva toimi loistavasti. Mustavalkoisuus vain paransi elokuvan uskottavuutta. Näyttelijät suoriutuivat loistavasti niin selvinpäin kuin kännissä.
Ainoa huono puoli oli paljaanpinnan puuttuminen. Sitä oli suorastaan vähän. Seksikohtaukset oli piilotettu hämäriin videoklippeihin. Seksiä olisi saannut näkyä paremmin. Esimerkiksi kohtaus Ripan työhuoneen lattialla. Ainoa kohtaus joissa sitä veenasi olla, oli ennen naisen aviomiehen tuloa jonka Ripa myöhemmin hoiteli hengiltä. Siinä olisi voitu näyttää seksiä ja kunnolla näyttelijä Leena Uotilan laukeaminen ja vasta sitten aviomies katsomaan mitä tapahtuu. Näin se olisi toiminut paremmin, vaikken mikään elokuvaohjaaja olekkaan. Tämä on oma mielipiteeni.
Eli kelpoa kamaa.- Sammoo mieltä
Just!
Olis ny vähän näyttäneet Marinkin tuheroo ja tissejä, Uotilaa panokohtaus jo vähän sinne päin.
Se homokohta vaseliiniplotjuineen hauska.
Kaikkiaan aika seko pätkä.
- Raparipa
Kyllä tykkäsin
- Anonyymi
Helvetin hyvä! Ku sais jostain dvd ostettuu olis kova tai vuokrata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321873Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja156862- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602