Mitä tykkäsitte kun tuli ke 11.6. TV1 Ripa Ruostuu minusta se oli huippu hyvä.
Ripa Ruostuu
4
345
Vastaukset
- Komed
Elokuva toimi loistavasti. Mustavalkoisuus vain paransi elokuvan uskottavuutta. Näyttelijät suoriutuivat loistavasti niin selvinpäin kuin kännissä.
Ainoa huono puoli oli paljaanpinnan puuttuminen. Sitä oli suorastaan vähän. Seksikohtaukset oli piilotettu hämäriin videoklippeihin. Seksiä olisi saannut näkyä paremmin. Esimerkiksi kohtaus Ripan työhuoneen lattialla. Ainoa kohtaus joissa sitä veenasi olla, oli ennen naisen aviomiehen tuloa jonka Ripa myöhemmin hoiteli hengiltä. Siinä olisi voitu näyttää seksiä ja kunnolla näyttelijä Leena Uotilan laukeaminen ja vasta sitten aviomies katsomaan mitä tapahtuu. Näin se olisi toiminut paremmin, vaikken mikään elokuvaohjaaja olekkaan. Tämä on oma mielipiteeni.
Eli kelpoa kamaa.- Sammoo mieltä
Just!
Olis ny vähän näyttäneet Marinkin tuheroo ja tissejä, Uotilaa panokohtaus jo vähän sinne päin.
Se homokohta vaseliiniplotjuineen hauska.
Kaikkiaan aika seko pätkä.
- Raparipa
Kyllä tykkäsin
- Anonyymi
Helvetin hyvä! Ku sais jostain dvd ostettuu olis kova tai vuokrata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668