Olin mummon luona joskus 12-vuotiaana. Mummon talon lähellä on päiväkoti, jonka pihassa on suuri leikkikenttä. Olin siellä leikkikentällä joskus illalla kun siellä ei ollut enää muita. Mulla oli ollut isompi hätä jo vähän aikaa, mut pian se kasvoi niin suureksi että oli pakko päästä paskalle. En kuitenkaan jaksanut/kehdannut lähteä mummon asunnolle vaan wc:ssa käydäkseni, joten nokkelana tyttönä menin yhden varastorakennuksen ja suuren puuaidan väliin jäävään suojaisaan tilaan paskalle. Pyyhin muistaakseni jollain lehdellä ja heittelin hiekkaa jätökseni päälle.
Vastaukset 2
- tästä
Hukkasin elämästäni juuri puoli minuuttia...
- xen0setä
Minulla oli samanlainen hätä kerran uimahallissa ja en jaxanu mennä wessaan vaan menin porealtaaseen ja päästiin ulosteet vapaaxi! Lähdin pois eikä kukaan huomannu onnexi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7111304- 1011057
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501