elikkä missä olette seinäjoella laitattaneet kynnet kuntoon ja mitä paikkaa suosittelette?
suositelkaa rakennekynsiä
9
591
Vastaukset
- ............
Etkö jaksa omia kasvattaa? Tuollaisen laiskurin on turha rakennekynsiin rahaa upottaa!
- hiiiiiiiih
jaksaisin toki jos ne tyngät kasvais johonki! no onneks mulla on sen verta rahaa et voin upottaa niihin rahaa vaikka kuinka! ja varpaihin kans! :P
hiiiiiiiih kirjoitti:
jaksaisin toki jos ne tyngät kasvais johonki! no onneks mulla on sen verta rahaa et voin upottaa niihin rahaa vaikka kuinka! ja varpaihin kans! :P
Tietäisin erään mukavan miehen;)
- diipadaapalaa
mave kirjoitti:
Tietäisin erään mukavan miehen;)
ei ku en mä enää tarvii ku mulla on niin paljon rahaa mut voin ostaa sullekki rakennekynnet jos haluat
- laiska tottamaar
sellainen ämmä jolla pitkät tekokynnet.Eihän niillä käsillä voi sitten mitään tehdäkkään,ettei vaan kynnet katkee.Työnantajana en työllistäisi ketään pitkäkyntistä,mikä bakteerikanta muhiikaan kynsien alla,yäk...
- diipadaapalaa
laiska tottamaar kirjoitti:
sellainen ämmä jolla pitkät tekokynnet.Eihän niillä käsillä voi sitten mitään tehdäkkään,ettei vaan kynnet katkee.Työnantajana en työllistäisi ketään pitkäkyntistä,mikä bakteerikanta muhiikaan kynsien alla,yäk...
sunki kannattais sillontällön pestä vähä käsiä ettei sun käsissäs muhis ihan niin pahasti kaikki bakteerit!! sait hyvän ilmasen vinkin! siksi ihmiset laittavat rakennekynsiä että ne kestäisivät paremmin kuin omat! ja nehän kestää ihan kuule normaalia elämää ja varsinki työntekoa! :D
- ketjun....
aloittaja suosittelee itse itseään......
- son sitte...
joku pitkäkyntinen vienyt joltakin naiselta taas miehen. Ja ny pitääs ittellekin saara kissinkynnet.
- diipadaapalaa
son sitte... kirjoitti:
joku pitkäkyntinen vienyt joltakin naiselta taas miehen. Ja ny pitääs ittellekin saara kissinkynnet.
en ookkaa ikinä kuullu että jollakki kissillä olis ollu rakennekynnet :O kaikkia sitä kans kuulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671