Rakastan exääni edelleen, hän satutti minua ja nyt minä satutan kaikkia mahdollisia miehiä jotka vaan ovat minusta kiinnostuneita!
Kusipää
-Lilli-
4
1335
Vastaukset
- ennen tekoja
Älä jatka. Usko minua. Sinä asiasta viime kädessä tunnet tunnon tuskia.
- sitten tee
seuraavaa:
Mene peilin eteen ja totea itsellesi, että rakastat itseäsi oikeasti ja alat parantua...- -Lilli-
Mutta kun ei tuo auta. En pysty rakastamaan edes itseäni!
- Nimetön
Tosin en rakasta enää exääni.Juuri sen vuoksi että hän satutti sekä henkisesti että fyysisesti. En uskalla laskea ketään miestä niin lähelle sydäntäni että minua pääsisi satuttamaan. Loukkaan välinpitämättömyydellä tahattomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962529- 1332449
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121193
- 571016
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81012- 51892
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101785