Faktaa

Miten ihmeessä ampuja käytti vain 70 luotia,
kun valittavana oli 300 patruunaa ja ihmisiä pilvin pimein.

Ja miten osuikaan vain muutamaan, jotka oli ammuttu lähi etäisyydeltä.

Oliko valittu, vai ei, oliko kyseessä puhdas sattuma vai ei.

En usko. me miehet sen tiedämme, joilla on sarjatuliase.

Entäs se, ampuja tappaa itsensä lopuksi, se on pahinta asian selvittämiseksi ja miksi, sekin hiukan vaivaa.

Jää kysymyksiä hiukan, mutta toivon, että media jättäis hiukan hengähdys hetkiä uhrien ja teon tekikijän vanhemmille.

3

409

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Pommi-iskuissakin on usein isomäärä räjähteitä mutta tuho jää käsittämättömän pieneksi kun pommit asetetaan ihan väärin. Ampumatapauksissa kuolonuhrien määrä jää pieneksi vaikka voisi listiä vaikka miten.

Luulen, että tekijät menevät valmisteluista huolimatta jonkinlaiseen shokkiin kun tilanteesta tulee todellisuutta.

• käyttäytyvät

ennalta arvaamattomasti ja siksi varmaan noissa käy toisaalta hyväkin tuuri, ettei tule enempää ruumiita, vaikka menehtyneiden omaisten suru onkin suuri ja siitä osanotto suruun!

• Eli jokainen meistä, ajattelee loppu viimein vain itseään, tappoi se ihmisiä tai ei.

Eli tunteita, joita sisällä liikkuu ja joihin ulkopuoliset tekijät vaikuttaa.

Liekö elämää voimakkaampaa, tai aikaan saavempaa, mutta, vahvaa se on aina, joko surun tai ilon aikaan saamaa, sekä ennen kaikkea ihmistä itseään, sellaisenan kuin itse on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2045
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      709
      1382
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1122
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      124
      984
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      914
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      672
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      622
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe