minua painaa se, että olen ollut toisena naisena. olen ollut heikko, kun olen antanut varatun miehen liehitellä itseäni. olen lopettanut suhteen satoja kertoja ja silti hän saa mieleni muuttumaan heikkoina hetkinäni. minusta tuntuu niin pahalta, että olen tehnyt väärin ko. miehen vaimoa ja itseäni kohtaan. elämme tilanteessa johon emme koskaan olisi saaneet tulla. kun sinä aviomiehenä saat vaimoltasi sinun heikkoutesi anteeksi, minä jatkan elämääni heikkouksineni ilman anteeksiantoa. tästä eteen päin teen vain asioita joiden kanssa voin ja pystyn elämään.
heikkoudesta...
heikko
1
627
Vastaukset
- Huimasti rakastunut.
Auto ja omaisuus ratkaisi.Nyt jälkeenpäin tajuan,kuinka mahdoton on puhdas,pyyteetön rakkaus.Eihän sellaista voi olla olemassa.Maailma,missä elämme tekee meistä saalistajia muodossa jos toisessakin.Helmeilevä intohimo tuokoon aavistuksen syleilyn ihanuutta vailla julmaakin julmempaa Kataisen,Kanervan,Lipposen,Ahon,Olavi Turhantauksen mitätöntä maailmaa.Omistat kykysi nähdä.Sokeutuminen valottaa pimeyden .Syleilyn huuma on poissa.Nälissään kirjoitan.kurr..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849