Suosikkihahmosi?

Kyylä

On vasta muutama jakso nähty, mutta ketä roolihahmoa fanitat näillä näkymin?

Naamaltaan tietysti minua ihastuttaa se tyyppi joka halusi lentää, mutta jonka kykynä onkin imitoida kaikkien muiden sankareiden kykyjä. (Harmi kun minulla ei nimet oikein ikinä pysy päässä.)

Mutta se tsierliiteri eli Claire on oikeastaan paras. Antoi vähän rajun opetuksen raiskaajareinolle. Yleensä en "pikkusutturoista" sarjoissa tykkää, mutta tämä rokkaa!

24

3587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just nyt on

      Masi Okan näyttelemä Hiro Nakamura (muistinkohan nimen oikein...?).

      Tyyppi jonka nimeä et muistunut on Peter Petrelli (Milo Ventimiglia).

      • Housumies

        Sylar
        Ehdottomasti


    • nipsulintu

      Ehdottomasti paras tyyppi on Peter Petrelli eli Milo Ventimiglia

    • Pöpötär

      Kyllä se Peter Petrelli on hahmoista paras. Ja kykykin on aika siisti, varsinkin sitten tuotantokauden edetessä, mutta en sen enempää spoilaa.. ;D

      Ja onhan kyseinen herrakin melkoinen komistus. :D

    • silmänruokaa

      Samaan sarjaan saatu kaksi aivan älyttömän upean näköistä kaveria, Isaac Mendez ja Mohinder Suresh. Heissä silmä lepää ja sydän pompottaa ;D Molemmat mielestäni myös tosi mielenkiintoisia roolihahmoina.

    • Tietäjä84

      Joo onhan toi Masi "Hiro Nakamura" Oka SELVÄSTI paras kaikista

      • elämänkevät1

        Tietäjä84.. Tekstisi perusteella olet enemmänkin esiteini YSINELONEN.


      • Tietäjä84
        elämänkevät1 kirjoitti:

        Tietäjä84.. Tekstisi perusteella olet enemmänkin esiteini YSINELONEN.

        ...melkein! Joo on muuten MAHTAVA sarja, EHDOTTOMASTI pitää hommata boxi, tai boxit, koska kahteen osaan se on laitettu (ainakin eka kausi)!

        PS.Kattokaa mun uppaaamia The Joulukalenteita YouTubesta (linkki löytyy profiilista)!


      • MasiOka<3

        ok. HIRO on sun mut Masi Oka on mun :DDD


      • lolasd
        elämänkevät1 kirjoitti:

        Tietäjä84.. Tekstisi perusteella olet enemmänkin esiteini YSINELONEN.

        Eikö muka elämänsä kolmannen vuosikymmenen puolta väliä elävä (nainen oletan?) voi olla hieman lapsellinen? :) Tai ainakin käyttäytyä niin, kun näkee ihQn sarjan.

        PS Ei mikään -94 osaisi katsoa IMDB:stä.


    • Telkuntöllääjä

      Claire

      • teeveenörtti

        on tietenkin Peter Petrelli


      • baapo
        teeveenörtti kirjoitti:

        on tietenkin Peter Petrelli

        Miten voitte tykätä peteristä!!!
        siitä tulee tosi ärsyttävä ku se oppii käyttää niitä kykyjäää.
        Tulee vaan vittuilee isaacille ja sen takii simone kuoli.
        oma lemppari hahmoni on isaac
        p.s oon jaksossa 18


      • peter_<3 <3
        baapo kirjoitti:

        Miten voitte tykätä peteristä!!!
        siitä tulee tosi ärsyttävä ku se oppii käyttää niitä kykyjäää.
        Tulee vaan vittuilee isaacille ja sen takii simone kuoli.
        oma lemppari hahmoni on isaac
        p.s oon jaksossa 18

        peter petrelli tietty..


      • ........
        baapo kirjoitti:

        Miten voitte tykätä peteristä!!!
        siitä tulee tosi ärsyttävä ku se oppii käyttää niitä kykyjäää.
        Tulee vaan vittuilee isaacille ja sen takii simone kuoli.
        oma lemppari hahmoni on isaac
        p.s oon jaksossa 18

        Kiitti vaan spoilereista, herra oon-jo-jaksossa-18!!!!


    • on...

      Of course herra Sylar.

    • teeveenorja

      Siinähän se, en osaa valita..

      • Hero.<3

        Matt on ehdottomasti ihanin (:


      • Whisper-lpr
        Hero.<3 kirjoitti:

        Matt on ehdottomasti ihanin (:

        Luulen, että 2 lempi hahmoani ovat Niki/Jessica yhdistelmä tai Peter Petrelli.


    • -----------

      Sylar on ehdoton suosikki. Ilman sitä koko heroes olisi aikas huono ohjelma. Aina tarvittaan hyvä ja paha puoli. Toinen suosikki on parkman :)... Mahdottoman hyvä kyky hallita aivokäyrää.

      • ------------

        Sylar:) pahis on vaan niin hyvännäköinen! Ei oo niinkuin Twin Peaksissa se Bob..
        Ja onhan se Parkmankin ihan ok..


      • Kyylä.
        ------------ kirjoitti:

        Sylar:) pahis on vaan niin hyvännäköinen! Ei oo niinkuin Twin Peaksissa se Bob..
        Ja onhan se Parkmankin ihan ok..

        Syyläri on todella syötävän hyvän näköinen. Harmi vain että pimeä puoli vei miehen vaikka oli jo onneensa astumassa... xD


    • bitchy

      Tullu sarjaa katottua niin tiiviisti ettei oikein löydy vain yhtä suosikkihahmoa.

      Että luettelempa kaikkien "iloksi" tässä lempihahmoni:

      Gabriel "Sylar" Gray, kukapa voisi olla rakastamatta tätä ah-niin-ihanaa kelloseppäsarjamurhaajaa? Ja vielä kun mies on niin hyvännäköinenkin ni kyllä siihen paikkaan sulaa. Ah.

    • Mrs. Nakamura

      Musta se on vaan best! Se oli kysyistaan kaikkein eniten valmis ottamaan vastuun, kun muut taas eparoi ja eparoi. Melkosta vellihousuilua, sanon mina. Jos sitapaitti saisin yhen taidon, maa ottasin ehottomasti kysyn manipuloida aikaa, kun opiskelija oon, aika on joskue melko tiukilla.

      Lisaksi maa on melkonen Japani-fani ja musta aasialaismiehissa on jotain todella eksoottista ja kokeilun arvoista.

      Masi marry me!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe