nettipokeri

hauska.....

katsoa kun noi nobot pelaa rahansa.........
toisaalta 99% häviää siel pelaajista pitkän ajan kuluessa.
etenkin noi no-limit pöydät on kivoja....=)
turha tulla luuserit tänne itkee et meni kaikki rahat ja velat jäi......sehän on vaan todennäköistä.
itsekin häviöl kyseisessä pelissä,niinkuin suurin osa pelaajista.......pitää olla itsekuria lopettaa ajoissa vaan....eikä yrittää voittaa niit takas ja hävitä lisää.
nähää pokeripöydis häviimässä mo..........

5

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että 99% pelaajista häviää. Pokeri on taitopeli ei ehäkä niin puhdas taitopeli kuin shakki, mutta tuhansien jakojen aikana taitopeli. Eli voit voittaa ihan hyvin ammattilaisen yhden jaon aikana,mutta tuhansien jakojen aikana häviää paremmalle pelaajaleen satavarmasti.

      Taidosta voidaan ottaa esimerkki. Nuori norjalais nainen Anette Obrestad voitti ensin WSOP europen ja oli heti toinen ETP Duplinissa

      http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=74867

      Suomen paras pelaaja on patrik antonius

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Patrik_Antonius





      Pokeriamaattilaisia on 10% ja voittavia pelaajia n.40% ja 50% häviäviä pelaajia.

      Ite oon pelannut pokeria voitollisesti viimeiset kaks vuotta. Eka vuosi oli tappiollinen.

      • uskokaa....

        jos haluutte.....mut häviäjiä on paljon enemmän kuin 50%.
        perustuu siihe et pikkupöydis tehää rahaa rikkaille.....jotka korjaa rahat lopuksi.
        ehkä joku 10% pelaa voitollisesti pitkällä ajanjaksolla.


      • uskokaa.... kirjoitti:

        jos haluutte.....mut häviäjiä on paljon enemmän kuin 50%.
        perustuu siihe et pikkupöydis tehää rahaa rikkaille.....jotka korjaa rahat lopuksi.
        ehkä joku 10% pelaa voitollisesti pitkällä ajanjaksolla.

        Joo eli tuossa 40% voittavia ja 10% amattilaisia oli kyse vain suomalaisista pelaajista.

        Ulkolaiset paljon huonompia pelaajia kuten esim.jenkit ja britit jotka lahjottaa rahaa.


      • AAAKK
        Gambler1 kirjoitti:

        Joo eli tuossa 40% voittavia ja 10% amattilaisia oli kyse vain suomalaisista pelaajista.

        Ulkolaiset paljon huonompia pelaajia kuten esim.jenkit ja britit jotka lahjottaa rahaa.

        Tuo ihmeellinen väite suomalaisten pelaajien hyvyydestä on kyllä, no, ihmeellinen. Täysin samanlaisia paisteja ne suomi-pojatkin siellä pöydissä on.

        Tai no, ei täysin samanlaisia, suomalaisista löytyy varmaan vähemmin sellaista perus maksuautomaattia, mutta sitäkin enemmän weak-tight kyylää jotka foldaa kerta toisensa jälkeen ellei kädessä ole kuningas-värisuoraa. Ja kun kerran tyylipisteitä ei jaeta, en näe mitään väliä sillä, millä tavoin häviävä pelaaja rahansa häviää, huonoa peliä yhtä kaikki.


      • Gambler1 kirjoitti:

        Joo eli tuossa 40% voittavia ja 10% amattilaisia oli kyse vain suomalaisista pelaajista.

        Ulkolaiset paljon huonompia pelaajia kuten esim.jenkit ja britit jotka lahjottaa rahaa.

        Käsittääkseni pitkässäjuoksussa 5-10% pelaajista pelaa voitollisesti ja loput häviää
        -ammattilaisiksi asti yltää alle 1% kaikista yrittäjistä

        -en tosin ole kuullut juurikaan kenenkään hävinneen, no tätä peliriippuvuuspalstaa lukuunottamatta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe