EI IKINÄ HOBBYHALL!!!!

Mrs New

Tilasin hobby hallilta tuotteita. Jouduin vaihtamaan tuotteet. Nykyiset peitot onneksi hyvät. No, tuli sairastamista ja maksuvaikeuksia. Hobby Hallin maksukehoituksessa on virhe.Yritän soittaa, miten toimia, mitä maksaa. Olen nyt yrittänyt noin 2kk saada heitä kiinni. 5 sähköpostiviestiä ja noin sata puhelua. Asiakaspalvelunumerot ilmoittavat, että numero virheellinen! No, olen soittanut numeropalveluun ja teleoperaattorille. Kaiken pitäisi olla kunnossa.Yhden kerran pääsen läpi jonkun kanta-asiakasnumeron kautta. Tällöin ystävällinen ihminen automaatissa ilmoittaa, että heillä on ruuhkaa ja että jonotus maksaa niin ja niin paljon!!! No, jonotin melkein puoli tuntia ja laitoin jälleen sähköpostia. Tänään sain kirjeen perintätoimistosta. He aikovat selvittää asian ja pahoittelevat. Nyt sitten käymään tiliotteita läpi, jotta voin todistaa maksaneeni. Lindorffille ruusuja, valtavia risuja Hobby Hallille. En enää ikinä asioi HH. Olen aiemmin tilannut noin 400e per vuosi. Hyvästi.

24

8945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrs New

      Sain perintätoimistolta puhelinnumeron, joka jopa vastasi. Ystävällinen vaihdeneiti laittoi minut jonoon luottopuolelle. Jonoon!! Ja kestää ja kestää. Katkaisen puhelun. Soitan uudestaan vaihteeseen. Yllättäin ilmoittaa taas virheellinen numero. No yritän hetken kuluttua uudestaan. Vaihteessa ruuhkaa, pääsen läpi parissa minuutissa. Kerron haluavani jättää soittopyynnön, koska olen mielestäni jonottanut jo tarpeeksi! Pyydän anteeksi kiukkuani vaihdetyöntekijältä, koska hän todennäköisesti ei ole vastuussa tapahtuneesta. Hän lupaa toimittaa soittopyynnön. Nyt odotellaan... Vinkiksi muille, soittakaa numeroon 09-777611 jos teillä jotain epäselvyyttä. 0106-alkuiset ovat mitä ovat. Kohtuutonta, että käyttäisin yli tunnin jonotukseen, joka vielä maksaa!

      • satifactionnn

        Eli pistin hobbyhall.fi sivuston palauteboksiin viestiä niin soittivat tunnin sisällä. Ihan hyvä firma se on.


    • ex-asiakas.

      Hobbyhall.
      Ennen niin ystävällinen ja joustava firma on muuttunut epäluotettavaksi nettifirmaksi.
      Aikoinaan kalustin koko asuntoni hobbyhallin tuotteilla. Kanta-asiakkuus ja osamaksut toimivat loistavasti.
      Asiakassuhde päättyi koska tilaukset ja laskutus lopettivat toimimasta. Sääli koska firma oli loistava vähän köyhemmälle ihmiselle.

      Eli mitä on tapahtunut. Luonollisesti en ole pystynyt heiltä tätä kysymään koska heihin ei saa enää yhteyttä.
      Joten Hobbyhall, menkää mäjelle sen nykyisen nettifimanne kanssa.

      • ex-asiakkaita

        Minäkin olin asiakas melkein parikymmentä vuotta. Senjälkeen kun stockmann osti hobby hallin, muuttui kohtelu. Kauppahan oli ennen joustava ja palveli hyvin. Nyt minuakin linndorff karhuaa palautetusta viallisesta tuotteesta. Reklamaatioon ei ole vastattu, on kyllä yritetty neuvotella alle kymmenen % hinnanalennuksesta. Eihän se kata edes kuskauskuluja. Lindorff on kova painostamaan. Eikä mikään auta. Ilmoitin, että maksan vasta oikeuden päätöksellä. Painostus jatkuu, mutta kutsua oikeuteen vaan ei tule. Huonoa suomea puhuu asiakas"palvelu"päällikkö. En aina tiedä ymmärtääkö ne edes mitä niille suomeksi puhuu.

        Ja lisäksi ne on ruvenneet laittamaan myymälään asiakaspalautustuotteita priimapuolelle. Myyvät täydellä hinnalla, eivätkä edes tarkista tuotetta ennen edelleen laittoa. Sellaisen rikkinäisen oston halpaan minäkin sitten lankesin, kun ennen ei ole tarvinnut huolehtia tommosista. Nyt ei kannatta ostaa avaamatta pakettia liikkeessä tai postissa. Voipi tulla kalliiksi, jollei rahallisesti niin ainakin henkisesti.

        Ja myyvät kiinalaisia tuotekopioitakin. Oikein komea kuva oli tarjoiluastiasta yksi joulu. Ja myymälän tuote oli ihan erilainen laadultaan. Näkyi kyllä, että myyntikuvan tuotetta oli yritetty matkia.

        Raharikkaat siinä koittaa köyhää lypsää. Saavat osinkotuloja ja 10 % prosentin alepäiviä stoccalle
        Lopetin sen stoccan kanta-asiakkuudenkin, kun huomasin, että parhaat alet hyvistä tuotteistä ohjattiin suurilla summilla ostaneille. Eihän köyhä edes tienaa niin paljon, että pystyis itelleen ale päiviä hommaamaan. Niille hulluille päiville tulee huonompilaatuista tavaraa ja kaikki hyvät tuotteet kiikutetaan varastoihin halpatuonnin alta. Astioita voi tarkastaa kolistamalla varovasti vastakkain. Mitä parempi tuote sen kirkkaampi ääni, tämä pätee lautasiin ja muuhun keramiikkaan. Hobby hallia ja stocmannia kannata boikotoida, siitä ei koidu muuta kuin säästöä. Ja menee se Lindorffinkin maine tommosten kanssa!


    • kohta myös entinen asiakas

      todella hobby hallilla taso laskenut,olemme vuosia tehneet ostoksia hobbarissa,mutta nyt alkaa tuntua siltä,että kiitos ei enään.miksi laitetaan ylipäätään numero asiakaspalveluun,koska sieltä ei kukaan vastaa,torstaina yritin toista tuntia saada yhteyden asiakaspalveluun,eipä kukaan vastannut.edellisenä lauantaina jätin liikkeeseen yhteystietoni,lupasivat soittaa alkuviikosta kun kyseinen tuote saapuu myymälään,ei vaan vaivauduttu soittamaan.hobby hallille on tänä päivänä asiakas täysin yhdentekevä,joten hyvät jatkot vaan vaihdan liikkettä.

      • Mrs New

        ainakaan vielä tänään... No ehkä maksan loputkin pois lindorffille. En jaksa enää. Mutta ikinä enää en osta mitään hobby hallista. Onneksi on esim netanttila, jossa palvelu 10 myös hankalissa tilanteissa. Ovat ystävällisiä ja joustavat. Asiakas on heille tärkeä.


      • Mrs New
        Mrs New kirjoitti:

        ainakaan vielä tänään... No ehkä maksan loputkin pois lindorffille. En jaksa enää. Mutta ikinä enää en osta mitään hobby hallista. Onneksi on esim netanttila, jossa palvelu 10 myös hankalissa tilanteissa. Ovat ystävällisiä ja joustavat. Asiakas on heille tärkeä.

        Nyt on tiistai, eivätkä ole vieläkään soittaneet minulle. Veiköhän neiti soittopyynnön roskikseen? Luulisi, että soittaisivat heti, kun sen verran vihainen olin ja palautettakin annoin. Sentäs ystävällisesti sanoin puhelimeen vastanneelle, ettei hän varmasti henkilökohtaisesti ole vastuussa tapahtuneesta, joten pahoittelen kiukkuani. Ehkä olisikin pitänyt antaa tulla sanoja oikein olan takaa. Oi aikoja oi tapoja. Onneksi asiakas voi aina äänestää kantapäillään. Mielenkiinnolla seuraan, kuinka moni tekee samoin...;D Hyvästi iäksi mokoma pulju.


      • xxxyyy
        Mrs New kirjoitti:

        Nyt on tiistai, eivätkä ole vieläkään soittaneet minulle. Veiköhän neiti soittopyynnön roskikseen? Luulisi, että soittaisivat heti, kun sen verran vihainen olin ja palautettakin annoin. Sentäs ystävällisesti sanoin puhelimeen vastanneelle, ettei hän varmasti henkilökohtaisesti ole vastuussa tapahtuneesta, joten pahoittelen kiukkuani. Ehkä olisikin pitänyt antaa tulla sanoja oikein olan takaa. Oi aikoja oi tapoja. Onneksi asiakas voi aina äänestää kantapäillään. Mielenkiinnolla seuraan, kuinka moni tekee samoin...;D Hyvästi iäksi mokoma pulju.

        Sain myös syksyllä Hobby Hallista ihmeellisiä perintäkirjeitä, laskut olin maksanut, mutta
        kirjeitä tipahteli postiluukusta ja aina uusi maksumuistutuskulu lisättynä. Puhelimitse sinne
        ei päässyt ja sähköposteihin eivät vastanneet.
        Loppujen lopuksi kuluttaja-asiamies hoisi asiani
        Hobby Halliin päin ja pääsin eroon kyseisestä
        yrityksestä. Olen ollut useita vuosia asiakkaana
        mutta enää en tule koskaan ostamaan sieltä mitään.
        En uskalla enää ajatellakkaan sieltä tilaamista, koska asiakaspalveluun ei pääse hoitamaan mahdollisia ongelmia. Käskin myös poistamaan itseni postituslistalta. Näyttää Hobby Hallin
        maine olevan mennyttä.


      • boikotoidaan
        xxxyyy kirjoitti:

        Sain myös syksyllä Hobby Hallista ihmeellisiä perintäkirjeitä, laskut olin maksanut, mutta
        kirjeitä tipahteli postiluukusta ja aina uusi maksumuistutuskulu lisättynä. Puhelimitse sinne
        ei päässyt ja sähköposteihin eivät vastanneet.
        Loppujen lopuksi kuluttaja-asiamies hoisi asiani
        Hobby Halliin päin ja pääsin eroon kyseisestä
        yrityksestä. Olen ollut useita vuosia asiakkaana
        mutta enää en tule koskaan ostamaan sieltä mitään.
        En uskalla enää ajatellakkaan sieltä tilaamista, koska asiakaspalveluun ei pääse hoitamaan mahdollisia ongelmia. Käskin myös poistamaan itseni postituslistalta. Näyttää Hobby Hallin
        maine olevan mennyttä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000001458&posting=22000000026469882


      • uutta

      • ***** viisi tähteä
        uutta kirjoitti:

        laskutus kuulemma toimii on hobbyhallin kanta.
        http://www.kaupat.com/k/arvostelut.php?selected_shop_id=355

        Itse pysyttelen hobbyhallista mahdollisimman kaukana.

        Tulee mieleen että viidentähden antajat ovat hobbyhallin henkilökuntaa. Heille palvelu varmaan toimii kun ovat töissä siellä. :))))))


    • HOBBYHALLISTA

      PASKA FIRMA, PASKAT TUOTTEET, JA PASKA ASIAKASPALVELU.
      YÖK!!!
      Lähettäkää palautetta firmalle toivoopi hän.
      Boikotoikaa ja varoittakaa ystäviänne tästä firmasta.
      Kehtaavat vielä mainostaa tv:ssä?

      • Mrs New

        Soittopyyntööni ei siis vastattu. Nyt alkaa jo suorastaan naurattaa ko firman touhu. Naurattaa ja raivostuttaa samalla kertaa... Pitäisiköhän samalla lopettaa asiointi Stockalla. Onhan sitä muitakin.


      • vastataan...
        Mrs New kirjoitti:

        Soittopyyntööni ei siis vastattu. Nyt alkaa jo suorastaan naurattaa ko firman touhu. Naurattaa ja raivostuttaa samalla kertaa... Pitäisiköhän samalla lopettaa asiointi Stockalla. Onhan sitä muitakin.

        Unohda koko "firma" ja tilaamasi tuotteet.
        Keskity nyt vain siihen että saat omasi pois korkojen kanssa.
        Kunnallisesta voisit kysyä aluksi neuvoja.
        Hieman kärsivällisyyttä tarvitaan myös näissä mutta ainakin ne vastaa. Kokemusta on.
        Älä suostu sovitteluun HH:n kanssa. Pelkästään kunnallinen kuluttaja-asiamies auttaa paljon koska HH lähetti tuotteet välittömästi heidän soiton jälkeen, tosin itse en enää huolinut heidän tuotteitaan vaan ainoastaan rahat takaisin.

        Tietoa täältä.
        http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/aiheet/laki_ja_oikeusturva/kuluttajansuoja/index.html

        http://www.laki24.fi/kulu.html

        Olen pahoillani puolestasi.
        Olen pahoillani myös heidän puolestaan jotka jouluksi tilaavat lapsilleen lahjoja kyseisestä firmasta. Yritä siinä selvittää lapsille miksei luvattua pelikonetta saanutkaan lahjaksi.

        Hyvää joulua Hobbyhall 'joka edelleen kehtaa mainostaa tv:ssä'.

        ps. varoittakaa sukulaisianne ja ystäviänne.


      • Mrs New
        vastataan... kirjoitti:

        Unohda koko "firma" ja tilaamasi tuotteet.
        Keskity nyt vain siihen että saat omasi pois korkojen kanssa.
        Kunnallisesta voisit kysyä aluksi neuvoja.
        Hieman kärsivällisyyttä tarvitaan myös näissä mutta ainakin ne vastaa. Kokemusta on.
        Älä suostu sovitteluun HH:n kanssa. Pelkästään kunnallinen kuluttaja-asiamies auttaa paljon koska HH lähetti tuotteet välittömästi heidän soiton jälkeen, tosin itse en enää huolinut heidän tuotteitaan vaan ainoastaan rahat takaisin.

        Tietoa täältä.
        http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/aiheet/laki_ja_oikeusturva/kuluttajansuoja/index.html

        http://www.laki24.fi/kulu.html

        Olen pahoillani puolestasi.
        Olen pahoillani myös heidän puolestaan jotka jouluksi tilaavat lapsilleen lahjoja kyseisestä firmasta. Yritä siinä selvittää lapsille miksei luvattua pelikonetta saanutkaan lahjaksi.

        Hyvää joulua Hobbyhall 'joka edelleen kehtaa mainostaa tv:ssä'.

        ps. varoittakaa sukulaisianne ja ystäviänne.

        Nyt on jo 28.11. enkä ole vieläkään saanut vastausta, vaikka sähköpostini ilmoitti n.viikko sitten viestini luetuiksi;D Vastaisikohan ne jos ilmoittais täällä vaik kerran kuussa tilannekatsauksen? Heh. Menisköhän kauankin? No, ehkä mulla on muutakin puuhaa...


      • Mrs New
        Mrs New kirjoitti:

        Nyt on jo 28.11. enkä ole vieläkään saanut vastausta, vaikka sähköpostini ilmoitti n.viikko sitten viestini luetuiksi;D Vastaisikohan ne jos ilmoittais täällä vaik kerran kuussa tilannekatsauksen? Heh. Menisköhän kauankin? No, ehkä mulla on muutakin puuhaa...

        Nyt sitten pari päivää sitten tuli sähköpostissa soittopyyntö luottopuolelle HobbyHallista. Siis kuvitelkaa, soittopyyntö! Mikseivät soita itse mulle, kun olen jo soittopyynnön jättänyt yms. En soita. Olkoot ruojat. Kuluttaja voi sentään ostopaikkansa valita. Saisivat hyvittää koko laskun, jotta "leppyisin", vaan tuskinpa sitä tekevät. Hobbyhallille tiedoksi, teillä on kyllä yhteystietoni.


    • ex tilaaja

      Olen ollut hobby hallin asiakas 25vuotta, en enää.
      Lokakuussa tuli joku huomautuslasku vaikka olin maksanut kaikki osamaksut heinäkuussa. soitin kalliin puhelun asiakaspalveluun jossa selitettiin että joku lasku oli ollut myöhässä. no maksoin sen ja tarkistettiin ettei enää ollut maksettavaa,ei ollut.No viikon päästä tuli lasku no soitin jo vihaisena että mikäs tämä nyt on ja kerroin jonottaneeni yli tunnin ja että kukas maksaa turhat soittelut.Asiakaspalvelija lupasi että puhelu korvataan kun lähetän laskun heille.Ja siis heidän lähettämä lasku oli aiheeton,siis heidän moka.No ei ole kuulunut korvausta ei soittoa ei sähköpostia.Kuluttajaneuvoja ottanut yhteyttä hobby halliin joka väittää soittaneensa minulle ja korvanneensa huomautuslaskun.Heh heh heh minnekähän ovat maksaneet ja soittaneet..eivät ainakaan minulle.
      Kaatuu tolla menolla koko firma ja hyvä niin.

      • minä.,

        samaa juuri minulla. miten tämä VOI jatkaa vielä!?


      • laskustusta ...

        Olin maksanut laskut edellisenä kesänä, koko osamaksusatsin josta olisi ollut maksuja seuraavalle keväälle, no annas olla heinäkuun seutuun seuraavana kesänä alettiin periä maksamiani laskuja, kyllä minä suutuin, ei piti ihan etsiä tiliotteet että uskoivat ja korjasivat asian, sen koommin en ole tilannut minä "kanta-asiakas", hyvästi koko firma.


    • kanta-asiakas

      Hyvin toiminut aina asiat, olen ollut useita vuosia asiakkaana, joskus on takuuaikana tullut vikaa, mutta aina ovat tavoitettavissa ja hyvää palvelua olen saanut.
      Hyvät laadukkaat tuotteet!

      • shinestar

        asiakas olen ollut jo vuosia. Ikinä ei ole tarpeettomia laskuja lähetetty, tilaamani tuotteet olen myös ajoissa saanut. Samoin joululahjat joita aion myös tänä jouluna tilata =)


      • SE
        shinestar kirjoitti:

        asiakas olen ollut jo vuosia. Ikinä ei ole tarpeettomia laskuja lähetetty, tilaamani tuotteet olen myös ajoissa saanut. Samoin joululahjat joita aion myös tänä jouluna tilata =)

        SULLEKKI KOLAHTAA....


    • Anonyymi

      En minäkään. Ihan pilalle menny firma kun Viroon mennyt.

    • Anonyymi

      Silloin kun Hobby Hall omistaja oli Stockman niin palvelu oli hyvää. ja kun Stockman myi se hämärä yhtiölle palvelu huononi. siksi minä lopetin yli 40 vuoden asiakas syhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2742
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      241
      2668
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2366
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      201
      1857
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe