kaikille :=) .
Pimeetä on ja sataa ulkona vettä.
Laitoin just ikkunaan tähtilampun palaamaan,pikkasen tunnelmallisempaa jo pimeyden keskellä.
Mukavaa Perjantai iltaa
45
1278
Vastaukset
kahtelinkin tuossa järven yli ja ihmettelin tuota loistoa, että sinun tähtilamppusi, kaunis...
*Hei hei vilkuttaa, kahto takavasemmalle, siellä mä... :)- mintsu.AGENTS
vilkutan ikkunasta hei hei huomaatkos ;=) .
Laita siekin jokin jouluvalolamppu valaisemaan:=) mintsu.AGENTS kirjoitti:
vilkutan ikkunasta hei hei huomaatkos ;=) .
Laita siekin jokin jouluvalolamppu valaisemaan:=)*nyyyt tanssin... eiks nää jouluvalot kiedottuna keholleni näytäkkin kauniilta...
*Näkyikö intiimit alueeni sinne, toivottavasti sentään ei... :)- mintsu.AGENTS
Silipa-Tuuli kirjoitti:
*nyyyt tanssin... eiks nää jouluvalot kiedottuna keholleni näytäkkin kauniilta...
*Näkyikö intiimit alueeni sinne, toivottavasti sentään ei... :)heheh,ei näy sekohta tänne asti;=)
mintsu.AGENTS kirjoitti:
heheh,ei näy sekohta tänne asti;=)
tapahtunut, autojono tuossa ikkunani edustalla, *heiiii....
Nehän vilkuttaa mulle, vilkutan takas, kauheen kivoi autokuskei, kaiks miähii, kummallista...*- mintsu.AGENTS
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tapahtunut, autojono tuossa ikkunani edustalla, *heiiii....
Nehän vilkuttaa mulle, vilkutan takas, kauheen kivoi autokuskei, kaiks miähii, kummallista...*kohta ne soittaa siun ovikelloasi,ilmankoshuomaankin ton ruuhkan ikkunastani Silipaaaaaaaaaa heh!!
mintsu.AGENTS kirjoitti:
kohta ne soittaa siun ovikelloasi,ilmankoshuomaankin ton ruuhkan ikkunastani Silipaaaaaaaaaa heh!!
Poliisit jo soitti ovikelloani, käskivät mun pukeutuu, hmmmm....
- mintsu.AGENTS
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Poliisit jo soitti ovikelloani, käskivät mun pukeutuu, hmmmm....
niiden auton pihassasi.
Katsoppa tarkkaan tasan viikon päästä asuntoani kohden,näät meinaten 2 onnellista ihmistä menevän ja tulevan ;=) . mintsu.AGENTS kirjoitti:
niiden auton pihassasi.
Katsoppa tarkkaan tasan viikon päästä asuntoani kohden,näät meinaten 2 onnellista ihmistä menevän ja tulevan ;=) .sitähän varten mulla teatterikiikarit on hankittuna, tirkistelen...
- mintsu.AGENTS
Silipa-Tuuli kirjoitti:
sitähän varten mulla teatterikiikarit on hankittuna, tirkistelen...
siulle sillon ikkunasta :=)
mintsu.AGENTS kirjoitti:
siulle sillon ikkunasta :=)
mutta...
muistakaa että heilautus lähtee raivoisasti etiäpäin, jos... minä vaiks vahingossa ymmärrän heilautuksenne... kutsuksi ja olenkin kohtsillään ovesi takana pimputtamassa ovikelloa, sitä varmaat et tahdo, luulen ma... :)- mintsu.AGENTS
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mutta...
muistakaa että heilautus lähtee raivoisasti etiäpäin, jos... minä vaiks vahingossa ymmärrän heilautuksenne... kutsuksi ja olenkin kohtsillään ovesi takana pimputtamassa ovikelloa, sitä varmaat et tahdo, luulen ma... :)varoa ettei me heiluteta sillain.
Emme halua vieraiden häiritsevän meitä.
Menemme paremminkin autoilemaan kahdestaan ja katselemaan maisemia :=) .
- kbasa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
iltaa!- mintsu.AGENTS
myös sinullekkin ja mukavata viikonlopun alkua.
- kbasa
mintsu.AGENTS kirjoitti:
myös sinullekkin ja mukavata viikonlopun alkua.
samoin sulle, kiitos
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! - mintsu.AGENTS
kbasa kirjoitti:
samoin sulle, kiitos
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!hyvin paljon.
- Roaaar
Täällä jytää suomipop niin että lattia tärisee.. Kutitan hieman vink vink
- mintsu.AGENTS
Hahah heheh kultaseniiiiii ;=)
Sie kutittelijani pusuuuuumuiskiiiisss.
Miulla onkin siulle mukavaa asiaa kerrottavana :=) .
illanviettoo sinnekkin..pimeetä ja sataa täälläkin..
- mintsu.AGENTS
illan viettoa sinnekkin .
- aliisa
Oikein mukavaa perjantai-iltaa sulle ja rakkaallesikin....:)
Vettä täälläkin sataa ...koko päivän satanut...- mintsu.AGENTS
sanon rakkaimmalle terkut,tai varmaan huomaakin lukea,viikon päästä vietämme yhteistä viikonloppua :=).
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
pitkästä aikaa..
niin todella...onhan siittä jo aikaa vierähtänyt...:) Mitäs sulle kuuluu...näin perjantai-iltana...;O)
aliisa kirjoitti:
niin todella...onhan siittä jo aikaa vierähtänyt...:) Mitäs sulle kuuluu...näin perjantai-iltana...;O)
lenkille kai sitä kohta..ton nelijalkasen kans...sää oot tainnu leipoo hikipäässäs...
- Mä vaan.
aliisa kirjoitti:
kysymästä,vaikka olenkin ROI.
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
lenkille kai sitä kohta..ton nelijalkasen kans...sää oot tainnu leipoo hikipäässäs...
en mää vielä oo leiponut...huomenna vasta...korvapuusteja...;O) Jaa,että lenkille....sun tarttee ottaa otsalamppu mukaasi,että näet...ettet ojaan tipu...;O))))
- aliisa
Mä vaan. kirjoitti:
kysymästä,vaikka olenkin ROI.
oot sitten nikkiis vaihtanut...;O)
aliisa kirjoitti:
en mää vielä oo leiponut...huomenna vasta...korvapuusteja...;O) Jaa,että lenkille....sun tarttee ottaa otsalamppu mukaasi,että näet...ettet ojaan tipu...;O))))
tääläkin on katuvalot...hihih..tää on iso kylä..ookko muistanu hiivan
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
tääläkin on katuvalot...hihih..tää on iso kylä..ookko muistanu hiivan
onhan siittä ollut puhetta..sielläkin ON katuvalot...Vähän vaikee uskoo....noin pikkasessa kylässä...;O)))En muuten oo muistanut hiivaa...hitsi,kiitti muistutuksesta...;O))
- Roi vai pulis?
aliisa kirjoitti:
oot sitten nikkiis vaihtanut...;O)
herättää huomiosi.
- aliisa
Roi vai pulis? kirjoitti:
herättää huomiosi.
no,onnistuit...:)
aliisa kirjoitti:
onhan siittä ollut puhetta..sielläkin ON katuvalot...Vähän vaikee uskoo....noin pikkasessa kylässä...;O)))En muuten oo muistanut hiivaa...hitsi,kiitti muistutuksesta...;O))
mihkä sää joutusit ilman mua..äkkiä siwasta hakeen
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
mihkä sää joutusit ilman mua..äkkiä siwasta hakeen
mihkäs niin...dementia kun alkanu vaivaamaan...:O) ja mä kun en siwaan asti viitti lähtee...ootan huomiseen...muutenkin tarttee kaupassa käydä...mutta laitoin muistilappuun...;O))
- Roirohkea.
aliisa kirjoitti:
no,onnistuit...:)
laitoin ton vanhan ja turvallisen nikin nyt,olihan se aikoinaan jopa rekattu.Oi niitä aikoja.Muistatko sen viestiketjun missä aiheena oli luostari?.Munkit ja nunnat sai kyytiä,kihikihikihi.Nykyään en tiedä missä mennään,poistatin itseni eräältä palstalta juuri tämän takia.
- aliisa
Roirohkea. kirjoitti:
laitoin ton vanhan ja turvallisen nikin nyt,olihan se aikoinaan jopa rekattu.Oi niitä aikoja.Muistatko sen viestiketjun missä aiheena oli luostari?.Munkit ja nunnat sai kyytiä,kihikihikihi.Nykyään en tiedä missä mennään,poistatin itseni eräältä palstalta juuri tämän takia.
se oli hauskaa aikaa silloin...Hauskoja ja pitkiä ketjuja...ja paljon mukavaa porukkaa mukana...Sai nauraa maha vääränä...;O)))Luostarissa oli tunnelmaa....;O)
- käytte moikkaamassa
aliisa kirjoitti:
mihkäs niin...dementia kun alkanu vaivaamaan...:O) ja mä kun en siwaan asti viitti lähtee...ootan huomiseen...muutenkin tarttee kaupassa käydä...mutta laitoin muistilappuun...;O))
Aliisa & Jussi , niin kivaa kuulla ja nähdä , moiks
aliisa kirjoitti:
voi voi..se dementti on kamala tauti...mut mää lähden ny sinne lenkille..näyttää kun sade hellittäs...hyvää yötä..sitten ku meet nukkuun..kauniita unia..
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
voi voi..se dementti on kamala tauti...mut mää lähden ny sinne lenkille..näyttää kun sade hellittäs...hyvää yötä..sitten ku meet nukkuun..kauniita unia..
ja hyvää yötä sullekin...rauhallisia unia ja oman kullan kuvia :)
jussi383 kirjoitti:
Mikä on turkulainen dementia ?
Mies seisoo suihkussa, katsoen kättään, ja kysyy:
- tuling mää vai ong tää hoitoainet.
Ehtoota...aliisa kirjoitti:
määki nään unia kullista...
Ehtoota...Silipa-Tuuli kirjoitti:
määki nään unia kullista...
Ehtoota...tarkoitin, nään nykyään unta mun, hmmm..
kulleistani, vinetto...
kuis se oikein kuuluu sanoa, huoh...
kulloistani, noinhan se kuuluu sanoa. :)- joko sääkin
aliisa kirjoitti:
nukahdit , kun et voinu vastata ,,,,,
ja haleja.
oletkos sinä pysynyt terveenä?
näin syksyllä monet sairastuvat..
mä kait tuun sairaaksi, kun söin jäätelöä vesisateessa :D ei oikein älykäs teko ;) en suosittele.- mintsu.AGENTS
halaus iso semmonen ystäväni ;=)
Terveenä pysynyt oon .
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111