lentokoneessa, vaikka luottorajan olisikin ylittänyt ja lähes kaikkialla muualla se huutaa "ei myyntilupaa".
Ai niin, mites niitä kaapeleita nyt taksiin, junaan ja lentokoneeseen vetää, ehe, ehe...
Miksi luottokortti
7
1135
Vastaukset
- teleinssi
Juuri niin, luottorajan ylitystä ei rekisteröidä itse kortin magneettinauhalle, vaan ainoastaan luottotilin tiedostoihin ja siksi se edellyttää toimivaa viestiyhteyttä. Tulevaisuudessa kai tämä rakennetaan radioyhteyden avulla, joten ongelman ratkaisemiseksi on jo käynnissä kehitysprojektit. Vaikka luottokelppoisuutta ei pystytä tarkastamaan, ei se merkitse, että luottokorttilaskua ei tarvitsisi maksaa; se peritään samalla tavalla kuin jos luottokelpoisuus ei olisi kuralla. Jokaisen edellytetään itse seuraavan luottosaldonsa kertymistä ja pidättäytyä korttia käyttämästä, kun limiiitti on täynnä. Suosittelisin myös ottamasta yhteyttä Luottokuntaan ja pyytämään luottorajan korottamista, jotta kortti olisi edelleen käyttökelpoinen kaikissa tilanteissa.
- minä kun pidän ...
" Suosittelisin myös ottamasta yhteyttä Luottokuntaan ja pyytämään luottorajan korottamista, jotta kortti olisi edelleen käyttökelpoinen kaikissa tilanteissa.
...laivoista, lentokoneista, junista ja takseista, niin ajattelin jatkaa vittuiluani Luottokunnalle. Olen nimittäin ollut 16v heidän asiakkaansa ja silti jaksavat joskus evätä 10 euron ostonkin. Ajettelinkin siirtyä Amexille. Ne ei vittuile 16-vuotta asiakkaalleen. Voi vain kuvitella minkä muun maalaiset kuin suomalaiset jaksaisivat 16-vuotta vittuilua asiakassuhteessa...
PS. Lähinnä toivoin sinun paljastavan jotain uutta sirukortti/GSPR-tunnistuksesta, joka vähentänee? hauskanpitoani? - teleinssi
minä kun pidän ... kirjoitti:
" Suosittelisin myös ottamasta yhteyttä Luottokuntaan ja pyytämään luottorajan korottamista, jotta kortti olisi edelleen käyttökelpoinen kaikissa tilanteissa.
...laivoista, lentokoneista, junista ja takseista, niin ajattelin jatkaa vittuiluani Luottokunnalle. Olen nimittäin ollut 16v heidän asiakkaansa ja silti jaksavat joskus evätä 10 euron ostonkin. Ajettelinkin siirtyä Amexille. Ne ei vittuile 16-vuotta asiakkaalleen. Voi vain kuvitella minkä muun maalaiset kuin suomalaiset jaksaisivat 16-vuotta vittuilua asiakassuhteessa...
PS. Lähinnä toivoin sinun paljastavan jotain uutta sirukortti/GSPR-tunnistuksesta, joka vähentänee? hauskanpitoani?Luottokunta vähät välittää kuinka kauan sinulla on aikaisemmin ollut kortti, vaan pitää huolta siitä, että et tulevaisuudessa tuota heille tappiota ostamalla kortilla, jonka jälkeen et pysty ostoksiasi maksamaan. Tuskinpa Luotokunnalla on hyväntekeväisyyshaluja lahjoittaa sinulle 10 euroa, eikä siinä vittuilu auta. Eräällä työtoverillani oli Amex ja sitten kun hän oli työstään saanut loparit, niin hänen tuhlaileva vaimonsa yhä edelleen höyläsi korttia ja kyllä se peli vihellettin pikaisesti poikki Amexin taholta.
Vittuilussasi jäät kylläkin toiseksi Luottokunnan kanssa. On heillä sen verran ovelat ja kierot juristit, että kohta ulosottovouti kolkuttaa ovellesi ja pyytää autosi avaimet, ja näyttää sinulle auton ulosottopäätöksen. Sitten sitä et takaisin saa, ja huomaat, että joku kaverisi sen ostaa huutokaupasta, jossa se myydään ehkäpä kolmasosahintaan sen arvosta. Loppuvelan maksamiseksi seuraavaksi menee asuntosi osakekirjat ja rantapalstat lihoiksi, eikä silloin enää vittuilu auta. Muutenkaan et enää sen jälkeen saa vittua, kun rahat on loppu. Näin tulee paljastettua pyytämäsi hauskanpidon loppuminen.
On myös olemassa tapauksia, jossa kortti on peruttu ja sitten hetken päästä henkilö on tehnyt itsemurhan. Silloin ei edes lapsille jää mitään perittävää, vaikka muutoin saattanevat hyvällä muistella isäänsä, koska perinnöstä vähennetään kaikki se, mitä ei ole elinaikana ehditty ulosmitata velkojien (myös Amex ja Luottokunta) tyydyttämiseksi. Jos luottotietosi menevät kuralle Luottokunnan laskujen maksamattomuuden johdosta, tuskinpa Amex sinulle edes antaa luottokorttia seuraaviksi 16 vuodeksi, tuskin edes 16 minuutiksi. Luotoksi myymisestä ei ole kyse vittuilusta tai sen puuttumisesta, vaan raa'asta liiketoiminnasta, etkä sinäkään kenellekään mitään myisi luotolla, ellei ole varmuutta maksusta sitten kun se aika koittaa. Ainoa, jota voit saada, on Visa Elektron, mutta se perustuu enemmän etumaksuun kuin luottooon, sillä ostoksia varten tulee olla tilillä rahaa, ennen kun voi korttia höylätä. Ja tietoosi saatan, että minä en ole mikään opettaja, vaikka joskus jotain teknisiä luentoja pidänkin, vaan konepajainsinööri, joka juuri piirustuspöydällä suunnittelen mm. näitä viestiyhteyksien järjestelyjä, joita sitten käytetään sinunlaisten vittuilijoiden suun tukkimiseksi. Tutkin myös poliisitutkintapöytäkirjoja, joista selviää ne viekkaudet, mitä on yritetty käyttää turvajärjestelyjen ohittamiseksi, jotta nekin vittuilut saataisiin poistetuksi. Minäkin saisin varmasti parempia tienistejä, jos liityisin johonkin rikollisliigaan sen tekniseksi asiantuntijaksi, jolloin olisi mahdollista sinunkin pankkitilisi ryöstö telelinjoja pitkin. Mutta jätetään nämä konsultoinnit tonne itäisen rajapuomin takaisille insseille. Kohta nimittäin myös taksit ja junat ja lentokoneet saavat radioteitse tapahtuvat viestiyhteydet, joihin käytetään matkapuhelinverkkoa, jolloin sinunkin vittuilusi päättyy, kohdistuupa se sitten Luottokuntaan tai Amexiin. Sirukortti/GSPR -tunnisteita en voi tässä luetella, vaikka ne hyvin tunnen, sillä luettelo on liian pitkä ja minä tällöin kylläkin joutuisin samaan asemaan kanssasi, kun saisin vankilatuomion, enkä sieltä saa palkkaa, joten voisin luottokorttiani käyttää vain sinun ehdottomalla tavalla. Mutta ei minulla silloin olisi tarvetta ajella taksilla, sillä vankilasta kuljetukset suoritetaan ilman mitään luottokorttia. Erona kuitenkin taksiin on, että autossa on kalterit. - kiitos kovasti
teleinssi kirjoitti:
Luottokunta vähät välittää kuinka kauan sinulla on aikaisemmin ollut kortti, vaan pitää huolta siitä, että et tulevaisuudessa tuota heille tappiota ostamalla kortilla, jonka jälkeen et pysty ostoksiasi maksamaan. Tuskinpa Luotokunnalla on hyväntekeväisyyshaluja lahjoittaa sinulle 10 euroa, eikä siinä vittuilu auta. Eräällä työtoverillani oli Amex ja sitten kun hän oli työstään saanut loparit, niin hänen tuhlaileva vaimonsa yhä edelleen höyläsi korttia ja kyllä se peli vihellettin pikaisesti poikki Amexin taholta.
Vittuilussasi jäät kylläkin toiseksi Luottokunnan kanssa. On heillä sen verran ovelat ja kierot juristit, että kohta ulosottovouti kolkuttaa ovellesi ja pyytää autosi avaimet, ja näyttää sinulle auton ulosottopäätöksen. Sitten sitä et takaisin saa, ja huomaat, että joku kaverisi sen ostaa huutokaupasta, jossa se myydään ehkäpä kolmasosahintaan sen arvosta. Loppuvelan maksamiseksi seuraavaksi menee asuntosi osakekirjat ja rantapalstat lihoiksi, eikä silloin enää vittuilu auta. Muutenkaan et enää sen jälkeen saa vittua, kun rahat on loppu. Näin tulee paljastettua pyytämäsi hauskanpidon loppuminen.
On myös olemassa tapauksia, jossa kortti on peruttu ja sitten hetken päästä henkilö on tehnyt itsemurhan. Silloin ei edes lapsille jää mitään perittävää, vaikka muutoin saattanevat hyvällä muistella isäänsä, koska perinnöstä vähennetään kaikki se, mitä ei ole elinaikana ehditty ulosmitata velkojien (myös Amex ja Luottokunta) tyydyttämiseksi. Jos luottotietosi menevät kuralle Luottokunnan laskujen maksamattomuuden johdosta, tuskinpa Amex sinulle edes antaa luottokorttia seuraaviksi 16 vuodeksi, tuskin edes 16 minuutiksi. Luotoksi myymisestä ei ole kyse vittuilusta tai sen puuttumisesta, vaan raa'asta liiketoiminnasta, etkä sinäkään kenellekään mitään myisi luotolla, ellei ole varmuutta maksusta sitten kun se aika koittaa. Ainoa, jota voit saada, on Visa Elektron, mutta se perustuu enemmän etumaksuun kuin luottooon, sillä ostoksia varten tulee olla tilillä rahaa, ennen kun voi korttia höylätä. Ja tietoosi saatan, että minä en ole mikään opettaja, vaikka joskus jotain teknisiä luentoja pidänkin, vaan konepajainsinööri, joka juuri piirustuspöydällä suunnittelen mm. näitä viestiyhteyksien järjestelyjä, joita sitten käytetään sinunlaisten vittuilijoiden suun tukkimiseksi. Tutkin myös poliisitutkintapöytäkirjoja, joista selviää ne viekkaudet, mitä on yritetty käyttää turvajärjestelyjen ohittamiseksi, jotta nekin vittuilut saataisiin poistetuksi. Minäkin saisin varmasti parempia tienistejä, jos liityisin johonkin rikollisliigaan sen tekniseksi asiantuntijaksi, jolloin olisi mahdollista sinunkin pankkitilisi ryöstö telelinjoja pitkin. Mutta jätetään nämä konsultoinnit tonne itäisen rajapuomin takaisille insseille. Kohta nimittäin myös taksit ja junat ja lentokoneet saavat radioteitse tapahtuvat viestiyhteydet, joihin käytetään matkapuhelinverkkoa, jolloin sinunkin vittuilusi päättyy, kohdistuupa se sitten Luottokuntaan tai Amexiin. Sirukortti/GSPR -tunnisteita en voi tässä luetella, vaikka ne hyvin tunnen, sillä luettelo on liian pitkä ja minä tällöin kylläkin joutuisin samaan asemaan kanssasi, kun saisin vankilatuomion, enkä sieltä saa palkkaa, joten voisin luottokorttiani käyttää vain sinun ehdottomalla tavalla. Mutta ei minulla silloin olisi tarvetta ajella taksilla, sillä vankilasta kuljetukset suoritetaan ilman mitään luottokorttia. Erona kuitenkin taksiin on, että autossa on kalterit."Kohta nimittäin myös taksit ja junat ja lentokoneet saavat radioteitse tapahtuvat viestiyhteydet, joihin käytetään matkapuhelinverkkoa, jolloin sinunkin vittuilusi päättyy, kohdistuupa se sitten Luottokuntaan tai Amexiin"
Tulihan se vastauskin. Ei siis vielä, se on tärkeintä.
Ja mitä kaikkeen muuhun tulee, olipa harvinaisen tylsää luettavaa, mutta näyt pitävän kirjoittamisesta, joten jatka vain edelleen. Se on hyvä harrastus. Anyway, minulla on edelleen sellainen kuva, että Amex kohtelee pitkäaikaisia asiakkaitaan paremmin kuin Luottokunta, jolle olen maksanut siis hirveitä sunmmia ja kauan, mutta edelleen saan vittuilua osakseni silloin tällöin.
terveisin nimim.Dont leave home without it. - teleinssi
kiitos kovasti kirjoitti:
"Kohta nimittäin myös taksit ja junat ja lentokoneet saavat radioteitse tapahtuvat viestiyhteydet, joihin käytetään matkapuhelinverkkoa, jolloin sinunkin vittuilusi päättyy, kohdistuupa se sitten Luottokuntaan tai Amexiin"
Tulihan se vastauskin. Ei siis vielä, se on tärkeintä.
Ja mitä kaikkeen muuhun tulee, olipa harvinaisen tylsää luettavaa, mutta näyt pitävän kirjoittamisesta, joten jatka vain edelleen. Se on hyvä harrastus. Anyway, minulla on edelleen sellainen kuva, että Amex kohtelee pitkäaikaisia asiakkaitaan paremmin kuin Luottokunta, jolle olen maksanut siis hirveitä sunmmia ja kauan, mutta edelleen saan vittuilua osakseni silloin tällöin.
terveisin nimim.Dont leave home without it.Riippumatta siitä, pidänkö minä kirjoittelusta vai en, sinä et edes pääse pitkäaikaiseksi asiakkaaksi Amexiin, jos luottotietosi ovat kuralla. Se onnistuu vasta kun ulosottovouti on vienyt sinulta riittävästi omaisuutta maksuksi vittuilemalla ostamistasi lentolipuista ja junalipuista ja taksimatkoista ja asiasta on kulunut vähintään kolme (3) vuotta,jolloin luottohäiriömerkinnät poistuvat. Laindsäädäntömme tuntee lisäksi maksuvälinepetoksen, joten jos jo etukäteen suunnittelet taksimatkoja aikomattakaan niitä maksaa, saat siitä rangaistuksen, joka vähäisissä asioissa lienee sakko ja törkämmissä tapauksissa (vaikkapa taksilla Viipuriin viinaostoksille ja takaisin) vankeutta; ensikertalainen yleensä selviää ehdollisella. VIttuilusi voi tulla sinulle aika kalliiksi ja elämä rahattomana mennä ranttaliksi ja sinunlaisesi siirtyvät Amexin asiakkuuden asemesta sosiaaliviraston luukulle. Siellä ei vittuilun johdosta tule yhtään lento- tai junalippua ja taksikin vain jos olet liikuntakyvytön, ja silloinkin vain invataksi. Vittuilun aemesta suosittelisin jo nyt käymään hakemassa sossusta lomakkeet ja ohjeet, jotta et joutuisi kerjäläiseksi, kun Amex todennäköisesti ei anna uutta luottokorttia sinulle, ennenkuin velat Luottokuntaan on hoidettu; ja se ei onnistu vittuilemalla.
- Oletkin aika tapaus
teleinssi kirjoitti:
Riippumatta siitä, pidänkö minä kirjoittelusta vai en, sinä et edes pääse pitkäaikaiseksi asiakkaaksi Amexiin, jos luottotietosi ovat kuralla. Se onnistuu vasta kun ulosottovouti on vienyt sinulta riittävästi omaisuutta maksuksi vittuilemalla ostamistasi lentolipuista ja junalipuista ja taksimatkoista ja asiasta on kulunut vähintään kolme (3) vuotta,jolloin luottohäiriömerkinnät poistuvat. Laindsäädäntömme tuntee lisäksi maksuvälinepetoksen, joten jos jo etukäteen suunnittelet taksimatkoja aikomattakaan niitä maksaa, saat siitä rangaistuksen, joka vähäisissä asioissa lienee sakko ja törkämmissä tapauksissa (vaikkapa taksilla Viipuriin viinaostoksille ja takaisin) vankeutta; ensikertalainen yleensä selviää ehdollisella. VIttuilusi voi tulla sinulle aika kalliiksi ja elämä rahattomana mennä ranttaliksi ja sinunlaisesi siirtyvät Amexin asiakkuuden asemesta sosiaaliviraston luukulle. Siellä ei vittuilun johdosta tule yhtään lento- tai junalippua ja taksikin vain jos olet liikuntakyvytön, ja silloinkin vain invataksi. Vittuilun aemesta suosittelisin jo nyt käymään hakemassa sossusta lomakkeet ja ohjeet, jotta et joutuisi kerjäläiseksi, kun Amex todennäköisesti ei anna uutta luottokorttia sinulle, ennenkuin velat Luottokuntaan on hoidettu; ja se ei onnistu vittuilemalla.
Tuohon nyt ei viitsi enää muuta vastata, kun että olet ymmärtänyt lievästi väärin. Minulla ei ole aikomustakaan jättää mitään maksamatta, luottorajoista en vain jaksais nipottaa.
minä kun pidän ... kirjoitti:
PS. Lähinnä toivoin sinun paljastavan jotain uutta sirukortti/GSPR-tunnistuksesta, joka vähentänee? hauskanpitoani?tuli amex:n lasku viikolla mutta kun se oli pieni olivat siirtäneet sen seuraavaan laskuun.hyvä palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733