Mitä teen? Uuden pihan uudet hanhikit ovat vielä ruukuissa ja lumi satoi maahan ja routakin tais jo yllättää. Miten saan pensaat kestämään ensi kesään? Vienkö kellariin ruukkuineen? Valeistutan vielä lumiseen maahan? Vai mikä olis paras idea. Vai onko jo peli täysin menentetty???
APUAA!!!!
uusi omakotitalo
1
506
Vastaukset
- isotuomipihlaja
vaan, vaikka rautakankea apuna käyttäen. selviävät ihmeen hyvin. itse olen laittanut VII-vyöhykkeelle isotuomipihlajaa jäätyneeseen maahan kun ei ollut muita vaihtoehtoja ja hyvin ovat lähteneet seuraavana kesänä kasvuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023514
- 623177
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342674- 802453
- 852448
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422124- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501732Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121696