herra puhui minun sydämelleni viime yönä.Näin heikäläisiä ilmestyksessä ja tunsin Hengessä,miten Herralla alkaa olemaan heitä kohtaan "mitta täysi",elleivät he käänny.En tahtonut sydämessäni ajatella heistä mitään pahaa. Totesin Herralle:-"Tapahtukoon sinun tahtosi".Tunsin,että Herra tarkoitti kasteopetusta ja alkoi puhua minulle sydämeeni Raamatun paikasta,jossa puhutaan vyöstä.Kyseinen paikka löytyy Profeetta Jeremian kirjasta kolmannestatoista luvusta.Herra ei kuitenkaan sanonut minulle,ainakaan vielä,mitään asiasta "liian"suoraan.Herra siunatkoon kyseisen liikkeen jäseniä ja ohjatkoon heitä oikeaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NOKIA MISSIOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
33
910
Vastaukset
Miten voit sanoa sellaista, että Pyhä Henki käskee tappamaankin? Tuolla "paluutervehdyksessäsi" puhuit minun mielestä aika pehmosia? Miten on?
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Mistä johtuu,että sinä,mohikaani, kaikki kirjoitukset,jotka luet,vedät ne täynnä kieroilua henkilöhtaisen"suodattimesi"läpi ja annat sitten vastauksia asioihin,jotka joku on ikäänkuin sanonut.Miksi olet täynnä kataluutta ja kieroilua?Olen sen laittanut sinusta aiemminkin merkille.Sinä aina hieman muutat ihmisten tänne kirjoittamia asioita.Miksi et pysy asiassa?Onko se sinulle liian vaikeaa????????????????????
- mieltä
PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
Mistä johtuu,että sinä,mohikaani, kaikki kirjoitukset,jotka luet,vedät ne täynnä kieroilua henkilöhtaisen"suodattimesi"läpi ja annat sitten vastauksia asioihin,jotka joku on ikäänkuin sanonut.Miksi olet täynnä kataluutta ja kieroilua?Olen sen laittanut sinusta aiemminkin merkille.Sinä aina hieman muutat ihmisten tänne kirjoittamia asioita.Miksi et pysy asiassa?Onko se sinulle liian vaikeaa????????????????????
Mohikaanista.
Hänestä on aistittavissa pyhänhengen kaikkoaminen.
Toivottavasti Jeesus ohjaa hänet takaisin hyvälle tielle!! - näkemystieteilijä
vanha ajan vanha valehtelija jolle mikään ei ole tärkeämpää kuin puolustaa oppia joka on perkeleestä ja tunnetusti helluntailaiset valehtelevat sillä lahkon rituaali kylvyssä pujahtaa valheen henki sisään.
Tämäkö on syy kaikkeen pahuuteen? PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
kun noi hikeennyt?
Kyllä "Ailin poika kirjoitti ihan noin, että Pyhä Henki antaa profeetalle käskyn jopa tappaa. Miksi tuo nyt niin ottaa aivoon?
Luulen, että olet uskotellut pääseväsi lapsikasteen perusteella taivaseen, ja siksi on hermosi noin kireällä!
Tiedän, että en kieroile, vaan pyrin puhumaan suoraan, ja se kai siinä kiukuttaa!näkemystieteilijä kirjoitti:
vanha ajan vanha valehtelija jolle mikään ei ole tärkeämpää kuin puolustaa oppia joka on perkeleestä ja tunnetusti helluntailaiset valehtelevat sillä lahkon rituaali kylvyssä pujahtaa valheen henki sisään.
Tämäkö on syy kaikkeen pahuuteen?lutterin perkeleet!
teillä on kirouksen henki, ei merkkiäkään Pyhästä Hengestä, eikä tuollaiseen sydämiin joka on krousta ja sappea täynnä, voisi PH asettuakaan asumaan.
tehkää siis parannus, jos Herra vielä ehkä armahtaisi.PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
"profeetan" viestistä, kun koolasta tullessasi harhoja näit.
""
Älä vain ikinä luule, että tuota voi Pyhän Hengen puheeksi väittää, olet pahasti eksyksissä, Ailin perintö on vienyt sinut hyllyvälle suolle, hengellisessä mielessä!- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Mohikaani_27 kirjoitti:
kun noi hikeennyt?
Kyllä "Ailin poika kirjoitti ihan noin, että Pyhä Henki antaa profeetalle käskyn jopa tappaa. Miksi tuo nyt niin ottaa aivoon?
Luulen, että olet uskotellut pääseväsi lapsikasteen perusteella taivaseen, ja siksi on hermosi noin kireällä!
Tiedän, että en kieroile, vaan pyrin puhumaan suoraan, ja se kai siinä kiukuttaa!Ihmettelen edelleenkin,miksi sinulla on noin suuri tarve väännellä sanojani ja tekstisi poukkoilee miten sattuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mohikaani_27 kirjoitti:
"profeetan" viestistä, kun koolasta tullessasi harhoja näit.
""
Älä vain ikinä luule, että tuota voi Pyhän Hengen puheeksi väittää, olet pahasti eksyksissä, Ailin perintö on vienyt sinut hyllyvälle suolle, hengellisessä mielessä!Että Pyhä Henki olsi käskenyt ketään tappamaan?Eihän Hän niin sanonut.Hän sanoi olevansa itse valmis tappamaan ihmisiä minun takiani.SIINÄ ON AIKA SUURI ERO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tuo profeetaksi
Mohikaani_27 kirjoitti:
kun noi hikeennyt?
Tiedän, että en kieroile, vaan pyrin puhumaan suoraan, ja se kai siinä kiukuttaa!itseään väittävä kirjoitteli siinä viestissä, joka katosi palstalta annettuani vastineen siihen! Vaan niin on usien muulloinkin käynyt, että kun kerron rakstavasta Vapahtajasta ja omasta uskostani viestit en jälkeen miltei väilttömästi katoaa! Joku ei ilmeisesti kärsi kuulla, että Jumnala on rrakkaus ja voi elää onnelliseti uskossa vielä neljänkymmenen uskossa olovuoden jälkeenkin!
- ei ole valmis
Että Pyhä Henki olsi käskenyt ketään tappamaan?Eihän Hän niin sanonut.Hän sanoi olevansa itse valmis tappamaan ihmisiä minun takiani.SIINÄ ON AIKA SUURI ERO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tappamaan ketään ihmistä kenenkään takia, joten tuollaist väittämät ovat täysin pimeydestä lähtöisin. Jumalalle ie nimittäin ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan etrtä kaikki pelstuisivat. Mutta kaikilla on vapaa tahto valita tässä elämässä ottaako Jeesuksen vastaan omaan elämäänsä vai eikö!
ei ole valmis kirjoitti:
tappamaan ketään ihmistä kenenkään takia, joten tuollaist väittämät ovat täysin pimeydestä lähtöisin. Jumalalle ie nimittäin ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan etrtä kaikki pelstuisivat. Mutta kaikilla on vapaa tahto valita tässä elämässä ottaako Jeesuksen vastaan omaan elämäänsä vai eikö!
Kun maa nieli heidät???????????????
- merkki profeetta.
Mitähän Jumala olisi sinulle halunnut siitä kasteasiasta puhua, kun se jää hyvin epäselväksi kirjoituksestasi.
Vastustatko ehkä itse lapsikastetta niin, kuin monet täällä tekevät. Voin kertoa sinulle, että meitä lapsena kastettuja uudesti syntyneitä on ja Jeesus rakastaa syvästi meitä ja on valjastanut meidät työhönsä.
Itse olen huomioinut sellaisen asian, että meillä lapsena kastetuilla ja Jeesuksen tunnustettuamme uudesti syntyneillä on aikamoisen suuri Jumalan tietovarasto mukana.- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Sanoo Sananlaskujen kirjan sananlasku.Ehkä Herra puhuu myöhemmin minulle tuosta asiasta lisää,Hän tekee sen usein niin,Hänellä ei taida koskaan olla turha kiire,niinkuin Sielunvihollisella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ei kersku
Sanoo Sananlaskujen kirjan sananlasku.Ehkä Herra puhuu myöhemmin minulle tuosta asiasta lisää,Hän tekee sen usein niin,Hänellä ei taida koskaan olla turha kiire,niinkuin Sielunvihollisella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tiedollaan, vaan kerskuu Jumalan antamalla tiedolla ja viisaudella. Kerskaa siis Jumalaa, ei itseään.
Mitähän sinä tarkoitat tuolla myöhemmin puhumisella ja yleensä mitä tarkoitat tuolla kasteasialla.
Voin vakuuttaa sinulle, että jos kyseessä on lapsikasteen halveksinta, niin se tulee omasta ajatusmaailmastasi, tuli se unena tai valvetilana.
Jumala kastaa Itse omansa upottaen meidät Jeesukseen ja kukaan ei voi sitä osaa Jeesuksen omilta ottaa poissa. - sun oma pääsi
vaan tuottaa. Ei Herra sinulle puhu vastoin omaa Sanaansa! Jossakin vaiheessa tuomitsit uskovien kasteen ja nyt sitten lapsikasteen! Heilut kahtaalle kuin ruoko myrskytuulessa! Sinun oppisi on todella sekavaa, mutta onneksi ei ole Jumalan antamaa oppia, vaan omia rakennelmiasi!
sun oma pääsi kirjoitti:
vaan tuottaa. Ei Herra sinulle puhu vastoin omaa Sanaansa! Jossakin vaiheessa tuomitsit uskovien kasteen ja nyt sitten lapsikasteen! Heilut kahtaalle kuin ruoko myrskytuulessa! Sinun oppisi on todella sekavaa, mutta onneksi ei ole Jumalan antamaa oppia, vaan omia rakennelmiasi!
Miksi kirjoitat selvää valetta?Oletko noin kateellinen minulle,kun et pysty puolustautumaan Jumalan Sanalla????????????????????????????????
- En todellakaan
Miksi kirjoitat selvää valetta?Oletko noin kateellinen minulle,kun et pysty puolustautumaan Jumalan Sanalla????????????????????????????????
ole sekopäälle kateellinen!
- korostat itseäsi
ja kertoilet utopistisia juttuja, että muka Jumana Pyhä Henki sinulle puhuisi täysin mielettömyyksiä. Sitä ei kyllä PH tee! Omat mielikuvitus luulosi vaan kuvitelet PH:n ääneksi!
En todellakaan kirjoitti:
ole sekopäälle kateellinen!
Olet kiihtyneessä tilassa,rauhoitu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
korostat itseäsi kirjoitti:
ja kertoilet utopistisia juttuja, että muka Jumana Pyhä Henki sinulle puhuisi täysin mielettömyyksiä. Sitä ei kyllä PH tee! Omat mielikuvitus luulosi vaan kuvitelet PH:n ääneksi!
Tuomarina,kuulenko Pyhän Hengen äänen,vai kuvittelenko omiani.Onko Herra kutsunut sinut paljastamaan minussa asuvan "valheen hengen"?Jos niin on,niin kerro toki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ole kiihtynyt
Olet kiihtyneessä tilassa,rauhoitu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaan kerron totuuden! Sinä se olet kiihtyneessä mielentilassa, kun uskallan varoittaa sinua ja sinusta, että olet valheprofeetta, joka luuluttelet omia luulojasi PH:n puheeksi!
- factaa.
Niiltä satanistien ja muiden sellaisten kastamattomilta lapsilta puuttuu kokonaan Pyhä Henki.
Lihasta syntyy liha eli lapsi tähän maailmaan.
Lapsi pitää kastaa mahdollisimman nopeasti Jeesuksen kastekäskyn (Matt.28:19-20) mukaan, jotta lapsi syntyy Jumalan lapseksi ja saa Pyhän Hengen lahjan, eikätkä jää lihan tilaan tähän maailmaan seurakunnan/Kristusruumiin ulkopuolelle, kuten pakanoiden lapset ovat lihan vallassa.
"Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa."- lapsena kastettu
en yhdy käsitykseesi, että lapsi syntyy Henkeen kasteessa, sillä kukaan ei synny uudeksi muuta kuin Jeesuksen kautta, eli uskosta Jeesukseen.
- vielä,
lapsena kastettu kirjoitti:
en yhdy käsitykseesi, että lapsi syntyy Henkeen kasteessa, sillä kukaan ei synny uudeksi muuta kuin Jeesuksen kautta, eli uskosta Jeesukseen.
että jokaisella uskovaisella vanhemmalla on oikeus käyttää lapsensa kasteella, kuten alkuseurakunnan vanhemmatkin käyttivät. Yhtään perhekunnan jäsentä ei jätetty ilman kastetta.
Itseni kohdalla on niin, että olen saanut armon uskoa aina Jumalaan ja vanhempani ovat tehneet kuuliaisuusteon, eli käyttäneet minut kasteella, mutta vasta sen jälkeen, kun aikuisena tunnustin Jeesuksen Herrakseni ihmisten edessä ja Jeesus tunnusti minut Jumalan enkelien edessä, sain uudesti syntymisen Jumalasta, eli vedestä ja Hengestä, joka ei ole maallista vettä, vaan on Jumala. Eli vain usko kykenee synnyttämään Jumalasta.
Kukaan, joka ei usko Jumalaan, vaikka kastettaisiin kuinka sääntöjen mukaan, ei synny uudeksi.
Sana, eli Jeesus tekee kaiken uudeksi ja siksi meidän on saatava Sanaa. vielä, kirjoitti:
että jokaisella uskovaisella vanhemmalla on oikeus käyttää lapsensa kasteella, kuten alkuseurakunnan vanhemmatkin käyttivät. Yhtään perhekunnan jäsentä ei jätetty ilman kastetta.
Itseni kohdalla on niin, että olen saanut armon uskoa aina Jumalaan ja vanhempani ovat tehneet kuuliaisuusteon, eli käyttäneet minut kasteella, mutta vasta sen jälkeen, kun aikuisena tunnustin Jeesuksen Herrakseni ihmisten edessä ja Jeesus tunnusti minut Jumalan enkelien edessä, sain uudesti syntymisen Jumalasta, eli vedestä ja Hengestä, joka ei ole maallista vettä, vaan on Jumala. Eli vain usko kykenee synnyttämään Jumalasta.
Kukaan, joka ei usko Jumalaan, vaikka kastettaisiin kuinka sääntöjen mukaan, ei synny uudeksi.
Sana, eli Jeesus tekee kaiken uudeksi ja siksi meidän on saatava Sanaa."käyttää lapsensa kasteella, kuten alkuseurakunnan vanhemmatkin käyttivät. Yhtään perhekunnan jäsentä ei jätetty ilman kastetta. "
Onko tämä teksti luettavissa asiayhteydessään raamatussa vai irralleen otettuna tietystä tapauksesta?- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Piste.Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voisi astua alas korkealta istuimeltaan ja tulla tänne syntisten keskelle pyöritettäväksi!!!
Tai sinullahan lienee oikeus etsiä se ensimmäinen kivi...- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
holav kirjoitti:
voisi astua alas korkealta istuimeltaan ja tulla tänne syntisten keskelle pyöritettäväksi!!!
Tai sinullahan lienee oikeus etsiä se ensimmäinen kivi...Stadissa asunnottomana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kristitty,
Mutta kristittyjen lapset kastetaan uuden liiton kasteeseen nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen!
Mt.28:19-20
Jo kristittyjen kasteen nimi kertoo, mitä kristittyjen lapsien kasteeseen kuuluu veden lisäksi!
Jeesus Kristus on Herra! - Raamatusta,
holav kirjoitti:
"käyttää lapsensa kasteella, kuten alkuseurakunnan vanhemmatkin käyttivät. Yhtään perhekunnan jäsentä ei jätetty ilman kastetta. "
Onko tämä teksti luettavissa asiayhteydessään raamatussa vai irralleen otettuna tietystä tapauksesta?sillä siellä puhutaan muutamasta perhekunnasta, jotka antoivat kastaa itsenä Jeesuksen nimeen. Tiedän, että nyt väität, että näissä perhekunnissa ei ollut lapsia. Kyllä niissä oli, sillä silloin lapsia sai tulla minkä tuli ja jos puhutaan useammasta PERHEKUNNASTA ei ne voi olla lapsettomia.
Olisi syytä miettiä ketä kuului perhekuntiin. Aikamoinen joukko se oli. - siitä
sitten pitää kiistellä, missä vaiheessa vesikaste on otettava. Onneksi Jumala ei jättänyt ihmisen ymmärryksen varaan pelastumista.
Oikeassa olet, että vesikaste ei takaa Pyhän Hengen saamista, vaan sen takaa usko Jeesukseen ja sen myötä saatava uudesti syntyminen. - +++++
kristitty, kirjoitti:
Mutta kristittyjen lapset kastetaan uuden liiton kasteeseen nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen!
Mt.28:19-20
Jo kristittyjen kasteen nimi kertoo, mitä kristittyjen lapsien kasteeseen kuuluu veden lisäksi!
Jeesus Kristus on Herra!Mistä tällainen löytyy, että Kristittyjen lapset pitää kastaa?
Perhekuntien kaste on myös tutkittava asiayhteydessään ja siitä kulttuurista käsin, jossa kirjoittaja eli.
Perhekunnalla ei tuossa tarkoiteta samaa kuin suomalaisella perheellä, johon kuuluu vanhemmat ja lapset. Gal.4:1-5 mukaan lapsen asemaan pääseminen edellytti tiettyä ikää ja siihen asti ei eroa orjasta. Näitä ei varmaan kastettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206316Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253847Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712923- 292840
- 821724
- 91623
- 1471612
- 1481571
- 121328
- 211272