Voiko ihan tavallisella imurilla masturboida? Voisitteko kertoa millä muilla kodista löytyvillä välineillä voi masturboida kuin kurkulla, porkkanalla, sähköhammasharjalla, sormilla ja suihkulla.
Imurilla??
9
10955
Vastaukset
- esmes.
pesäpallomailalla,sähkövatkaimella,sauvasekoittimel-
la,viinipullolla,banaanilla,kurpitsalla,munakoisolla,
patongilla..jne.Tai voit pyytää vaikka naapurin setää nussimaan sua. - lisälaite
Hei panopupu
En suosittele pölynimurin kokeilemista sellaisenaan klitoriskiihotukseen. Imurit ovat nykyisin niin armottomia imussaan, että niistä voisi koitua vaikeita kudosvaurioita, jos hekuman huipulla kontrolli pettää ja imuri pääsee nappaamaan kiinni herkkään limakalvoon kunnolla.
Imurin letkuun voidaan kuitenkin liittää lisälaite, joka vähentää imua ja imun määrää voidaan säädellä.
http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=11434
t. pupusisar- Varmaan..
...saat vahinkoa aikaan, jos täydellä imuteholla imuroit! Nykyään lähes kaikissa imureissa on tehonsäätö, jota kannattaa käyttää! Maalaisjärjen käyttö on sallittua!
Mut oikein käytettynä: UPEAA! IHANAA! :)
- ei kummastele
pesukone päältäajettava ruohonleikkuri epäkeskohiomakone kuumallavedellätäytettyvesipullo traktori hevonen puhelin yleensä mikävai mikä aiheuttaa tärinää
- Anonyymi
imuri on aivan ihana !!! ite tyydytin sillä ekaa kertaa ja kuvittelin samalla että mun tyttöystävä nuolee mun pillua❤️
- Anonyymi
Ihanaa olen kokeillut toimii . Mia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa olen kokeillut toimii . Mia
Ööhh työnnä purjoa perseesees silliviiva
- Anonyymi
Oon nyt tässä muutaman kerran surruutellut ja viimekerralla terska humpsahti pölypussiin.
- Anonyymi
Viimeksi tuli karmeat verirakkulat ja kives venähti, kun imurin teho meni täysille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4326138- 875460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514457- 543986
- 743934
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33606SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1923541Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432299