pitäkää pintanne. jos pakkolaki tulee niin älkää kuitenkaan menkö töihin. katsotaan peli loppuun asti.
hoitajat!
6
268
Vastaukset
- tsemppausta
Samaa mieltä. Mikäli hoitajien palkat eivät nouse kunnolla ja tänne saadaan tuollaisia lakeja, voivat muutkin palkansaajat (koskee myös teitä miesinssit!) olla varmoja, että tässä maassa harvalla tulee menemään hyvin, kun loputkin rippeet julkisesta puolesta raavitaan alas. Ei tällä haluttomuudella satsata julkiseen puoleen mitään muuta syytä ole.
- Hoitaja
Joopa joo!! Olen kyllä lakkoa vastaan tosissaan ja ihmettelinkin mihin kummaan nämä hoitaja kolleegani oikein hinkuvat lisää rahaa. Leivästä ei ole kyse,vaan nämä kulutushysteeriset, pääasiassa naispolot,haluavat euroja lisää, jotta loppumaton materian himo tulisi ainakin hetkellisesti tyydytettyä!!! Vitsi mitä lihapullia työpaikallanikin lyllertää, jos kova kiire on työpaikalla, ei kilot kyllä kartu. Kunnia kaikille HOITAJILLE, jotka työskentelevät akuutissa sairaahoidossa kiireen keskellä. Heille palkkaa lisää ja lisää työvoimaa akuuttiin sairaanhoitoon myös. Vanhainkodeissa ja pitkäaikaisosastoilla joutaa työskentelemään vähän iisimminkin!!! Lyhyemmät kahvi ja juorutauot niin kiireettömässäkin hoidossa kiire loittonee entisestään. Mokomat valittajahoitajat ovat juuri niitä, joitka eivät koskaan ole tehneet todella tärkeää hoitotyötä, missä on osattava myös työnsä ja osattava tehdä myös nopeita ratkaisuja. Pitkäaikaishoidossa työskentely on myös arvokasta, mutta 400-600 euroa lisää palkkaaon jo liikaa sellaisesta
hoitotyöstä. Korotetaan niiden hoitajien palkkaa, jotka sen ansaitsevat,niin sopu löytyy nopeammin. Kaikki eivät sitä ansaitse! - piilossa
Hoitaja kirjoitti:
Joopa joo!! Olen kyllä lakkoa vastaan tosissaan ja ihmettelinkin mihin kummaan nämä hoitaja kolleegani oikein hinkuvat lisää rahaa. Leivästä ei ole kyse,vaan nämä kulutushysteeriset, pääasiassa naispolot,haluavat euroja lisää, jotta loppumaton materian himo tulisi ainakin hetkellisesti tyydytettyä!!! Vitsi mitä lihapullia työpaikallanikin lyllertää, jos kova kiire on työpaikalla, ei kilot kyllä kartu. Kunnia kaikille HOITAJILLE, jotka työskentelevät akuutissa sairaahoidossa kiireen keskellä. Heille palkkaa lisää ja lisää työvoimaa akuuttiin sairaanhoitoon myös. Vanhainkodeissa ja pitkäaikaisosastoilla joutaa työskentelemään vähän iisimminkin!!! Lyhyemmät kahvi ja juorutauot niin kiireettömässäkin hoidossa kiire loittonee entisestään. Mokomat valittajahoitajat ovat juuri niitä, joitka eivät koskaan ole tehneet todella tärkeää hoitotyötä, missä on osattava myös työnsä ja osattava tehdä myös nopeita ratkaisuja. Pitkäaikaishoidossa työskentely on myös arvokasta, mutta 400-600 euroa lisää palkkaaon jo liikaa sellaisesta
hoitotyöstä. Korotetaan niiden hoitajien palkkaa, jotka sen ansaitsevat,niin sopu löytyy nopeammin. Kaikki eivät sitä ansaitse!Kokemus sairaanhoitajista on hyvä. Jo sairaalassa
vierailu ns. terveenä kohentaa oloa kun saa nähdä tehtävän työtä ja toimittavan sairaiden hyväksi.
Jotenkin tuntuu, että hoitajat on manipoloitu vihaisiksi. Tehy Fyhrer Jaana on useasti sanonut tv:ssä, että vastuu on (kuolemista, vammautumisista yms. vahingorvauksista)on hallituksella jos rahaa ei tule.
En usko kaikkien hoitajien olevan samaa mieltä irtisanoutumisaallossa ja jättävän mielellään kivuliaat potilaat ilman huolenpitoa.
- asunto lähtee.
Jos kyseessä on virka-etuna saatu asunto, niin sen pitää olla tyhjänä sillä kellonyömällä kun saapumatta jättäminen työvuoroon tapahtuu.
Mikäli asunnossa kuitenkin vielä asutaan, on kysymyksessä laiton talonvaltaus ja poliisi puhdistaa paikan. Mikäli tämä ei suju rauhallisesti, niin kysymyksessä on asuntoon linnoittautuminen ja sen hoitaa tarvittaessa poliisin karhuryhmä.- höpö.
Työsuhde asunnossa saa asua puolivuotta työsuhteen päättymisestä.
höpö. kirjoitti:
Työsuhde asunnossa saa asua puolivuotta työsuhteen päättymisestä.
millaisen sopimuksen ovat mahtaneet rustata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450