Milloin olisi viisainta juurruttaa Rodoja ja miten? Minulla on monta eri lajiketta ja haluaisin lisäillä niitä.
Rodon "monistus"
4
753
Vastaukset
- aloittaja
Tuo on tuttu juttu, mutta hidas.
Onko tiedossa muuta tapaa?
- rusalkaa
Huomasin, että ainakin Kauppila myy juurrutushormonia, joka auttaa juurien muodostumisessa pistokkaisiin.
Pitäskö alkaa kokeilemaan! Leikkaan kauniista rodoistani oksia, lupaavan näköisiä. Pitää olla muutama silmu. Sitten vaan kast. hormoniliuokseen ja hiekansekaiseen turpeeseen. Tai voishan se olla oikeeta havu-rodomultaa hiekalla höystettynä. Mikäs se oikea lämpötila tällaiseen on? Kosteutta ei liikaa, mutta ei saa kuivuakaan.
Jos kerta tuommoinen taivuttaminen onnistuu, miksei ihan oikean pistokkaan juurruttaminen! Tehdään niitä pistokkaita monista muistakin puuvartisista...
Minä aion kokeilla :) - sdsa
Tuossa hyvä linkki: http://www.rhodogarden.com/mixed/juurrutushormonit.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974