Milloin olisi viisainta juurruttaa Rodoja ja miten? Minulla on monta eri lajiketta ja haluaisin lisäillä niitä.
Vastaukset 4
- aloittaja
Tuo on tuttu juttu, mutta hidas.
Onko tiedossa muuta tapaa?
- rusalkaa
Huomasin, että ainakin Kauppila myy juurrutushormonia, joka auttaa juurien muodostumisessa pistokkaisiin.
Pitäskö alkaa kokeilemaan! Leikkaan kauniista rodoistani oksia, lupaavan näköisiä. Pitää olla muutama silmu. Sitten vaan kast. hormoniliuokseen ja hiekansekaiseen turpeeseen. Tai voishan se olla oikeeta havu-rodomultaa hiekalla höystettynä. Mikäs se oikea lämpötila tällaiseen on? Kosteutta ei liikaa, mutta ei saa kuivuakaan.
Jos kerta tuommoinen taivuttaminen onnistuu, miksei ihan oikean pistokkaan juurruttaminen! Tehdään niitä pistokkaita monista muistakin puuvartisista...
Minä aion kokeilla :) - sdsa
Tuossa hyvä linkki: http://www.rhodogarden.com/mixed/juurrutushormonit.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417