Mies huhtikuulta 1989

Pike-64

Hei!!
Sinä mies, nyt luultavasti 44-43 vuotias. Sinua on etsinyt 14 vuoden ajan tumma neitokainen, minkä tapasit kontaktipuhelimen innoittamana Helsingin Käpylässä.
En tiedä, missä olet nyt ja mikä on siviilisäätysi, mutta on myös sinulle tärkeää vastata tähän viestiin. Siis kirjoita minulle sähköpostia.

10

2617

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pike-64

      Lisäys/tarkennus edelliseen:
      Olit pukeutunut sinisiin farkkuin, kirkkaan siniseen Pirta -paitaan( kauluksellinen T-paita), siniseen farkkutakkiin.
      Tapasimme 4.4.1989 klo 02.30, juteltuamme sitä ennen monta tuntia puhelimessa.
      lähdit aamulla seitsemältä.
      Meillä on nyt jotain yhteistä, ja yhteydenottosi on tosi, siis TOSI TÄRKEÄÄ!!!!
      Puhuimme mm. pyöräilystä, ja kerroit että serkkusi asuu Pälkäneellä, missä minun siskonikin asui.
      Olit tuona iltana liikkeellä omien sanojesi mukaan firman autolla (työnantajasi?).
      Jos muistamista helpottaa, sanoit aamulla lähtiessäsi: "minun piti olla seitsemältä töissä, nyt minä myöhästyn viisi minuuttia". Tästä voi päätellä ettet ollut töissä kovin kaukana Käpylästä (n. viiden min. autoajomatkan päässä).
      Ota yhteyttä, vaikka et olisi itsekään varma, etsinkö juuri sinua.
      Kontaktipuhelimessa käytin nimimerkkiä: Pike, sinun käyttämääsi nimimerkkiä en muista. Annoin aika pian puhelinnumeroni, ja juttelimme näin useita tunteja.
      OTAPA YHTEYTTÄ.

    • Pike-64 jatkaa

      Lisäys edelliseen: Täsmennykseksi edelliseen viesttini- tunnistamisen helpottamiseksi: tapasimme 4.4.1989 klo n. 02.30. juteltuamme aika pitkän tovin ensin kontaktilinjalla, sitten annettuani oman numeroni, henk.kohtaisella linjalla. Ehdotit tapaamista ulkona, mutta koska en halunnut siihen aikaan yöstä lähteä ulos, kutsuin sinut kotiini.
      Lähdit aamulla klo 7.00, sanoit lähtiessäsi että sinun piti mennä seitsemäksi töihin, että nyt sinä viisi minuuttia myöhästyisit. eli tästä päätellen olit töissä viiden min. ajomatkan päästä Käpylästä. Minä olin töissä Kätilöopistolla.
      Puhuimme mm. pyöräilystä ja kerroit serkkusi (?) asuvan Pälkäneellä, missä asui myös minun siskoni.
      Et kertonut mitä teet työksesi, mutta sain sen vaikutelman, että se liittyisi jotenkin autourheiluun, ollen kuitenkin enimmäkseen verotukseen liittyvää.
      Ylläsi oli siniset farkut, sininen farkkutakki, ja sininen Pirta paita ( kauluksellinen T-paita).
      Minulla on jotain sinun arvokasta omaisuutta, joten olisi hyvin tärkeää että ottaisit yhteyttä.
      laita viesti, vaikka et olisikaan varma, oletko etsimäni henkilö. Jo sekin seikka, että olen etsinyt sinua kaikki 14 vuotta, pitäisi vaikuttaakin siltä että asiani on HYVIN TÄRKEÄ MEILLE MOLEMMILLE.
      Kirjoita: [email protected]

    • Kukkuukäkönen

      Hei, löysin sattumalta tämän vanhan viestin.
      Vieläkö kaipaat yhteydenottoa yökaveriltasi? Minulla saattaisi olla yksi varteenotettava vinkki yhdestä kaverista, joka mielellään vastaavia keskusteluja silloin harrasti ja ollen töissä tuolla alueella.
      Tosin saattaa olla aivan väärä kaveri mutta kumminkin...

      • neuvokasta

        Jaa-a, kohta siitä ensitapaamisesta tuleekin jo 29 vuotta! Alatte olla keski-ikäisiä jo:) Niin se aika kuluu..


    • Morjestavaan

      Eipä taida Pirre olla enää lukemassa täällä.

    • Kukkuukäkönen

      Eipä Pirre vastaa.
      Ehkä ei asia ole enää ajankohtainen.

    • Mies-1989

      No,moro moro.Täälähä mää ny sitten oon.
      Mut miss sää ole?

    • Tulin varta vasten etsimään tätä viestiäni, kun muistin että olin kirjoittanut tänne.

      Aikani seurasin josko tulisi vastauksia.

      Nyt kyseinen henkilö on löytynyt kuukausi sitten yllättävän ja onnekaan sattuman kautta.

      Joku tässä aikaisemmin kommentoikin että olemme jo keski-ikäisiä. Totta; onhan tuosta kulunut jo 29 vuotta.
      Mutta ikinä ei ole liian myöhäistä onnekkaille sattumille :)
      Aika sattumaa on myös se että kaikki kommenttinne on tullut tämän vuoden aikana, siis alkuperäisestä viestistä kulunut silti 15 vuotta. Samana vuonna henkilö siis löytyi.
      Vaikka ihan toisen asian perusteella, mutta kiitos silti kaikille.

      • Minä en edes tiedä, onko minulla tuota jippii-sähköpostiosoitetta enää, ja onko koko sähköpostilaatikkoa olemassa.
        Mutta silloin kun se vielä tuolloin oli, en saanut sinne mitään ilmoitusta että olen saanut viestiini vastauksia, joten en osannut näitä tulla lukemaan.


    • mies890

      postilaatikko, on olemassa, tippaata vaan sinne kirjees...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe