Intouduin kokeilemaan masturbointia satulatuolilla, ja johan laukesin äkkiä! Onko muilla kokemuksia? Kiihotti se tilannekin, kun sälekaihtimien välistä näkyi ulos ja käytävältä kuului jatkuvasti ihmisten ääniä.. Nojauduin pöytää vasten, koukistin jalkoja nostaen ne ylemmäs ja aloin hinkuttaa. Mmm..
satulatuoli
51
14542
Vastaukset
- marilyn39
Oih, millainen se tuoli on?
Mua niin himottaa täällä...
Olis muuten aivan ihanaa runkata jonkun toisen naisen kanssa samaan aikaan, joko puhelimessa tai livenä:=))
Nam!- Anonyymi
ihana ajatus kiihotun .Niina 39 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihana ajatus kiihotun .Niina 39 .
kiinnostaa kokeilla töis .onko joku kokeillu klitoriskiihottimia .perhosia .minidildoja töis kiinnostaa .NIINA 39
- kanssa yöllä
joskus taannoin jutelin yöhoitsun kanssa yöllä. Hänellä oli satulatuoli ja kertois sen kanssa leikkivänsä usein.
Joskus kun hame päällä niin kuulemma pikkareilla on ihana istua ja hinkata alapäätä tuolia vasten ja kuvitella tuhmia samalla.
En tiedä oliko totta, mutta lukemattomat orkut on satulatuolia vasten saanut, nahkainen pinta on helppo puhdistaa. - pervo
ahh kun saisi kuvan siitä kun joku tyydyttää itseääb satulatuolilla
olisi upeaa kovalla kullilla hinkata satulatuolia ja laueta oikeen isot lämpimät spermat.sen jälkeen nuolla omia spermoja.aah suu täynnä spermaa.kiihottaa niin että kohta laukean.
- Heppahei
Omistan myos satulatuolin töissä. Kesällä kun oli hame päällä hieroin pillua tuoliin
kun paikat oli valmiina otin pikkarit pois ja hieroin märkää pillua nahkaista tuolia vasten. Kylläpä oli liukasta ja litinä oli melkoinen. Upea orgasmi ja olipa tytöllä punaiset posket. Ei jäänyt ainoaksi kertaa..- Raffiisexii
Kiihotuin! Sun kans olis mielenkiintoista vaihtaa rivoja ajatuksia raffsex at outlook dot com, salee veisin sut perille jo ekas paluupostis
- Raumanjussi
Tästä näystä vaikka maksaisin...... Huh!
Mulla on anustappi ja satulatuoli. Sain ne pomolta lahjaksi. Se piti kaukosäätimen itsellään.
- Anonyymi
Hyvä keksintö se anustappi, kun sitä anusta on hoonattu jo niin väljäksi, muutenhan housut olisi täynnä koko aika sitä ihtiään.
- Heppahei
Hei Raffiisexii. Tuo osoite??
Mielellään vaihtaisin ajatuksia... - Anonyymi
Minuakin kiihottaa työtuolini. Satulatuoli. Eilen öljysin sen kokonaan ja voi morjes mikä tunne kun hieroi klitorista ja pyllynreikää siihen. Ihana. Kyllä työt maistuu ;)
- Anonyymi
Ollapa sun satulatuoli niin kiusaisin sun pilluasi joka päivä😂😂
- Anonyymi
Se ois ihanaa 😋
- Anonyymi
Hyväilisin sun pilluu kesken sun tärkeän puhelun😉
- Anonyymi
Kerro lisää. Mä runkkaan samalla.
- Anonyymi
Puhelusta tulisi outo sun takia. Sillä alkaisit voihkia ja huohottaa kun pillusi saisi hyväilyä ja nautinnollisia hierontoja.
- Anonyymi
Mä hieroisin pillua sun naamaan niin paljon. Ja samalla ottaisin sulta suihin.
- Anonyymi
Ainii mut en mä voi ottaa suihin jos puhun puhelimeen 😅
- Anonyymi
Kohta huomaatkin että tuoli onkin hävinnyt ja hyväilijä onkin sun ihanne miehesi jonka olet ohimennen huomannut ja joka oli äsken vielä sun puhelimesi toisessa päässä
- Anonyymi
Luojan kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta huomaatkin että tuoli onkin hävinnyt ja hyväilijä onkin sun ihanne miehesi jonka olet ohimennen huomannut ja joka oli äsken vielä sun puhelimesi toisessa päässä
Ihanne mies voisi joutessaan tuurata naamallaan sitä tuolia vaikka joka päivä ja imeä pimppiä kuten tuossa eempänä se pölynimuri.
- Anonyymi
Mitä sit tekisit. Mä runkkaan ja oon ihan märkä.
- Anonyymi
Hei kiitos 😘 tulin jo.
- Anonyymi
Saat tulla uudestaan sillä saat mun kullin sun tiukkaan pilluun takaa päin vatkaten ...sun peppua on kyllä ihana kapistus puristelen sun pakaroitasi samalla
- Anonyymi
Aaah. Kameli asento on mun lemppari. Se tuntuu vielä paremmalta kun perus takaapäin. Samalla voisin hieroo mun rintoja.
- Anonyymi
Hyväilen sun nipukkaa samalla kun nain sua...
- Anonyymi
Näin susta unta 😘
- Anonyymi
Jaa olinko liian raju mielestäsi kun heitin sut pöydälle ja nain takaa päin lastin sisään😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa olinko liian raju mielestäsi kun heitin sut pöydälle ja nain takaa päin lastin sisään😜
Et ollu 😉 se kuulostaa just hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ollu 😉 se kuulostaa just hyvältä.
Haluatko jokukerta uudestaan että vierailen sun luona vai joko pillusi pärjää yksinkin😂😂
- Anonyymi
Tuu vaa 😁 kaksin oli kivempaa.
- Anonyymi
Missä päin oot oikeesti, minä Kuopion lähistöllä.
- Anonyymi
Pirkanmaa
- Anonyymi
Okei Tuutko yökyläilee tänne vai mä sinne🙂
- Anonyymi
Paljos sulla oli sitä ikää?
- Anonyymi
Aikuinen oon ollut jo kymmeniä vuosia siis 47v. Mites sulla?😉
- Anonyymi
40 😊
- Anonyymi
Millainen muuten oot hoikka vai ei paksu vai ei sopiva vaan just sopiva🙂
- Anonyymi
No en ole lihava. Olen aina urheillut, joten en ole mikään kukkakeppikään. Tummat pitkät hiukset. Tummat silmät. Pisamia. 165 pitkä.
- Anonyymi
Okei se kuulostaa hyvältä .🥰. On jotain tarttumapintaa ainakin rinnoissa😂😂. Minä 180/ 87
- Anonyymi
Mites ite 😊
- Anonyymi
Lyhyet hiukset ja normaalia parempi vartalo ...kenties😂
- Anonyymi
😁😁 Normaalia parempi 😁 ihan parasta.
- Anonyymi
Pitää erottua joukosta😂😂. Milloin pan... tavattaisiin🤭
- Anonyymi
Voiskohan tästä siirtyä johki muualle juttelee 😄
- Anonyymi
Kainu at meiliboxi.fi
Etätöissä kotona.
Luen monesti näitä juttuja.
Itsellä satula tuoli ja anustappi.
Menee hyvin kun ei tarvi sanoa palaverissa mitään.
Kuunnella vain.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663205
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261698Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157