Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

satulatuoli

Intouduin kokeilemaan masturbointia satulatuolilla, ja johan laukesin äkkiä! Onko muilla kokemuksia? Kiihotti se tilannekin, kun sälekaihtimien välistä näkyi ulos ja käytävältä kuului jatkuvasti ihmisten ääniä.. Nojauduin pöytää vasten, koukistin jalkoja nostaen ne ylemmäs ja aloin hinkuttaa. Mmm..
5115754
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 51

Vanhimmat

Oih, millainen se tuoli on?
Mua niin himottaa täällä...
Olis muuten aivan ihanaa runkata jonkun toisen naisen kanssa samaan aikaan, joko puhelimessa tai livenä:=))
Nam!

Äänestä

joskus taannoin jutelin yöhoitsun kanssa yöllä. Hänellä oli satulatuoli ja kertois sen kanssa leikkivänsä usein.

Joskus kun hame päällä niin kuulemma pikkareilla on ihana istua ja hinkata alapäätä tuolia vasten ja kuvitella tuhmia samalla.

En tiedä oliko totta, mutta lukemattomat orkut on satulatuolia vasten saanut, nahkainen pinta on helppo puhdistaa.

1Äänestä

ahh kun saisi kuvan siitä kun joku tyydyttää itseääb satulatuolilla

Äänestä

olisi upeaa kovalla kullilla hinkata satulatuolia ja laueta oikeen isot lämpimät spermat.sen jälkeen nuolla omia spermoja.aah suu täynnä spermaa.kiihottaa niin että kohta laukean.

Äänestä

Omistan myos satulatuolin töissä. Kesällä kun oli hame päällä hieroin pillua tuoliin
kun paikat oli valmiina otin pikkarit pois ja hieroin märkää pillua nahkaista tuolia vasten. Kylläpä oli liukasta ja litinä oli melkoinen. Upea orgasmi ja olipa tytöllä punaiset posket. Ei jäänyt ainoaksi kertaa..

4Äänestä
  • Kiihotuin! Sun kans olis mielenkiintoista vaihtaa rivoja ajatuksia raffsex at outlook dot com, salee veisin sut perille jo ekas paluupostis

1Äänestä

• Multakin on töissä tultu kysymään kuinka voin. Olin kuulema ihan punainen.

Äänestä

Tästä näystä vaikka maksaisin...... Huh!

Äänestä

Mulla on anustappi ja satulatuoli. Sain ne pomolta lahjaksi. Se piti kaukosäätimen itsellään.

Äänestä
  • Hyvä keksintö se anustappi, kun sitä anusta on hoonattu jo niin väljäksi, muutenhan housut olisi täynnä koko aika sitä ihtiään.

Äänestä

Hei Raffiisexii. Tuo osoite??
Mielellään vaihtaisin ajatuksia...

Äänestä

Minuakin kiihottaa työtuolini. Satulatuoli. Eilen öljysin sen kokonaan ja voi morjes mikä tunne kun hieroi klitorista ja pyllynreikää siihen. Ihana. Kyllä työt maistuu ;)

Äänestä
  • Ollapa sun satulatuoli niin kiusaisin sun pilluasi joka päivä😂😂

Äänestä

Se ois ihanaa 😋

Äänestä
  • Hyväilisin sun pilluu kesken sun tärkeän puhelun😉

Äänestä

Kerro lisää. Mä runkkaan samalla.

Äänestä
  • Puhelusta tulisi outo sun takia. Sillä alkaisit voihkia ja huohottaa kun pillusi saisi hyväilyä ja nautinnollisia hierontoja.

Äänestä

Mä hieroisin pillua sun naamaan niin paljon. Ja samalla ottaisin sulta suihin.

Äänestä

Ainii mut en mä voi ottaa suihin jos puhun puhelimeen 😅

Äänestä
  • Kohta huomaatkin että tuoli onkin hävinnyt ja hyväilijä onkin sun ihanne miehesi jonka olet ohimennen huomannut ja joka oli äsken vielä sun puhelimesi toisessa päässä

Äänestä

• Luojan kiitos.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kohta huomaatkin että tuoli onkin hävinnyt ja hyväilijä onkin sun ihanne miehesi jonka olet ohimennen huomannut ja joka oli äsken vielä sun puhelimesi toisessa päässä

Ihanne mies voisi joutessaan tuurata naamallaan sitä tuolia vaikka joka päivä ja imeä pimppiä kuten tuossa eempänä se pölynimuri.

Äänestä

Mitä sit tekisit. Mä runkkaan ja oon ihan märkä.

Äänestä

Hei kiitos 😘 tulin jo.

Äänestä
  • Saat tulla uudestaan sillä saat mun kullin sun tiukkaan pilluun takaa päin vatkaten ...sun peppua on kyllä ihana kapistus puristelen sun pakaroitasi samalla

Äänestä

Aaah. Kameli asento on mun lemppari. Se tuntuu vielä paremmalta kun perus takaapäin. Samalla voisin hieroo mun rintoja.

Äänestä
  • Hyväilen sun nipukkaa samalla kun nain sua...

Äänestä

Näin susta unta 😘

Äänestä
  • Jaa olinko liian raju mielestäsi kun heitin sut pöydälle ja nain takaa päin lastin sisään😜

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa olinko liian raju mielestäsi kun heitin sut pöydälle ja nain takaa päin lastin sisään😜

Et ollu 😉 se kuulostaa just hyvältä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Et ollu 😉 se kuulostaa just hyvältä.

Haluatko jokukerta uudestaan että vierailen sun luona vai joko pillusi pärjää yksinkin😂😂

Äänestä

Tuu vaa 😁 kaksin oli kivempaa.

Äänestä
  • Missä päin oot oikeesti, minä Kuopion lähistöllä.

Äänestä

Pirkanmaa

Äänestä
  • Okei Tuutko yökyläilee tänne vai mä sinne🙂

Äänestä

Paljos sulla oli sitä ikää?

Äänestä
  • Aikuinen oon ollut jo kymmeniä vuosia siis 47v. Mites sulla?😉

Äänestä

40 😊

Äänestä
  • Millainen muuten oot hoikka vai ei paksu vai ei sopiva vaan just sopiva🙂

Äänestä

No en ole lihava. Olen aina urheillut, joten en ole mikään kukkakeppikään. Tummat pitkät hiukset. Tummat silmät. Pisamia. 165 pitkä.

Äänestä
  • Okei se kuulostaa hyvältä .🥰. On jotain tarttumapintaa ainakin rinnoissa😂😂. Minä 180/ 87

Äänestä

Mites ite 😊

Äänestä
  • Lyhyet hiukset ja normaalia parempi vartalo ...kenties😂

Äänestä

😁😁 Normaalia parempi 😁 ihan parasta.

Äänestä
  • Pitää erottua joukosta😂😂. Milloin pan... tavattaisiin🤭

Äänestä

Voiskohan tästä siirtyä johki muualle juttelee 😄

Äänestä
  • Kainu at meiliboxi.fi

Äänestä

Etätöissä kotona.
Luen monesti näitä juttuja.
Itsellä satula tuoli ja anustappi.
Menee hyvin kun ei tarvi sanoa palaverissa mitään.
Kuunnella vain.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

nautiskelija kirjoitti:

Intouduin kokeilemaan masturbointia satulatuolilla, ja johan laukesin äkkiä! Onko muilla kokemuksia? Kiihotti se tilannekin, kun sälekaihtimien välistä näkyi ulos ja käytävältä kuului jatkuvasti ihmisten ääniä.. Nojauduin pöytää vasten, koukistin jalkoja nostaen ne ylemmäs ja aloin hinkuttaa. Mmm..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu