satulatuoli

nautiskelija

Intouduin kokeilemaan masturbointia satulatuolilla, ja johan laukesin äkkiä! Onko muilla kokemuksia? Kiihotti se tilannekin, kun sälekaihtimien välistä näkyi ulos ja käytävältä kuului jatkuvasti ihmisten ääniä.. Nojauduin pöytää vasten, koukistin jalkoja nostaen ne ylemmäs ja aloin hinkuttaa. Mmm..

51

14039

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marilyn39

      Oih, millainen se tuoli on?
      Mua niin himottaa täällä...
      Olis muuten aivan ihanaa runkata jonkun toisen naisen kanssa samaan aikaan, joko puhelimessa tai livenä:=))
      Nam!

      • Anonyymi

        ihana ajatus kiihotun .Niina 39 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihana ajatus kiihotun .Niina 39 .

        kiinnostaa kokeilla töis .onko joku kokeillu klitoriskiihottimia .perhosia .minidildoja töis kiinnostaa .NIINA 39


    • kanssa yöllä

      joskus taannoin jutelin yöhoitsun kanssa yöllä. Hänellä oli satulatuoli ja kertois sen kanssa leikkivänsä usein.

      Joskus kun hame päällä niin kuulemma pikkareilla on ihana istua ja hinkata alapäätä tuolia vasten ja kuvitella tuhmia samalla.

      En tiedä oliko totta, mutta lukemattomat orkut on satulatuolia vasten saanut, nahkainen pinta on helppo puhdistaa.

    • pervo

      ahh kun saisi kuvan siitä kun joku tyydyttää itseääb satulatuolilla

    • olisi upeaa kovalla kullilla hinkata satulatuolia ja laueta oikeen isot lämpimät spermat.sen jälkeen nuolla omia spermoja.aah suu täynnä spermaa.kiihottaa niin että kohta laukean.

    • Heppahei

      Omistan myos satulatuolin töissä. Kesällä kun oli hame päällä hieroin pillua tuoliin
      kun paikat oli valmiina otin pikkarit pois ja hieroin märkää pillua nahkaista tuolia vasten. Kylläpä oli liukasta ja litinä oli melkoinen. Upea orgasmi ja olipa tytöllä punaiset posket. Ei jäänyt ainoaksi kertaa..

      • Raffiisexii

        Kiihotuin! Sun kans olis mielenkiintoista vaihtaa rivoja ajatuksia raffsex at outlook dot com, salee veisin sut perille jo ekas paluupostis


      • Multakin on töissä tultu kysymään kuinka voin. Olin kuulema ihan punainen.


    • Raumanjussi

      Tästä näystä vaikka maksaisin...... Huh!

    • Mulla on anustappi ja satulatuoli. Sain ne pomolta lahjaksi. Se piti kaukosäätimen itsellään.

      • Anonyymi

        Hyvä keksintö se anustappi, kun sitä anusta on hoonattu jo niin väljäksi, muutenhan housut olisi täynnä koko aika sitä ihtiään.


    • Heppahei

      Hei Raffiisexii. Tuo osoite??
      Mielellään vaihtaisin ajatuksia...

    • Anonyymi

      Minuakin kiihottaa työtuolini. Satulatuoli. Eilen öljysin sen kokonaan ja voi morjes mikä tunne kun hieroi klitorista ja pyllynreikää siihen. Ihana. Kyllä työt maistuu ;)

      • Anonyymi

        Ollapa sun satulatuoli niin kiusaisin sun pilluasi joka päivä😂😂


    • Anonyymi

      Se ois ihanaa 😋

      • Anonyymi

        Hyväilisin sun pilluu kesken sun tärkeän puhelun😉


    • Anonyymi

      Kerro lisää. Mä runkkaan samalla.

      • Anonyymi

        Puhelusta tulisi outo sun takia. Sillä alkaisit voihkia ja huohottaa kun pillusi saisi hyväilyä ja nautinnollisia hierontoja.


    • Anonyymi

      Mä hieroisin pillua sun naamaan niin paljon. Ja samalla ottaisin sulta suihin.

    • Anonyymi

      Ainii mut en mä voi ottaa suihin jos puhun puhelimeen 😅

      • Anonyymi

        Kohta huomaatkin että tuoli onkin hävinnyt ja hyväilijä onkin sun ihanne miehesi jonka olet ohimennen huomannut ja joka oli äsken vielä sun puhelimesi toisessa päässä


      • Anonyymi

        Luojan kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta huomaatkin että tuoli onkin hävinnyt ja hyväilijä onkin sun ihanne miehesi jonka olet ohimennen huomannut ja joka oli äsken vielä sun puhelimesi toisessa päässä

        Ihanne mies voisi joutessaan tuurata naamallaan sitä tuolia vaikka joka päivä ja imeä pimppiä kuten tuossa eempänä se pölynimuri.


    • Anonyymi

      Mitä sit tekisit. Mä runkkaan ja oon ihan märkä.

    • Anonyymi

      Hei kiitos 😘 tulin jo.

      • Anonyymi

        Saat tulla uudestaan sillä saat mun kullin sun tiukkaan pilluun takaa päin vatkaten ...sun peppua on kyllä ihana kapistus puristelen sun pakaroitasi samalla


    • Anonyymi

      Aaah. Kameli asento on mun lemppari. Se tuntuu vielä paremmalta kun perus takaapäin. Samalla voisin hieroo mun rintoja.

      • Anonyymi

        Hyväilen sun nipukkaa samalla kun nain sua...


    • Anonyymi

      Näin susta unta 😘

      • Anonyymi

        Jaa olinko liian raju mielestäsi kun heitin sut pöydälle ja nain takaa päin lastin sisään😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa olinko liian raju mielestäsi kun heitin sut pöydälle ja nain takaa päin lastin sisään😜

        Et ollu 😉 se kuulostaa just hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ollu 😉 se kuulostaa just hyvältä.

        Haluatko jokukerta uudestaan että vierailen sun luona vai joko pillusi pärjää yksinkin😂😂


    • Anonyymi

      Tuu vaa 😁 kaksin oli kivempaa.

      • Anonyymi

        Missä päin oot oikeesti, minä Kuopion lähistöllä.


    • Anonyymi

      Pirkanmaa

      • Anonyymi

        Okei Tuutko yökyläilee tänne vai mä sinne🙂


    • Anonyymi

      Paljos sulla oli sitä ikää?

      • Anonyymi

        Aikuinen oon ollut jo kymmeniä vuosia siis 47v. Mites sulla?😉


    • Anonyymi

      40 😊

      • Anonyymi

        Millainen muuten oot hoikka vai ei paksu vai ei sopiva vaan just sopiva🙂


    • Anonyymi

      No en ole lihava. Olen aina urheillut, joten en ole mikään kukkakeppikään. Tummat pitkät hiukset. Tummat silmät. Pisamia. 165 pitkä.

      • Anonyymi

        Okei se kuulostaa hyvältä .🥰. On jotain tarttumapintaa ainakin rinnoissa😂😂. Minä 180/ 87


    • Anonyymi

      Mites ite 😊

      • Anonyymi

        Lyhyet hiukset ja normaalia parempi vartalo ...kenties😂


    • Anonyymi

      😁😁 Normaalia parempi 😁 ihan parasta.

      • Anonyymi

        Pitää erottua joukosta😂😂. Milloin pan... tavattaisiin🤭


    • Anonyymi

      Voiskohan tästä siirtyä johki muualle juttelee 😄

      • Anonyymi

        Kainu at meiliboxi.fi


    • Etätöissä kotona.
      Luen monesti näitä juttuja.
      Itsellä satula tuoli ja anustappi.
      Menee hyvin kun ei tarvi sanoa palaverissa mitään.
      Kuunnella vain.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe