voi helvetti..

...

voi että kun voi olla vaikeeta parantua tästä helvetistä. Ahmin äsken ihan vitusti enkä pääse oksentaan, tai pääsen ehkä jotenkin mutta kun ei edes jaksaisi mennä. pitäis mennä pihalle, siellä on niin kylmä!! mä en jaksa enää...

voiko lääkkeitten yliannostuksella kuolla, siis en haluais kuolla, voisin vaan saada lääkärit tekemäään vatsahuuhtelun... miten sen sais??

mä en jaksa...

4

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka.

      Minullakin on ollut syömishäiriö ja parannuin siitä kun eräs naine rukoili puolestani..sen jälkeen olen ollut kunnossa.
      Sinun ei tarvitse kuolla vaan hae apua. Jos todella haluat parantua sinun on tehtävä työtä..se ei ole helppoa mutta tahdon voimalla ja muiden ihmisten tuen avulla se onnistuu..
      Lääkkeisiin voi kuolla. Älä rupea pelleilemään niiden kanssa.. Siskoni otti lääkkeiden yliannostuksen ja lääkärit sanoivat että hänen oli pitänyt kuolla puoleen siitä määrästä minkä hän otti mutta hänellä oli hyvä tuuri..taikka sitten siinä oli kyse siitä että Jumala halusi antaa hänelle toisen mahdollisuuden..minä uskon siihen.. Mutta kaikille ei niin käy. Muista se. Älä ota mitään lääkkeitä..Et ole lihava eikä sinun tarvitse alkaa oksentelemaan.

      Kyse on itsetunnosta. Usko itseesi ja menestyt!

      Voimia sinulle!!:)

      • saatana sun kaa

        Ei mitään vitun jumalaa oo olemassa saatanan hintti!


    • Koo Tee

      Joo, ymmärrän sinua täysin. Itsekin olen noita oksentamisvaikeuksia kokenut. Jos mies on kotona, pitää jotenkin peitellä oksentelu ja ulkonakin olen ollut... tai päästänyt vesihanaa täysillä tai jotain muuta yhtä järjetöntä! Mulle auttaa ainakin vähän se, että yritän henkisesti rauhoittua, ottaa happea, laskea lukua, käydä ulkona tai jotain sinä hetkenä kun on mielessä ahmiminen ja sen aloittaminen. Joskus se pelaa, joskus ei. Kumma juttu. uskon silti, että tästä selvitään, sinä ja minä.

    • Tiinu82

      Lääkkeiden yliannostukseen annetaan nykyään lääkehiiltä, eli siitä periaatteessa tulee vielä lisää tavaraa mahaan. Joten kantsii unohtaa se vaihtoehto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe