Voi perkule kun voi mieli olla hauras ja teini. Ihastuin n.30 min sitten tyttöön jonka tapasin apteekin ovella!Kyl oli kauniit silmät. Avasi kohteliaasti oven minulle, hymyili, jatkoi matkaa samaan suuntaan.. vilkaisin viel pari kertaa sen nättii peppuu ja jatkettiin sit eri suuntiin. Ihan kuin viel 10 vuotta sitten..
t:25v
On se ihmeellistä
Nimetön
2
750
Vastaukset
- *Annabelle*
Mäkin joskus luulin että olen ihan tunnoton miesten suhteen kunnes näin myös jotain söpöä joka sai mut leijumaan ilmassa lopun päivää.Eiks oo ihanaa ! ja mä olen 43 v !!!!
- väitä
että 25v on vanha. haha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990