Onko tuhkimotarinan jaksoja ladattavissa esim. limewiressä? tai saako ostettua jostain DVD-paketteja ym.
vastauksia please, : DDDD
tuhkimotarina
4
433
Vastaukset
- Chiquitita
DVD:tä ei ainakaan oo vielä saatavilla, vaikka me monet fanit sitä toivotaankin. Adressit.com:issa on adressi, joka kannattaa allekirjoittaa, jos haluaa Tuhkiksen DVD:lle. Se adressi on tossa osoitteessa: http://www.adressit.com/mi_gorda_bella
- Sisiliaass
lataa tuolta jaksoja valitse capitulos y videos linkkin
- Bella<3
Sisiliaass kirjoitti:
Eli siis, Tuhkimotarina-fans: Tuhkimotarina dvd-boxi ilmestyy huhtikuun loppupuolella XD
- bella<3
Sisiliaass kirjoitti:
missä tuolla kyseisellä sivulla on toi ''capitulos y videos'' linkki? ei löydy millään vai oonko vaan jotenkin tyhmä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242