Apulanta : Maanantai...

Nimetön

Maanantai

Niin kirjoitin liikaa eilen taas
Kirjoitin sulle uudestaan
Pitäisi muistaa uskaltaa
Pitäisi muistaa yrittää
Raha kai aina ratkaisee
Odotus viimein palkitsee
Lajinsa parhaat selviytyy
Kun maailma toisin järjestyy

Tie pelastaa
Tie pelastaa jos uskaltaa
Tie pelastaa jos vaihtaa suuntaa

Maanantai taas saapuu aivan liian aikaisin kai
On liian helppoo olla onnellinen
Minä tiedän kyllä sen
Minä tiedän kyllä sen miltä tuntuu

Niin apina tahtoi sinutkin
Apina vei sut kuitenkin
Ketä sun kuulin huutavan
Tuli saa lahjan kalleimman

En halunnut muuta kuin kaiken
Kivestä tehdyn kauluksen
Ja sehän on luonnollinen syy
Ja lopulta kaikki järjestyy

Tie pelastaa
Tie pelastaa jos uskaltaa
Tie pelastaa jos vaihtaa suuntaa

Maanantai taas saapuu aivan liian aikaisin kai
On liian helppoo olla onnellinen
Minä tiedän kyllä sen
Minä tiedän kyllä sen miltä tuntuu

15

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että --

Toivoisin että hoitajien vaatimuksia peilattaisiin korkeakouluopiskelijoiden silmin, koska he jos ketkä ovat yleensä sorrettujen puolella, perjantai-iltaisin kapakassa, viikonloppuisin tenttikirjojen äärellä ja maanantaiaamuisinkin matkalla junassa taas kohti opiskelukaupunkia, ja he jos ketkä osaavat - ainakin heidän pitäisi osata - ajatella kaikista näkökulmista asioita.

Jos he pitävät vaatimuksia oikeutettuina, ihmisuhrienkin kustannuksella, opiskelijat laajana rintamana, ei vain radikaaleimmat tai aktiivisimmat maailmanparantajat, voisivat aloittaa opiskelulakon, myötätuntolakon, ihan omalla kustannuksellaan,

tai julistaa, etteivät ryhdy siihen ja syytä että.

• viestistäsi

voihan sen näinkin sanoa, jos muuten ei uskalla.
      Tule onnelliseksi, jos voit.
      Fiksut pärjää aina, rentut huonommin, luulisin.

• Nimetön

kerro nyt... tuo on vaan kaikki mitä tunnen tuo kappale tänään. kyllä mäki yritän.

• kutsua itseään
        Nimetön kirjoitti:

kerro nyt... tuo on vaan kaikki mitä tunnen tuo kappale tänään. kyllä mäki yritän.

viksuksi niin se joteski kuulostaa irstaalta eikä lainkaan sellaiselta ihmiseltä, joka yrittää parantaa maailmaa.

Alkuper. viesti on kaunis.

• vaan
        Nimetön kirjoitti:

muttei se auta Sinua enää. Sinun on otettava toinen asenne, jos osaat. Epäilen.

• Nimetön
        vaan kirjoitti:

muttei se auta Sinua enää. Sinun on otettava toinen asenne, jos osaat. Epäilen.

oo ottanu... sitä paitsi aika selväksi oot tehny, ettei yrittäminen enää kannata ja vaikka se joskus siltä näyttäiski niin väkisin en lähde palojani asettelemaan. en mä sellasta halua.

• on sanonut
        Nimetön kirjoitti:

oo ottanu... sitä paitsi aika selväksi oot tehny, ettei yrittäminen enää kannata ja vaikka se joskus siltä näyttäiski niin väkisin en lähde palojani asettelemaan. en mä sellasta halua.

että väkisin.
        Minä en myöskään halua väkisin mitään. Halusta haluaisin, jos Sinä haluat, mutta.........
        Reilu peli, näytä korttisi, niin minäkin.

• ----------------
        on sanonut kirjoitti:

että väkisin.
        Minä en myöskään halua väkisin mitään. Halusta haluaisin, jos Sinä haluat, mutta.........
        Reilu peli, näytä korttisi, niin minäkin.

tässä voi olla suuren suuri väärinkäsityskin, koska se mitä en oo sanonu ei oo tarkottanu välinpitämättömyyttä tai haaveilua =) haaveilun takia ei oo asioita jätetty sanomatta. ei ei. kaikkein tärkein mikä sun pitäs tietää, on et olet minulle hyvin tärkeä ja jos sinut saisin niin todellakin ottaisin, enkä vaan ottas elämään vaan niin että sä pitäisit mua ja mä pitäisin sua.

• oon vaan
        ---------------- kirjoitti:

tässä voi olla suuren suuri väärinkäsityskin, koska se mitä en oo sanonu ei oo tarkottanu välinpitämättömyyttä tai haaveilua =) haaveilun takia ei oo asioita jätetty sanomatta. ei ei. kaikkein tärkein mikä sun pitäs tietää, on et olet minulle hyvin tärkeä ja jos sinut saisin niin todellakin ottaisin, enkä vaan ottas elämään vaan niin että sä pitäisit mua ja mä pitäisin sua.

ihminen ja haluan että mäki voisin saada jotain ensin, onko se liikaa pyydetty? mulla oo varaa eikää ees haluja alkaa leikkimään sun tunteilla. joskus toivoo että sais ees vähän ilmatteeksi, en tarkota nyt helpolla vaan niin että sais tuntea olevansa tärkeä ilman niin kovaa ponnistelua. niin että joku uskaltas luottaa, luottaa että kyllä mä osaan jatkaa tarinaa.

• osaat
        oon vaan kirjoitti:

ihminen ja haluan että mäki voisin saada jotain ensin, onko se liikaa pyydetty? mulla oo varaa eikää ees haluja alkaa leikkimään sun tunteilla. joskus toivoo että sais ees vähän ilmatteeksi, en tarkota nyt helpolla vaan niin että sais tuntea olevansa tärkeä ilman niin kovaa ponnistelua. niin että joku uskaltas luottaa, luottaa että kyllä mä osaan jatkaa tarinaa.

pystyt, tai haluat jatkaa tarinaa. Toivon, että edes osaisit. Toivon, että voisin luottaa Sinuun, mutta............
        Aika näyttää...........

• ---------
        osaat kirjoitti:

pystyt, tai haluat jatkaa tarinaa. Toivon, että edes osaisit. Toivon, että voisin luottaa Sinuun, mutta............
        Aika näyttää...........

kyllä mä osaan. usko huvikses. en tiiä osaanko niinku kirjoissa kerrotaan mutta mitäpä sen väliä tässä, koska jatkaisin sitä sen takia että välitän ja haluan molemmille jotain hyvää. en sen takia et sillä pitäs olla kamalat tuotot, ei tässä maailmassa muutenkaan pärjää niin. välillä tekee kaiken liian nopeasti eikä anna ajalle aikaa mut sitä se on jos on innoissaan ja haluaa elää jokaisen päivän.

• sinä
        --------- kirjoitti:

kyllä mä osaan. usko huvikses. en tiiä osaanko niinku kirjoissa kerrotaan mutta mitäpä sen väliä tässä, koska jatkaisin sitä sen takia että välitän ja haluan molemmille jotain hyvää. en sen takia et sillä pitäs olla kamalat tuotot, ei tässä maailmassa muutenkaan pärjää niin. välillä tekee kaiken liian nopeasti eikä anna ajalle aikaa mut sitä se on jos on innoissaan ja haluaa elää jokaisen päivän.

jokaisen päivän, kuin se olisi elämäsi viimeinen päivä, epäilen. Tuotot ovat tärkeitä, mutta eivät niin tärkeitä. Tärkeintä on elää, edes hetki, niin että ón tiennyt elävänsä.
        Mieti sitä, minä olen sitä paljon miettinyt.

• --------------
        sinä kirjoitti:

jokaisen päivän, kuin se olisi elämäsi viimeinen päivä, epäilen. Tuotot ovat tärkeitä, mutta eivät niin tärkeitä. Tärkeintä on elää, edes hetki, niin että ón tiennyt elävänsä.
        Mieti sitä, minä olen sitä paljon miettinyt.

enpäs todellakaan elä niin, eihän se nyt tarkota että ite pystyisin siihen vaikka se hyvä juttu oiskin, yritän kyllä mutta eihän tässä nyt kaikkeen pysty. eikä kenenkään muunkaan tarvi, kukaan tässä täydellinen ole lähimainkaan. niin hetki kyllä riittää, se riittää niin todellakin hyvin tässä elämässä. eihän tämä ikuisuuksia kestä. kyllä mä luulen, että paljon löytyy sellasia lyhyitä hetkiä jotka tallentasin mieluummin mieleeni kuin joitain suurempia asioita, joita joskus on voitu tärkeiksi luullakkin.

• tilanteessa
        -------------- kirjoitti:

enpäs todellakaan elä niin, eihän se nyt tarkota että ite pystyisin siihen vaikka se hyvä juttu oiskin, yritän kyllä mutta eihän tässä nyt kaikkeen pysty. eikä kenenkään muunkaan tarvi, kukaan tässä täydellinen ole lähimainkaan. niin hetki kyllä riittää, se riittää niin todellakin hyvin tässä elämässä. eihän tämä ikuisuuksia kestä. kyllä mä luulen, että paljon löytyy sellasia lyhyitä hetkiä jotka tallentasin mieluummin mieleeni kuin joitain suurempia asioita, joita joskus on voitu tärkeiksi luullakkin.

kuin sä. jos sun tilanne olis eri niin ottaisin vain kiinni susta ja sanoisin, mut eihän se oo mitenkään helppoa kun tietää mikä homman nimi on. kyllä mä pystyn hyväksymään sen mutta en todellakaan sano ettei se harmita mua.

• samassa
        tilanteessa kirjoitti:

kuin sä. jos sun tilanne olis eri niin ottaisin vain kiinni susta ja sanoisin, mut eihän se oo mitenkään helppoa kun tietää mikä homman nimi on. kyllä mä pystyn hyväksymään sen mutta en todellakaan sano ettei se harmita mua.

tilanteessa kummatkin, tiedät sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe