DEMONINEN harhaoppi tulossa!

Näkyvä amerikkalainen israelintoilija John Hagee on astunut niiden joukkoon, jotka kieltävät Kristuksen aseman ja työn:

http://www.prophecynews.co.uk/content/view/474/1/
Eli, Hageen mukaan Herra Jeesus ei tullutkaan maan päälle Messiaaksi, vaan Golgatan risti on salaliitto. Hän lopulta siis kannattaa kahden liiton pelastumista: juutalaisten ei tarvitse tunnustaa Kristusta Messiaaksi.

Aiemminhan mm. Kenneth Copeland on käyttänyt jakeita Joh. 4:25-26 puolustamaan uskoaan, ettei Jeesus Kristus koskaan väittänyt olevansa Israelin Messias. Tämä on demonista harhaoppia. Paljon vaarallisempaa kuin helposti tunnistettavat ja marginaalisia ryhmiä koskevat New Age ja shamanismi tms.. Hagee panee kysymysmerkin koko Kristuksen Persoonan ja Hänen maan päälle tulemisensa ylle.

Myös raharuhtinas -julistaja Creflo A. Dollar on julkisesti kiistänyt Kristuksen jumaluuden. Chris on tuossa linkin kirjoituksessaan mielestäni oikeilla jäljillä: "Ainoa vastaus mihin tästä päädyn on, että Saatana on valmistamassa tietä väärän messiaan ilmestymiselle - hänen, joka tulee julistamaan itsensä julkisesti messiaaksi. Jeesus Kristus tuli Hänen Isänsä Nimessä, Hän ei tullut tuodakseen kunniaa Itselleen. Mutta "yksi" on tulossa, joka väittää olevansa messias, ja hänet niin juutalaisuus, luopiokristillisyys ja monet muutkin tulevat vastaanottamaan.

7

240

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rallilauta

taas sitten Torontolaisuuden.

• väärää opetusta

ja vääriä profeettoja on ajassamme paljon. Useimmat valovoimaisista julistajista näyttävät kuuluvan niihin. Pahinta on että useampi menee eksyksiin heidän mukanaan ja kauttansa.

Raamatun ilmoitus on selvä, eikä sitä voida tulkita, kumota tai toisin selittää, kuin se on kirjoitettu: Jeesus Kristus on Messias ts. Ihmisen Poika on koko maan Kuningas.

• merim.raimo

nousee kuin sieniä sateella, onkohan se tämän ns."ehtoosateen" tulosta ?

• Jeesus nimitti itsensä juutalaisten kuninkaaksi.

Jeesus oli Raamatun mukaan juutalainen loppuun saakka ja sen jälkeenkin.

Minkähän takia kristityt yrittää varastaa Jeesusta juutalaisilta.

• merim.raimo

ja sillä on paljon oppipoikia. Jeesus sanoi "minun kuninkuuteni ei ole "maanpäällinen" ei ole täältä.

• merim.raimo kirjoitti:

ja sillä on paljon oppipoikia. Jeesus sanoi "minun kuninkuuteni ei ole "maanpäällinen" ei ole täältä.

Mat.27:11 Mutta Jeesus seisoi maaherran edessä. Ja maaherra kysyi häneltä sanoen: "Oletko sinä juutalaisten kuningas?" Niin Jeesus sanoi: "Sinäpä sen sanot."

Mat.19:21 Niin juutalaisten ylipapit sanoivat Pilatukselle: "Älä kirjoita: 'Juutalaisten kuningas', vaan että hän on sanonut: 'Minä olen juutalaisten kuningas.'"

Siitähän se kuolemantuomiokin tuli kun itse ylensi itsensä juutalaisten Kuninkaaksi.

• olevansa Jumalan voitelema, sillä sitähän Messias-sana tarkoittaa:

Johannes 4
      25 "Nainen sanoi hänelle: »Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki».
      26 Jeesus sanoi hänelle: »MINÄ OLEN se, minä, joka puhun sinun kanssasi»".

Ja Joh.8:25 Jeesus sanoi olevansa "Juuri se, mitä minä puhunkin teille", eikä se, mikä lihan silmille näkyy "lihan mukaan", [2.Kor.5:16].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe