Näkyvä amerikkalainen israelintoilija John Hagee on astunut niiden joukkoon, jotka kieltävät Kristuksen aseman ja työn:
http://www.prophecynews.co.uk/content/view/474/1/
Eli, Hageen mukaan Herra Jeesus ei tullutkaan maan päälle Messiaaksi, vaan Golgatan risti on salaliitto. Hän lopulta siis kannattaa kahden liiton pelastumista: juutalaisten ei tarvitse tunnustaa Kristusta Messiaaksi.
Aiemminhan mm. Kenneth Copeland on käyttänyt jakeita Joh. 4:25-26 puolustamaan uskoaan, ettei Jeesus Kristus koskaan väittänyt olevansa Israelin Messias. Tämä on demonista harhaoppia. Paljon vaarallisempaa kuin helposti tunnistettavat ja marginaalisia ryhmiä koskevat New Age ja shamanismi tms.. Hagee panee kysymysmerkin koko Kristuksen Persoonan ja Hänen maan päälle tulemisensa ylle.
Myös raharuhtinas -julistaja Creflo A. Dollar on julkisesti kiistänyt Kristuksen jumaluuden. Chris on tuossa linkin kirjoituksessaan mielestäni oikeilla jäljillä: "Ainoa vastaus mihin tästä päädyn on, että Saatana on valmistamassa tietä väärän messiaan ilmestymiselle - hänen, joka tulee julistamaan itsensä julkisesti messiaaksi. Jeesus Kristus tuli Hänen Isänsä Nimessä, Hän ei tullut tuodakseen kunniaa Itselleen. Mutta "yksi" on tulossa, joka väittää olevansa messias, ja hänet niin juutalaisuus, luopiokristillisyys ja monet muutkin tulevat vastaanottamaan.
DEMONINEN harhaoppi tulossa!
7
228
Vastaukset
- rallilauta
taas sitten Torontolaisuuden.
- väärää opetusta
ja vääriä profeettoja on ajassamme paljon. Useimmat valovoimaisista julistajista näyttävät kuuluvan niihin. Pahinta on että useampi menee eksyksiin heidän mukanaan ja kauttansa.
Raamatun ilmoitus on selvä, eikä sitä voida tulkita, kumota tai toisin selittää, kuin se on kirjoitettu: Jeesus Kristus on Messias ts. Ihmisen Poika on koko maan Kuningas.- merim.raimo
nousee kuin sieniä sateella, onkohan se tämän ns."ehtoosateen" tulosta ?
Jeesus nimitti itsensä juutalaisten kuninkaaksi.
Jeesus oli Raamatun mukaan juutalainen loppuun saakka ja sen jälkeenkin.
Minkähän takia kristityt yrittää varastaa Jeesusta juutalaisilta.- merim.raimo
ja sillä on paljon oppipoikia. Jeesus sanoi "minun kuninkuuteni ei ole "maanpäällinen" ei ole täältä.
merim.raimo kirjoitti:
ja sillä on paljon oppipoikia. Jeesus sanoi "minun kuninkuuteni ei ole "maanpäällinen" ei ole täältä.
Mat.27:11 Mutta Jeesus seisoi maaherran edessä. Ja maaherra kysyi häneltä sanoen: "Oletko sinä juutalaisten kuningas?" Niin Jeesus sanoi: "Sinäpä sen sanot."
Mat.19:21 Niin juutalaisten ylipapit sanoivat Pilatukselle: "Älä kirjoita: 'Juutalaisten kuningas', vaan että hän on sanonut: 'Minä olen juutalaisten kuningas.'"
Siitähän se kuolemantuomiokin tuli kun itse ylensi itsensä juutalaisten Kuninkaaksi.
olevansa Jumalan voitelema, sillä sitähän Messias-sana tarkoittaa:
Johannes 4
25 "Nainen sanoi hänelle: »Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki».
26 Jeesus sanoi hänelle: »MINÄ OLEN se, minä, joka puhun sinun kanssasi»".
Ja Joh.8:25 Jeesus sanoi olevansa "Juuri se, mitä minä puhunkin teille", eikä se, mikä lihan silmille näkyy "lihan mukaan", [2.Kor.5:16].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4043391Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151561- 1101367
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851359Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991338Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591286- 481189
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811105Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26990- 34893