Kielillä puhutaan yksityisesti

Ellei selittäjää ole:

1. Kor:
14:19 mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä.
14:28 mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.

8

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merim.raimo

Room.14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville,vaan niille,jotka eivät usko.

• yyprinne

Kukaan ei noudattele mitään raamatullisia ohjeita enää missään.Ne on menneiden aikojen juttuja ne ja nykyisin on nykyisin.

• merim.raimo
        yyprinne kirjoitti:

Kukaan ei noudattele mitään raamatullisia ohjeita enää missään.Ne on menneiden aikojen juttuja ne ja nykyisin on nykyisin.

Jumala on muuttumaton ja Jumalan ilmoitus raamatussa,pelastuksen Tiestä,Tie,Totuus ja Elämä on Jeesus,eikä ihmiselle muuta nimeä ole annettu,jonka kautta voisi pelastua.Joka syntinsä tunustaa ja hylkää,se saa armon.

• eivät usko?

Melkein "joka toinen uskomaton" tietää glossolalian olevan yleisuskonnollisen ilmiön. Uskovaiset ne taitavat olla niitä, jotka eivät tätä tiedä vaan pitävät ilmiötä jotakuinkin omalle "oikeauskoiselle" ryhmälleen kuuluvana merkkinä jostain erinomaisesta.

• yyprinne
        merim.raimo kirjoitti:

Jumala on muuttumaton ja Jumalan ilmoitus raamatussa,pelastuksen Tiestä,Tie,Totuus ja Elämä on Jeesus,eikä ihmiselle muuta nimeä ole annettu,jonka kautta voisi pelastua.Joka syntinsä tunustaa ja hylkää,se saa armon.

siitä huolimatta raamatun opetuksia,käskyjä eikä kehoituksia.

• Mohikaani_27

sammuttako, kielilläpuhumista älkää estäkö.
      Ja missäs sitä muualla voitaisiin estää, kuin seurakunnassa, jokainen kotonaan ja muuten yksin olessaan ei kukaan voi estää.

Voi käyttää ihan järkeä, milloin puhuu ja milloin ei puhu serakunnassa kielillä.
      Itse olen tuhansia kertoja puhunut kielillä seurakunnassa, ja iahanääneen, eikä siitä ole koskaan ollut kenellekkään haittaa, päinvastoin, vieressä olijakin on usein yhtynyt samaan Henkeen, ja Henki on saaut vaikuttaa.
      Kirjain kuolettaa, Henki tekee eläväksi.

Älä sinäkään siis tukehdu kirjaimeen, Henki on vapaa, eikä se silti ole Sanaa vastaan, pitää vaan tietää, siinä se salaisuus on, olla Hengen johdossa, niin kaikki saa siunauksesta osansa, eikä Henki sammu, protokollan ympärillä kun pyörii, ja haluaa olla niin OIKEASSA, se sammuttaa Pyhän Hengen!

• öllikkä

että suurimassa osassa seurakuntia ihmiset puhuvat kielillä isolla ännellä ja kukaan ei selitä mitä,vaikka raamattu siihen selkeästi opastaa.

• noin mahdottoman,,,.

lain alaita ole, mutta se on suositus. Kerran, kauan sitten puhuin hegellisessäkodissani kielillä ja siinä tuli neljä nimeä peräjälkeen, ruotsalaisia ja vieressäni seisonut mies kysyi, että mitä, mitä sinä sanoit ja jatkoin puhumistani ja taasen nämä nimet tulivat.
      Mies viereltäni sanoi, että nuo ihmiset ovat tulossa huomenna meille kylään, he ovat ruotsalainen ystävä perhe ja tämä mies oli todella hämmästynyt.

Hän oppi kyllä myöhemmin ymmärtämään, että ihminen vain välittää Jumalan Hengen puhetta, eikä tuota sitä itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe